Din ce este format prețul facturii tale și ce îl influențează?

De ce să alegi E.ON Gas Protect

Ofertă avantajoasă

Ai un preț de furnizare variabil la gaze naturale, în linie cu evoluția pieței, ca să te bucuri mereu de condiții comerciale corecte și 30 de zile termen de plată.

Factură pe e-mail

Ai factura electronică activată automat pe care o primești lunar pe e-mail și în cont, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și plăți sigure.

Servicii gratuite

Îți creăm gratuit un cont de client E.ON Myline, unde ai acces rapid, de oriunde și oricând la toate informațiile despre contractul, factura și locul tău de consum.

În plus, ai și

1.350 lei credit anual

Ai asigurarea că, în cazul unui eveniment nefericit, beneficiezi de un ajutor garantat din partea noastră.  În funcție de valoarea facturii tale, poți avea până la 3 luni fără plată la gaze naturale în caz de șomaj, invaliditate totală permanentă, spitalizare și/sau deces (inclusiv COVID-19).

Încheie un contract
 
Factură lunară, electronică

Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar pe e-mail și în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu.

asigurare somaj deces spitalizare covid

Asigurarea că suntem alături de tine la greu

E.ON Gas Protect îți asigură garantat o despăgubire în valoare de 1.350 lei/pe an, în caz de:

  • șomaj, pierderea involuntară a locului de muncă
  • invaliditate totală permanentă în urma unui accident
  • spitalizare mai mult de 7 zile pentru tratament, inclusiv COVID-19
  • deces în urma unui accident și/sau COVID-19

Ce mai trebuie să știi?

Componenta de asigurare din pachetul E.ON Protect Gas este un parteneriat cu Asiguratorul Allianz Worldwide Partners - AWP P&C S.A. Branch Austria și se referă la asistența pentru șomaj, invaliditate permanentă totală din accident, spitalizare sau deces.

Se consideră eveniment asigurat:

  • Pierderea involuntară a locului de muncă al persoanei asigurate încetată de angajatorul său
  • Cazul în care persoana asigurată devine invalidă total permanent în urma unui accident
  • Un tratament necesar care necesită spitalizare și acest tratament prelungește spitalizarea cu mai mult de 7 zile (inclusiv COVID-19)
  • Decesul persoanei asigurate, doar din accident și COVID-19 (menționat ca fiind cauză a decesului în documentele medicale oficiale)

Persoana asigurată poate fi despăgubită pentru un singur eveniment în fiecare an de asigurare, cuantumul despăgubirii fiind de 1.350 lei.

Pentru a beneficia de despăgubire, asiguratul trebuie să se adreseze direct către asigurator prin e-mail la technik.fax.at@allianz.com sau telefon 0213 122 002.

Dacă ai nevoie de informații suplimentare sau sprijin privind beneficiile de asigurare incluse în pachetul tău E.ON Protect Gas, poți contacta brokerul Marsh la daune.eon@marsh.com  sau 0732 718 450 și 0737 971 453.

Contractul este încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea prelungirii, conform clauzelor contractuale.

  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate (copie)
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Anexa 1 – notificarea privind schimbarea furnizorului în cazul solicitantului care are încheiat contract de furnizare cu un alt furnizor – formular disponibil aici

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes. 

În cazul în care contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate (copie) 
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu - formular disponibil aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes. 

În cazul în care contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Dacă vii de la alt furnzior, conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro. Devii client în 3 paşi simpli, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Primești factura electronică chiar în ziua emiterii, în contul tău E.ON Myline, pe care ți-l vom crea automat, după contractare. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Află mai multe despre piața liberă de energie
Ai nevoie de ajutor?