Ce îți oferă factura electronică din contul E.ON Myline?

După crearea și activarea contului tău de client E.ON Myline, asigură-te că activezi și factura electronică pentru toate locurile de consum din cont. Numai așa poți beneficia de toate avantajele cu care vine la pachet:

Acces oricând, de oriunde

Nu o mai poți pierde fiindcă ai acces la factura ta de energie oricând, în contul Myline și îți este mereu la îndemână, pentru fiecare loc de consum. În plus, activarea facturii electronice este gratuită.

Mai mult control

Ai toate facturile în același loc și vezi ultimele 12 facturi emise, pe fiecare loc de consum. Poți descărca oricând facturile, de pe orice dispozitiv dacă ai nevoie de informații de pe ea. Știi mereu care este soldul tău la E.ON și când ai făcut plăți. 

Plăți mai simple și sigure

Plătești mai simplu atât din contul Myline, cât și fizic, în magazinele E.ON sau alte puncte de plată, scanând codul de bare din aplicația de pe telefon, fără să o tipărești. Mai mult, poți achita și facturile locurilor de consum pe care nu ești titular.

În plus

Uiți de grija primirii facturii prin poştă, de stat la cozi și de întârzieri la plată.

Primești factura pe e-mail și o poți trimite mai departe, fără să dai acces la contul tău E.ON Myline.

plata factura card energie
Nou!

Cum plătești factura electronică cu cardul de energie?

Nu e nevoie să o dezactivezi. Nu e nevoie să o tipărești. Deschide PDFul facturii și salveaz-o pe telefon sau pe laptop. Apoi, o poți achita folosind cardul de energie astfel:

Online - prin mandat poștal accesând platforma Poștei Române și urmând pașii indicați.

  1. Alegi Furnizor
  2. În câmpul următor scrii E.ON și selectezi denumirea ce apare „RO22043010 - E.ON ENERGIE ROMÂNIA SA - Energie electrică și gaz”
  3. Introduci codul cardului de energie (disponibil sub codul de bare și datele beneficiarului de card, în chenarul din dreapta)
  4. Introduci CNPul beneficiarului cardului de energie (dacă sunt mai mulți, alegi doar un CNP)
  5. Bifezi obligatoriu căsuța „acord prelucrare date personale” și „nu sunt robot”, apoi apeși butonul „Trimite”
  6. În ecranul nou, îți este afișat soldul de pe cardul de energie
  7. Completezi adresa de e-mail pe care vrei să primești confirmarea plății
  8. Completezi suma pe care vrei să o achiți (poate fi valoarea totală a facturii sau o sumă parțială, dar nu o sumă mai mare)
  9. Selectezi una din căsuțele gri: beneficiar – dacă e numele tău pe cardul de energie sau căsuța împuternicit
  10.  Încarci documentele cerute în format .jpg, .pdf: copie carte de identitate, copie card de energie, pdf-ul facturii.
  11.  Bifezi obligatoriu următoarele 3 căsuțe și apeși butonul „Trimite”.
  12.  Pe ecran vor apărea informațiile pe care le-ai transmis/încărcat. În 5 zile vei primi pe mail confirmarea verificării documenlelor și factura aferentă plății sumei către E.ON. Plata va fi facută de către CNPR către E.ON după 3 zile de la această confirmare.

SAU o poți achita direct la poștașul care a sosit la domiciliul beneficiarului sau la oficiul poștal, prin mandat.

  1. Poștașul are cititor optic pentru codul de bare.
  2. Deschizi contul E.ON Myline de pe telefon sau accesezi factura din mailul de emitere factură de la E.ON.
  3. Selectezi factura pe care vrei să o achiți prin click pe ea și prezinți codul de bare de pe ecran la poștaș pentru citire. SAU Deschizi PDFul facturii pe care vrei să o achiți din Facturile mele (poți achita soldul total sau doar factura curentă, în funcție de care cod îl scanezi)
  4. Poștașul scanează codul de bare de pe ecranul telefonului tău
  5. Primești dovada plății (chitanță).

