Vino în magazinele E.ON

Consultanții noștri îți pot rezolva prompt solicitările și îți prezintă cele mai noi soluții energetice dezvoltate de E.ON, pentru mai mult confort și costuri mai mici. Află adresa, programul și ce servicii îți oferă cel mai apropiat magazin de tine, cu un click pe simbolul E.ON de pe harta de mai jos:

Program special vineri, 24 ianuarie

Vineri, 24 ianuarie, call center-ul și magazinele E.ON vor fi închise. Programul de funcţionare revine la normal începând de luni, 27 ianuarie. 

Servicii noi pentru tine

E.ON eBooking
booking magazin EON

Dacă vrei să ne faci o vizită, nu mai sta la coadă! Folosește eBooking și te programezi online când dorești. Vii cu codul în magazin, îl introduci în aparatul de eliberare tichete de ordine și gata: ești preluat imediat de un consultant E.ON. Serviciul este disponibil în Iași, Bacău, Piatra-Neamț, Cluj-Napoca, Tîrgu-Mureș, Sibiu, Timișoara.

Programează-te aici
Ioana, asistentul tău virtual 24/7
telefon EON

Ioana îți răspunde 24/7 la telefon, pentru ca tu să afli cât ai de plată, să îi confirmi o plată efectuată și să îți preia indexul autocitit. Mai mult, te pune în legătură cu un consultant când ai nevoie. O poți suna la numerele de mai jos, oricând, gratuit!

număr gratuit, apelabil din orice rețea de telefonie

număr gratuit, apelabil din orice rețea de telefonie

număr taxabil, apelabil din orice rețea de telefonie

Sună-ne de luni până vineri

Serviciul Call Center îți oferă suport și acces direct la informații despre factura și contractul tău de energie, despre cum poți deveni clientul nostru, ce acte ai nevoie în diverse situații. Serviciul este disponibil de luni până vineri între orele 8-20. Pentru subiectele enunțate mai sus, poți vorbi cu Ioana, nonstop.

Trimite la 0745 612 345 un SMS

  • cu textul SOLD cod încasare și afli cât ai de plată
  • cu textul PLATA cod încasare și confirmi o plată efectuată
  • cu textul INDEX cod încasare YYYY și transmiți autocitirea

Pentru ca serviciul E.ON info SMS să te ajute, reține că:

  1. 2XXXXXXXXX este codul de încasare de pe factura ta, format din 10 cifre și care începe cu 2 sau 9 în funcție de utilitate
  2. YYYY sunt cele 4 cifre ale index-ului citit de pe contor
  3. între cuvinte și coduri, lasă spațiu. 
  4.  

Mesaj cu tarif normal din orice rețea de telefonie.

Poți să ne scrii

E.ON Live Chat
Pe Live Chat

Dacă ai un cont E.ON Myline, îți punem la dispoziție serviciul E.ON Live Chat. Accesează serviciul de chat direct din contul tău 7 zile din 7, nonstop și spune-ne cu ce te putem ajuta.

*serviciul de Chat nu este disponibil în aplicația de mobil E.ON Myline

mail E.ON
Pe e-mail

Dacă ai nevoie de ajutor, ai întrebări sau neclarități, ori pur și simplu dorești informații, ne poți trimite foarte simplu un e-mail către:

serviciiclienti@eon-romania.ro

Timpul de răspuns diferă în funcție de tipul și subiectul solicitării dar nu depășește 30 de zile.

adresa E.ON
Pe poștă

Ne poți transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către:

O.P. 1 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș

Timpul de răspuns diferă în funcție de tipul și subiectul solicitării dar nu depășește 30 de zile.

În caz de urgențe apelează oricând:

0800 800 929

Pentru a semnala întreruperile în furnizarea de electricitate apelează gratuit, 7 zile din 7, din orice rețea de telefonie, numărul de mai sus sau 0232 200 430 / 431 / 432, numere taxabile, apelabile din orice rețea.

0800 800 928

În cazul în care simţi miros de gaz apelează gratuit, 7 zile din 7, din orice rețea de telefonie numărul de mai sus, sau 0265 200 928 număr taxabil, apelabil din orice rețea.

Informații despre managementul companiei E.ON Energie România sunt disponibile aici. Dacă ai nevoie de informații despre acte normative, reglementări sau alte detalii legislative, accesează secțiunea Legislație.