Din ce este format prețul facturii tale și ce îl influențează?

Oferta E.ON Promo Gas Digital ți se potrivește dacă

Cea mai avantajoasă ofertă

Ești client E.ON Standard Gas

Dacă pe prima pagină a facturii tale apare denumirea „E.ON Standard Gas”, înseamnă că încă nu ai trecut în piața concurențială, iar prețul tău de furnizare este influențat de către reglementările ANRE. Acest tarif a crescut la 1 ianuarie 2022 cu 7%, adică la 0,1975 lei/kWh, fără tarife reglementate și tva.

Vezi mai mult
Exclusiv pentru clienții E.ON

Vrei să schimbi oferta, dar nu știi ce să alegi

Oferta E.ON Promo Gas Digital îți aduce un tarif de furnizare de doar 0,194 lei/kWh cu abonament zilnic de 0,4 lei, indicat când consumul crește. Ai garantat cel mai mic preț din ofertele de piață concurențială de la E.ON.

Încheie un contract
Cea mai avantajoasă ofertă

Iarna vrei să reduci costurile la gaz

În lunile de iarnă, consumul de gaz crește. În plus, din cauza majorării prețurilor din ultima perioadă, plătești mai mult lună de lună. Cu E.ON Promo Gas poți beneficia și de compensarea facturii sau plafonarea tarifelor.

Vezi detalii despre compensare
Cea mai avantajoasă ofertă

Ai nevoie de un furnizor de încredere

Cu peste 15 ani de experiență pe piața din România, E.ON îți oferă garanția că vom fi aici și în viitor, datorită celor peste 3 milioane de clienți care ne sunt alături. Toate ofertele noastre vin la pachet cu servicii rapide gratuite, pentru ca tu să beneficiezi de suport 7 zile din 7.

Vezi mai mult

Doar la noi ai și

Factură lunară pe e-mail

Ai factura electronică activată automat pe care o primești lunar pe e-mail și în cont, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și plăți sigure.

Servicii rapide, gratuit

Îți creăm gratuit un cont de client E.ON Myline, unde ai acces rapid, de oriunde și oricând la toate informațiile despre contractul, factura și locul tău de consum.

Achiziție 100% online

La E.ON achiziționezi produsul preferat de energie online, fără să ieși din casă și cu minimul de documente. Tu închei contractul, noi ne ocupăm apoi de tot procesul.

Cumpără aici

Ce spun clienții noștri?

Procesul de schimbare de furnizor a fost extrem de simplu, deşi la început mi se părea totul foarte complicat. Am crezut că trebuie să îmi schimb contorul şi că voi rămâne o perioadă fără energie, dar nu a fost deloc aşa.

Cosmin, Constanța

Sunt foarte mulțumit că pot realiza procesul de contractare 100% online, fără să mă mai deplasez la sediu şi că mai departe am posibilitatea de a plăti facturile direct din contul Myline, fără a pierde timp cu statul la cozi.

Mircea, București

Nu eram mulţumit de vechiul furnizor de energie, dar nici nu ştiam ce presupune schimbarea lui. Am crezut că o să fie un proces greu, cu stat la cozi, cu o mulţime de nervi. Când am aflat că nu trebuie să fac nimic şi că nu trebuie să mă plimb cu 1000 de hârtii pe la ghişee, am ales să schimb furnizorul şi am venit la E.ON.

Vali, Cluj-Napoca

Am schimbat furnizorul foarte uşor, practic eu nu am făcut nimic. E.ON s-a ocupat de tot procesul. Când am schimbat furnizorul am ales produsul Duo pentru că am un preţ mai bun la curent şi gaz şi doar o singură factură pentru ambele utilităţi.

Petre, Cluj-Napoca

Ce mai trebuie să știi?

Contractul de furnizare se încheie pentru o perioadă de 12 luni, cu posibilitate de prelungire conform condițiilor specifice.

  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate (copie)
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Anexa 1 – notificarea privind schimbarea furnizorului în cazul solicitantului care are încheiat contract de furnizare cu un alt furnizor – formular disponibil aici

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes. 

În cazul în care contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate (copie) 
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu - formular disponibil aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes. 

În cazul în care contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

Primești factura electronică chiar în ziua emiterii, pe e-mail și în contul tău E.ON Myline, pe care ți-l vom crea automat, după contractare. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Tombola cu premii E.ON Promo Gas Digital desfășurată până pe 31 decembrie 2021 a fost supusă unor termeni și condiții descriși aici. Lista câștigătorilor desemnați în urma tragerilor la sorți de pe 15, 22, 29 decembrie 2021 și 5 ianuarie 2022, poate fi consultată aici

 
Factură lunară, electronică

Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar pe e-mail și în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu.

Ai nevoie de ajutor?