Contul de client E.ON Myline este despre:

Contractul tău

Găsești sumarul contractului tău în secțiunea „Clienți și locuri de consum”. Vezi:

  • produsul pe care l-ai achiziționat
  • numărul și perioada contractului
  • prețul tău final și din ce este compus
Facturile tale

și istoricul facturilor emise, alături de plățile efectuate.

Ții sub control consumul facturat prin:

  • transmiterea indexului autocitit
  • actualizarea convenției de consum

și plătești rapid și sigur cu cardul bancar, chiar și mai multe facturi, de pe mai multe locuri de consum, printr-o tranzacție unică.

Mai mult, vizualizezi istoricul indecșilor transmiși și citiți, calendarul citirilor, ai graficele consumului realizat chiar pe 5 ani.

Mesajele de la noi

Tu alegi în „Setări mesaje” ce mesaje vrei să-ți trimitem în inbox și pe e-mail:

  • perioada de transmitere index
  • despre emiterea facturii de consum
  • confirmarea plății

Asigură-te că ai bifat ce mesaje vrei de la noi. Ca să nu ratezi nicio ofertă specială, actualizează setările pe fiecare loc de consum în secțiunea „Protecția datelor”.

Cu factura electronică activă ai și mai mult. Primești toate mesajele de interes de la noi în cont, fără să mai ratezi notificări despre facturi, contract sau oferte speciale.

 

Pentru crearea unui cont personal E.ON Myline ai nevoie de: laptop, tabletă sau telefon smart, conexiune la internet, o adresă de e-mail validă și cod client și cod încasare, disponibile pe prima pagină a facturii de consum.

Ce spun utilizatorii
E.ON Myline?

Ușurință, în Myline ai tot ce vrei: facturi, autocitire, convenția de consum este cea mai bună idee dacă nu poți trimite indexul. Acum poți plăti și 2 facturi deodată. Excelent.

63 ani, Neamț

Găsesc aici toate informațiile de care am nevoie, pot plăti rapid facturile. Transmiterea indexului e benefică fiindcă plătesc exact cât consum.

59 ani, Mureș

Sunt mulțumită deoarece vizualizez facturile la timp, le plătesc online la orice oră, sunt anunțată când începe perioada de transmitere a indexului.

Oana, Bacău

Destul de simplu și clar, chiar și pentru mine care am 64 de ani și nu sunt expert IT.

Constantin, Suceava

Ușor de folosit, foarte organizat. Se pot găsi rapid toate secțiunile, poți transmite indexul și se pot plăti facturi, poți vedea exact consumul și diferențele de la lună la lună. Factura electronică se poate descărca pentru plată la roboțel sau se poate plăti direct din cont prin transfer bancar. Astfel, evit problemele de logistică și întârzierile cu factura în format fizic.

24 ani, Suceava

În E.ON Myline păstrezi controlul asupra consumului facturat cu:

Autocitirea indexului

Poți transmite autocitirea lunar, în perioada activă, direct din contul tău E.ON Myline și astfel, te asiguri că factura ta reprezintă consumul realizat.

Când nu trimiți indexul și nu există citirea contorului de către Operatorul de Distribuție, vei primi o factură de estimare ce poate fi mai mare decât ai consumat. Apoi, la regularizare, soldul tău va fi negativ, fiindcă ai plătit în avans.

Activează-ți notificările în Setări mesaje și astfel, primești vești de la noi la startul intervalului de transmitere a indexului. 

Convenția de consum

Actualizeaz-o ori de câte ori ai nevoie, direct din contul tău E.ON Myline. Este anexa la contractul tău de furnizare care conține cantitățile lunare estimate de energie, în kWh sau mc. Dacă nu dai indexul autocitit și nu se citește contorul de către Operatorul de Distribuție, o vom folosi la calculul facturilor de estimare.

În timp ce o completezi, vezi și valoarea aproximativă a viitoarei facturi, în lei, inclusiv modul de calcul al valorii, ca să înțelegi toate componentele incluse.

Grafice de consum

În funcție de vechimea contractului, ai acces la graficele de consum facturat chiar și pe ultimii 5 ani, pe fiecare loc de consum din contul tău. Poți salva datele într-un fișier xls și astfel, poți calcula un consum mediu lunar.

Apoi, poți seta o convenție de consum, pentru ca facturile tale de estimare când uiți să dai indexul, să nu fie atât de diferite de consumul real.

De asemenea, tot aici, ai acces și la graficele valorilor facturilor emise pe fiecare loc de consum.

Cum transmiți indexul autocitit din E.ON Myline?

