Poți încheia online un contract pentru acest produs doar dacă ai deja un contract de electricitate sau gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. Ai nevoie de copia actului de identitate, ultima factură de consum și copia actului de proprietate pentru cazul în care nu ești titularul contractului existent.

De ce să alegi E.ON Home Electric

Preţ fix de furnizare

Ai preț fix de furnizare al energiei electrice timp de 12 luni și transparența costurilor pe care ți le facturăm pe durata contractului. Mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile, mai ușor de plătit și de înțeles.

24/7 info SMS

Oricând vrei să transmiți index-ul autocitit, să știi soldul ori să confirmi o plată, o poți face prin serviciul nostru SMS. Astfel, nu ai nelămuriri privind consumul realizat și plățile efectuate.

Servicii E.ON, gratuite

Un cont personal pe E.ON Myline îți oferă acces gratuit, oricând la informații despre contractul tău de energie. Poți activa factura electronică, transmite autocitirea și multe alte operațiuni. În plus, poți plăti direct din cont factura, fără niciun comision.

În plus ai

Achiziție 100% online

Doar la E.ON poți achiziționa produsul preferat de energie online, fără să ieși din casă și cu minimul de documente. Apoi, ne ocupăm noi de tot.

50% reducere

Achiziția unui abonament nou de electricitate înainte de 28 februarie, îți aduce automat o reducere de 50% pe prima factură de consum.

Jumătate de an cu facturi la jumătate?

Un abonament nou de electricitate îți aduce 50% reducere pe prima factură. Adaugă o soluție de încălzire și de aer condiționat și 6 luni plătești doar jumătate din factura de electricitate.

Află mai multe

Ce spun clienții noștri?

Nu eram mulţumit de vechiul furnizor de energie, dar nici nu ştiam ce presupune schimbarea lui. Am crezut că o să fie un proces greu, cu stat la cozi, cu o mulţime de nervi. Când am aflat că nu trebuie să fac nimic şi că nu trebuie să mă plimb cu 1000 de hârtii pe la ghişee, am ales să schimb furnizorul şi aşa am venit la E.ON.

Vali, Cluj-Napoca

Sunt foarte mulțumit că pot realiza procesul de contractare 100% online, fără să mă mai deplasez la sediu şi că mai departe am posibilitatea de a plăti facturile direct din contul Myline, fără a pierde timp cu statul la cozi.

Mircea, București

Procesul de schimbare de furnizor a fost extrem de simplu, deşi la început mi se părea totul foarte complicat. Am crezut că trebuie să îmi schimb contorul şi că voi rămâne o perioadă fără energie, dar nu a fost deloc aşa.

Cosmin, Constanța

Am comparat preţurile la energie de la mai mulţi furnizori şi într-un final am ales Duo. Nu am crezut că vor fi diferenţe de preţ, dar la factura totală, da, se văd diferenţele.

Mircea, Brașov

Am schimbat furnizorul foarte uşor, practic eu nu am făcut nimic. E.ON s-a ocupat de tot procesul. Când am schimbat furnizorul am ales produsul Duo pentru că am un preţ mai bun la electricitate şi gaz şi doar o singură factură pentru ambele utilităţi.

Petre, Cluj-Napoca

Ce mai trebuie să știi?

Reducerea de 50% se acordă la orice contract nou de electricitate E.ON Home Electric, E.ON Assist Electric Plus și E.ON Duo semnat înainte de 28 februarie 2021 de către clienții ce nu se află în furnizarea E.ON Energie România la data contractării. Reducerea se aplică la toată factura de electricitate, dar nu poate depăși valoarea de 40 lei+tva pe lună. Pe factura de consum, apare cu minus ca "reducere comercială E.ON Rewards". Regulamentul integral al campaniei este disponibil aici.

Poți cumpăra online acest produs doar dacă ai deja un contract de electricitate sau gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. Ai nevoie de copia actului de identitate, ultima/ultimele facturi de consum și copia actului de proprietate pentru cazul în care nu ești titularul contractului existent. Astfel, poți schimba contractul de energie și pentru un loc de consum unde nu ești titular, dacă ai aceste documente.

Contractul este încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea prelungirii, conform clauzelor contractuale. Prețul este fix și garantat pentru 12 luni.

Dacă este primul tău contract de energie, adică nu ai facturi emise la locul de consum, ia legătura cu noi prin unul din canalele de contact disponibile aici.

  • Copii/ poze ale actului de identitate
  • Ultima factură de electricitate 
  • Copie a documentului de proprietate, în cazul în care nu eşti titular de contract. 

Încarci documentele şi semnezi online contractul, iar de restul procesului ne ocupăm noi, fără costuri şi intervenţii la instalaţii sau la contor.

Conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro. Devii client în 3 paşi simpli, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Druid Webchat