E.ON ServExpress te scapă de griji

Pachetul nostru îți oferă acces la toate serviciile tehnice obligatorii conform normelor legale în vigoare și te protejează de apariția unor evenimente neplăcute. Specialiștii autorizați au grijă de siguranța instalației de gaz a afacerii tale, totul cu doar 14 lei pe lună.

Solicită aici un pachet E.ON ServExpress Safety

Lasă-ne datele tale și te sunăm noi în cel mai scurt timp, cu o ofertă personalizată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii, pentru a-ți putea prelua solicitarea.

Uită de grija reviziilor tehnice cu pachetul

Cea mai avantajoasă ofertă

E.ON ServExpress Safety

  • Verificare/Revizie instalaţie gaze naturale  
Solicită pachet

La ce pericole îți expui afacerea fără verificările și reviziile tehnice efectuate?

Daune iremediabile

Neefectuarea acestor lucrări poate cauza evenimente cu daune materiale și/sau umane iremediabile în urma cărora poți să fii ținut răspunzător în fața legii și din punct de vedere financiar.

Sistarea gazului

Lipsa acestor verificări și a documentelor doveditoare poate determina operatorul de distribuție să întrerupă furnizarea de gaze naturale la locul de consum.

Amenzi de până la 3.000 lei

Folosirea unor echipamente neverificate ori verificate de operatori neautorizați, și/sau refuzul accesului echipelor autorizate la locul de consum, duce la amenzi cu valori cuprinse între 1.000 și 3.000 lei

Ce mai trebuie să știi?

Dacă pe factura ta de consum vezi o poziție destinată pachetului E.ON ServExpress Safety, înseamnă că ai semnat cu noi, un contract de prestări servicii de verificare/revizie instalaţie de utilizare gaze naturale. Lunar, pe factura ta va apărea contravaloarea abonamentului ales. 

Contractul se încheie pentru o perioadă de 24 luni și se prelungește automat pentru perioade succesive, fiecare egală cu cea convenită inițial, dacă niciuna din părți nu îl denunță, conform condițiilor generale.

Găsești toate serviciile incluse și cum efectuăm aceste lucrări detaliat în contractul tău, disponibil în contul E.ON Myline, secțiunea „Contractele mele”.

Pachetele E.ON ServExpress Safety sunt dedicate segmentului de business/ persoanelor juridice și sunt disponibile în localitățile din Timiş, Caraş-Severin, Arad, Hunedoara, Sălaj, Bistriţa-Năsăud, Maramureş,Satu Mare, Mureş, Sibiu, Harghita,Alba, Suceava, Botoşani, Neamţ, Iaşi, Vaslui, Bacău, Cluj, Ilfov, Dolj, Brașov, Prahova, Constanța și Tulcea.

Alege localitatea locului de consum în configurator şi verifică disponibilitatea.

Pachetele E.ON ServExpress Safety se achiziţionează cu contract pe 24 de luni, cu prelungire automată în cazul în care niciuna dintre părţi nu notifică în scris celeilalte părţi faptul că nu doreşte prelungirea automată.

Dacă prin contractul încheiat cu E.ON ai incluse servicii de verificare/revizie instalației de gaze naturale, înainte de expirarea acestora, vei fi contactat de către echipa E.ON Asist Complet pentru programarea lucrărilor.

Dacă vrei să programezi tu efectuarea acestor lucrări, cea mai rapidă și simplă metodă este direct din contul tău E.ON Myline

  • intră în meniul „Revizii și verificări”
  • alege data dorită
  • completează datele de contact

apoi te sunăm noi pentru stabilirea detaliilor.

Actualizarea datelor privind prestarea serviciului de verificare/revizie a instalaţiei de utilizare gaze naturale se face de către Operatorul de Distribuție (OD) din zona ta, în termen de maximum 30 zile de la momentul în care operatorul economic pentru care ai optat în vederea prestării acestui serviciu, depune informațiile la sediul OD. Apoi, aceste date sunt transmise către noi și vor fi actualizate în mod corect pe factura ta de consum, respectiv în contul E.ON Myline al afacerii tale.

De regulă, contractele E.ON ServExpress se încheie pe o perioadă de 24 de luni, cu prelungire automată. Poți denunța oricând contractul astfel:

De regulă, la momentul încheierii contractului E.ON ServExpress ai primit un exemplar din condițiile specifice și condițiile generale.

Poți consulta oricând condițiile generale aplicabile contractelor E.ON ServExpress încheiate aici sau ne poți trimite o solicitare astfel:

  • accesează serviciul „Suport clienți - Soluții energetice de la E.ON”, categoria „Vreau să depun o reclamație pentru E.ON ServExpress”
  • urmează pașii indicați
  • așteaptă vești de la noi prin e-mail
Ai nevoie de ajutor?