Vizionează tutorialul

și asupra plăților tale

Sold și plată

În ecranul principal, vezi oricând valoarea totală de plată pe fiecare loc de consum din contul tău. Dacă e cu 0 înseamnă că nu ai nimic de plată, iar dacă e cu minus, la fel, înseamnă că ai plătit în avans în trecut.

Pentru a plăti, apeși butonul de plată, introduci datele cardului bancar și gata. Dacă ai mai multe locuri de consum și facturi emise, le selectezi pe toate, se adaugă în coș, și plătești tot printr-o singură tranzacție.

Data în care achiți, o considerăm data plății, așadar stai liniștit dacă statusul e „plată în procesare”. Procesarea poate dura chiar și 4 zile, în funcție de bancă.

Factura electronică

Uită de grija primirii facturii prin poştă și de întârzieri la plată. Activează gratuit factura electronică din contul tău E.ON Myline și ai acces la ea rapid, pe e-mail și în cont.

O poți trimite mai departe direct din e-mail, fără să dai acces în contul tău, are aceeași formă ca cea din plic și o poți descărca oricând. 

O plătești ușor cu cardul bancar din cont sau, dacă preferi plata la POS în magazin, acum poți scana codul de bare direct din aplicația mobilă E.ON Myline, fără să o tipărești pe hârtie. Alegi factura pe care vrei să o achiți

Istoric facturi

Ai acces la ultimele 12 facturi emise oricând. În secțiunea „Facturi” le-am organizat în achitate, neachitate și preavize de plată, dacă e cazul.

Dacă ai factura electronică activă, de aici le și poți descărca în PDF. Dacă nu ai activat factura pe e-mail, găsești în schimb toate informațiile cuprinse în factura ta, sub formă tabelară.

Tot aici, găsești istoricul plăților efectuate, indiferent că ai plătit direct din contul E.ON Myline, ori cu numerar la magazinul preferat, ori prin Internet Banking. Vezi data încasării, ce sumă ai achitat, chiar și numărul chitanței.

Contractul tău

Sau, de unde pleacă tot. Te-am ascultat și am rezolvat.

Acum găsești sumarul contractului tău în contul E.ON Myline, secțiunea „Clienți și locuri de consum”. Mai multe locuri de consum? Nu-i nimic. Ai informații despre fiecare contract. Vezi detalii precum: număr, status și termen valabilitate, tipul produsul achiziționat și componentele de preț.

În curând, vei putea salva contractul în PDF direct din cont, iar dacă ai și alte soluții achiziționate de la noi, vei găsi contractele lor, tot aici.

Cum plătești facturi din E.ON Myline?

Vizionează tutorialul

Cum activezi factura electronică în E.ON Myline?

Vizionează tutorialul

În plus, ai și:

Verificarea/revizia instalației de utilizare gaze naturale

Ai mereu informații detaliate despre lucrările pe care trebuie să le efectuezi la instalația de utilizare gaze naturale și când e termenul de prestare.

Nu te îngrijora dacă după efectuarea serviciilor, nu ți se actualizează data în cont. Poate dura și până la 3 luni ca aceasta să fie transmisă de către Operatorul de Distribuție din zona locului tău de consum către noi.

Vezi detalii
Mai multe locuri de consum, mai mulți clienți

Ai mai multe locuri de consum pe care vrei să le gestionezi? Adaugă-le în cont și gata, ai totul într-un singur loc. Vrei să ajuți pe cineva și să-i administrezi contractul? Adaugă clientul în contul tău.  Apoi, activează factura electronică și o poți trimite via e-mail celor care au nevoie de ea, fără să le dai acces la cont, fără să o tipărești.

Un client, poate avea mai multe locuri de consum. Locul de consum este unic.

Vezi detalii

Cum adaugi locuri de consum în E.ON Myline?

Vizionează tutorialul

Sustenabilitatea începe acasă

Încearcă noua aplicație mobilă E.ON Myline

Un cont E.ON Myline înseamnă facturi rapide, plăți sigure, transmitere index ușoară, actualizare date personale, modificare convenție de consum oricând, administrarea mai multor locuri de consum de oriunde, prioritate la ofertele E.ON. Totul într-un singur loc online, gratuit și în siguranță cu E.ON Myline.

Instalează gratuit noua aplicație mobilă! O interfață și mai prietenoasă, acces facil la ce ai nevoie, noi funcționalități!

Disponibilă gratuit în App Store (iOS), Google Play (Android) și Huawei Gallery.

Descarcă aplicația mobilă

Link-uri utile:

Campania „Câștigă cu factura electronică de Ziua Pământului” s-a desfășurat în perioada 1 - 30 aprilie 2022 și a fost supusă unor termeni și condiții disponibili aici

Lista câștigătorilor Campaniei este disponibilă aici.

Ai nevoie de ajutor?