Probabil avem deja soluția pentru tine.

Poate fi mai rapid să găsești o soluție la solicitarea ta accesând meniul Servicii și ajutor.

Poți să:

  • rezolvi pe loc o sesizare privind facturile și plățile tale
  • afli informații legate de Operatorul de Distribuție din zona ta
  • soliciți informații despre contorul de măsură
  • soliciți încheierea unui contract de prosumator
  • afli informații despre preluarea în FUI
  • rezolvi o solicitare privind contractul tău și multe altele.

La majoritatea ai soluții instant, iar acolo unde e nevoie de mai multe investigații, ai opțiunea de a înregistra solicitarea ta și revenim în scurt timp cu un e-mail.

Vezi mai multe

Avem noutăți privind plafonarea prețurilor la energie! Vezi aici detalii

Preferi altă cale de contact?

call center e.on contact

Serviciul Call Center este disponibil nonstop pentru informații sold, facturi și prețuri, confirmare plată preaviz și info despre reconectări. Pentru a lua legătura cu un consultant o poți face de luni până vineri între orele 8-20.

Tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie.

chat e.on contact

Accesează serviciul E.ON Chat gratuit, non-stop și singur poți să:

  • transmiți indexul autocitit
  • afli cât ai de plată
  • confirmi plata unui preaviz
  • afli răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre energie
  • sau intri în legătură cu un consultant E.ON, de luni până vineri între orele 8-20. 

*serviciul E.ON Chat nu este disponibil în aplicația mobilă E.ON Myline

magazin crc e.on contact

Te așteptăm în magazinele noastre de luni până vineri. Accesul în magazin se face doar cu programare în prealabil prin telefon sau online prin serviciul E.ON eBooking.

Vezi adresa și programul magazinelor noastre prin click pe butonul de mai jos.

*disponibil gratuit, non-stop.

posta e.on contact

Ne poți transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș. Timpul de răspuns diferă în funcție de tipul solicitării, dar nu depășește 30 de zile calendaristice.

e.on myline desktop app
Gratuit
Disponibil 7 zile din 7

E.ON Myline, totul într-un singur loc.

E.ON Myline este contul tău personal de energie online unde găsești toate informațiile despre contractele tale E.ON. De aici îți poți gestiona facturile și plățile, locurile de consum, transmiți indexul, primești notificări importante, te bucuri de oferte speciale şi ai acces la multe funcționalități utile. În plus:

  • Îți creezi gratuit și rapid un cont de client
  • Intri în cont de pe laptop, tabletă
  • îți poți instala și noua aplicație pentru mobil
Vezi detalii complete

În caz de urgențe electricitate apelează

Dacă apar întreruperi în furnizarea de electricitate și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0232 200 430 / 431 / 432 număr cu tarif normal. 

Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.

Pentru urgențe gaze naturale apelează

Dacă simţi miros de gaz, are loc o explozie sau incendiu și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0265 200 928 număr cu tarif normal.

Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.

Fii prietenul nostru. Urmărește-ne.

Te ascultăm. Ajutăm. #SolutiiRapide

E.ON Energie România, Mureș, Tîrgu-Mureș, Bd. Pandurilor, nr. 42, et. II, telefon: 0265-200-366/fax: 0365.403.312,

Ai nevoie de ajutor?