Ce e bine să știi despre autocitire

Serviciul de transmitere index autocitit este activat automat, gratuit, pentru toți clienții casnici și noncasnici E.ON. Intervalul de transmitere al indexului autocitit diferă pentru fiecare loc de consum, așadar poți să îl transmiți doar în perioada activă, care durează aproximativ o săptămână. Perioada activă este menționată pe factură și în contul tău E.ON Myline. Pentru a ne transmite indexul contorului tău îți punem la dispoziție 3 canale:

  • direct din contul tău personal deschis în E.ON Myline, secțiunea Autocitire/Transmitere index
  • prin apel gratuit, nonstop la Ioana, asistentul tău virtual E.ON,  la 0800 800 366 sau 0800 800 900
  • prin SMS (mesaj text) la 0745 612 345 cu textul INDEX urmat de codul de încasare şi indexul autocitit*

*Codul de încasare apare pe factură, este compus din 10 cifre și începe cu cifra 2 sau 9. Indexul autocitit trebuie să fie din 4 cifre și se transmite fără 0 în față. Între cuvinte lasă spațiu. Mesaj cu tarif normal din orice rețea de telefonie.

Odată trimis un index, acesta mai poate fi modificat doar până la finalul zilei următoare de la transmiterea inițială.

În funcție de tipul contorului instalat la locul de consum, transmiterea autocitirii presupune trimiterea unuia sau a mai multor indecși citiți de pe ecranele contorului.

Indexul autocitit se citește și transmite diferit în funcție de tipul contorului pe care îl ai instalat la locul de consum.

  • Vezi aici cum trimiți indexul la gaze naturale
  • Vezi aici cum transmiți indexul la electricitate

Poți modifica un index trimis greșit doar până la finalul zilei următoare trimiterii greșite, dacă următoarea zi este încă în intervalul activ. În acest caz, poți relua pașii de transmitere a index-ului.

Ex: Ai trimis un index greșit astăzi la ora 14:00. Poți transmite indexul corect până mâine la ora 23:59.

Dacă nu mai ești în perioada activă de transmitere a autocitirii, cantitatea facturată va fi preluată din convenția/programul de consum.

Ai nevoie de ajutor?