Din ce este format prețul facturii tale și ce îl influențează?

Cheltuieli neprevăzute?

Stai fără griji. Cu E.ON Duo Secure ai un singur contract de energie electrică și gaze naturale plus, asigurarea de protecție a aparatelor electrocasnice și televizoarelor:

  • reparația sau înlocuirea produselor cu defecțiuni mecanice/electrice
  • despăgubiri în valoare de 5.000 lei/an
electricitate gaze naturale garantie electrocasnice

De ce să alegi E.ON Duo Secure?

O singură factură pentru energie

Ai incluse și electricitatea și gazul pe o singură factură, lună de lună. Ai factura electronică activată automat, pentru acces la ea imediat după emitere, pe e-mail și în contul tău E.ON Myline.

Garanție extinsă la electrocasnice

Beneficiezi de extinderea perioadei de garanție cu 2 ani suplimentari pentru produsele de uz casnic și televizoare, în limita a 1.000 lei/bun.

Ofertă avantajoasă

Ai un preț de furnizare variabil, în linie cu evoluția pieței, ca să te bucuri mereu de condiții comerciale corecte și 30 de zile termen de plată.

Servicii gratuite

Îți creăm gratuit un cont de client E.ON Myline, unde ai acces rapid, de oriunde și oricând la toate informațiile despre contractul, factura și locul tău de consum, alături de multiple funcționalități.

În plus, ai și

Asistență dedicată

Datorită partenerului nostru Allianz Worldwide Partners, în cazul solicitărilor de despăgubire, beneficiezi de asistență dedicată  prin e-mail la technik.fax.at@allianz.com sau telefon la 0213 122 002.

Încheie un contract
 
Factură lunară, electronică

Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar pe e-mail și în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu.

Ce mai trebuie să știi?

Componenta de asigurare din pachetul E.ON Duo Secure este un parteneriat cu Asiguratorul Allianz Worldwide Partners - AWP P&C S.A. Branch Austria și se referă la asigurarea de garanție extinsă care acoperă reparația sau înlocuirea bunurilor tale în cazul anumitor evenimente.

Se consideră eveniment asigurat:

  • Defecțiune mecanică sau electrică: eșecul unei componente necesare pentru funcționalitatea sau utilizarea în siguranță a obiectului asigurat
  • acoperirea este asigurată pentru 5 produse eligibile deținute de asigurat și achiziționate de acesta în țara sa de reședință, care îndeplinesc următoarele condiții:
    • achiziționat de tine, cu un preț de achiziție peste 150 lei
    • utilizate în conformitate cu instrucțiunile producătorului și
    • în stare bună de funcționare după expirarea garanției producătorului
    • folosit pentru uz casnic și personal
    • și cu o vârstă maximă de 4 ani.
  • produsele asigurate pot fi: mașină de spălat, uscător, mașină de spălat și uscător combinat, mașină de spălat vase, frigider, congelator, aparat de cafea, cuptor, cuptor cu microunde, plită, electrocasnice mici, dispozitive de curățat, fier de călcat și televizor.

În cazul unei daune de garanție extinsă, vom repara sau rambursa, maximum 2 cazuri pe an de asigurare.

  • Reparație - vom compensa costurile necesare pentru repararea obiectului asigurat deteriorat până la maximum 1.000 lei.
  • Rambursare - vei fi rambursat financiar cu maximum 1.000 lei/bun.

Pentru a beneficia de despăgubire, asiguratul trebuie să se adreseze direct către asigurator prin e-mail la technik.fax.at@allianz.com sau telefon 0213 122 002.

Dacă ai nevoie de informații suplimentare sau sprijin privind beneficiile de asigurare incluse în pachetul tău E.ON Duo Secure, poți contacta brokerul Marsh la daune.eon@marsh.com  sau 0730 591 126 și 0731 371 076. 

Contractul este încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea prelungirii, conform clauzelor contractuale.

  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate (copie)
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Anexa 1 – notificarea privind schimbarea furnizorului în cazul solicitantului care are încheiat contract de furnizare cu un alt furnizor – formular disponibil aici

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes. 

În cazul în care contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate (copie) 
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu - formular disponibil aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes. 

În cazul în care contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Dacă vii de la alt furnzior, conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro. Devii client în 3 paşi simpli, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Primești factura electronică chiar în ziua emiterii, în contul tău E.ON Myline, pe care ți-l vom crea automat, după contractare. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Află mai multe despre piața liberă de energie
Ai nevoie de ajutor?