De ce să alegi E.ON Home Electric
În plus ai
Ce spun clienții noștri?
Sunt foarte mulțumit că pot realiza procesul de contractare 100% online, fără să ma mai deplasez la un sediu şi că mai departe am posibilitatea de a plăti facturile direct din contul Myline, fără a pierde timp cu statul la cozi.
Mircea, Bucuresti
Procesul de schimbare de furnizor a fost extrem de simplu, deşi la început mi se părea totul foarte complicat. Am crezut că la schimbarea de furnizor trebuie să îmi schimb contorul şi că voi rămâne o perioadă fără curent, dar nu a fost deloc aşa. De aceea iniţial, nu mă gândisem să plec de la vechiul furnizor.
Cosmin, Constanta
Am comparat preţurile la energie de la mai mulţi furnizori şi într-un final am ales Duo. Nu am crezut că vor fi diferenţe de preţ, dar la factura totală, da, se văd diferenţele.
Mircea, Brasov
Nu eram mulţumit de vechiul furnizor de energie, dar nici nu ştiam ce presupune schimbarea lui. Am crezut că o să fie un proces greu, cu stat la cozi, cu o mulţime de nervi. Când am aflat că nu trebuie să fac nimic şi că nu trebuie să mă plimb cu 1000 de hârtii pe la ghişee, am ales să schimb furnizorul şi aşa am venit la E.ON.
Vali, Cluj
Am schimbat furnizorul foarte uşor, practic eu nu am făcut nimic. E.ON s-a ocupat de tot procesul. Cand am schimbat furnizorul am ales produsul Duo pentru că am un preţ mai bun la curent şi gaz şi doar o singură factură pentru ambele utilităţi.
Petre , Cluj