Încearcă noua aplicație mobilă E.ON Myline

Un cont E.ON Myline înseamnă facturi rapide, plăți sigure, transmitere index ușoară, actualizare date personale, modificare convenție de consum oricând, administrarea mai multor locuri de consum de oriunde, prioritate la ofertele E.ON. Totul într-un singur loc online, gratuit și în siguranță cu E.ON Myline.

Instalează gratuit noua aplicație mobilă! O interfață și mai prietenoasă, acces facil la ce ai nevoie, noi funcționalități!

Disponibilă gratuit în App Store (iOS), Google Play (Android) și Huawei Gallery.

Descarcă aplicația mobilă

Ce mai trebuie să știi despre factura electronică

După activarea facturii electronice, prima factură va fi disponibilă în cont în maxim 30 de zile, conform calendarului lunar de emitere facturi. 

Nu, nu este necesar un telefon mobil. Poți utiliza toate serviciile E.ON Myline și din platforma web, de pe orice laptop sau tabletă, accesând www.eon.ro/myline.

Da. Factura electronică se activează individual pe fiecare loc de consum. Nu este obligatoriu să o activezi pentru toate adresele, însă, dacă o faci, poți achita toate facturile deodată, nu pe rând.

Nu, activarea facturii electronice înseamnă renunțarea la factura tipărită. Spre deosebire de cea primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge la tine fără întârzieri. În plus, are exact aceeași formă și conținut ca cea tipărită.

Da, poți achita factura direct de pe telefon, online, cu ajutorul unui card bancar sau, deschizi factura pe telefon, prezinți codul de bare la POS în orice magazin partener și o poți achita chiar și în numerar, fără să o tipărești.

Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face imediat, în timp real. Deși transferul sumei către E.ON poate dura până la 4 zile, în funcție de banca la care ești client, data efectuării plății este considerată ziua în care achiți.  

Factura electronică se achită ca și factura tipărită. Cel mai ușor este să o achiți direct din contul tău E.ON Myline, folosind un card bancar. 

O poți plăti și prin transfer bancar (Internet/Mobile banking), ori în numerar în magazinele E.ON și băncile partenere, prin scanarea codului de bare de pe factură. Vezi toate modalitățile de plată aici.

Dacă sunt pe contracte diferite, da. În acest caz ai două facturi, una de electricitate și una de gaz, deci trebuie activate pe rând, ambele. În cazul în care ai un contract E.ON Duo, gaz și electricitate pe aceeași factură, trebuie să activezi o singură factură electronică.

Din E.ON Myline se poate efectua doar plata soldului, nici mai mult, nici mai puțin.

Pentru a achita în avans, plata se poate face prin Internet/Mobile banking sau în numerar pe orice alt canal, unde poți adăuga manual sau poți spune ce sumă vrei să plătești.

Dacă plătești cu card bancar direct din contul E.ON Myline, primești pe e-mail confirmarea plății în câteva minute. La fel, dacă ceva nu a funcționat corect. Când plătești la un magazin partener, bancă sau robotul de plăți utilități, verifică chitanța emisă și păstreaz-o. 

Da, din E.ON Myline poți achita simultan mai multe facturi, chiar și de pe mai multe locuri de consum. Le selectezi pe rând, se adaugă în coș, apoi achiți printr-o singură tranzacție.

La roboțelul de plăți, trebuie să scanezi pe rând fiecare factură.  Când scanezi codul de bare, asigură-te că achiți soldul total dacă ai facturi neachitate, nu cel dedicat facturii curente.

Nu. Spre deosebire de factura primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge mereu la timp, fără întârzieri.

În ziua emiterii, primești un e-mail și un mesaj în contul tău E.ON Myline cu detaliile de plată și cu link să vezi și să descarci factura, fără să intri în cont. Acum, poți trimite mai departe acest e-mail, dacă altcineva trebuie să plătească factura, fără să îi mai dai acces în contul tău.

*Campania „Câștigă cu factura electronică” valabilă în perioada 22 august - 31 decembrie 2022, a fost supusă unor termeni și condiții descriși aici. Lista câștigătorilor poate fi consultată aici.

Ai nevoie de ajutor?