Cum schimb adresa de e-mail alocată contului

Pentru schimbarea adresei de e-mail asociată contului tău, urmează pașii de mai jos.

Dacă ai acces la contul tău:

  • Intră în contul tău E.ON Myline,  accesează secțiunea „Contul meu”, apoi „Setări cont” şi dă click pe „Modificare e-mail”
  • Completează noua adresă de e-mail de 2 ori şi apasă butonul "Salvează"
  • În scurt timp, vei primi pe noua adresă de e-mail o confirmare a modificării efectuate.

Dacă nu mai ai acces la contul tău:

Alege opțiunea „Nu” de mai jos și completează integral formularul. Încarcă o copie după cartea de identitate a titularului de contract, iar în câmpul „Descriere” completează noua adresă de e-mail pe care vrei să o folosești pentru acces în contul tău E.ON Myline.

Apoi, îți vom trimite pe noua adresă de e-mail, o confirmare a modificării efectuate și va trebui să îți setezi o nouă parolă de acces.

Ai nevoie de ajutor?