Găsește aici răspunsuri la întrebările tale

Cum devii clientul nostru? Cum te poți racorda la rețeaua de distribuție electricitate ori gaze naturale? Ce conține factura de consum? Cum recuperezi accesul la contul tău E.ON Myline? Cum schimbi titularul de contract? Află răspunsurile noastre și multe alte informații utile despre energie în secțiunea dedicată.

Spre întrebări frecvente

Nu ai găsit răspunsul? Poți să ne suni sau poți să ne scrii

număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie

număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie

Serviciul Call Center E.ON este disponibil non-stop pentru operațiuni precum informații sold sau confirmare de plată preaviz, iar pentru a lua legătura cu un consultant este disponibil de luni până vineri între orele 8-20. 

E.ON Live Chat
Pe Chat

Accesează 24/7 serviciul de Chat E.ON disponibil pe fiecare pagină a site-ului, prin click pe căsuța de dialog albastră din dreapta jos a ecranului și spune-ne cu ce te putem ajuta. Poți rezolva singur și rapid multe operațiuni sau iei legătura cu un consultant E.ON!

*serviciul de Chat nu este disponibil în aplicația de mobil E.ON Myline

Posta
Pe poștă

Ne poți transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș. Timpul de răspuns diferă în funcție de tipul solicitării dar nu depășește 30 de zile calendaristice.

Vino în magazinele noastre

Ne poți vizita de luni până vineri și trebuie să știi că, pentru siguranța tuturor, am luat măsuri speciale:

  • accesul în magazinele E.ON se face doar pe baza cerificatului verde COVID-19
  • accesul se face pe rând, cu păstrarea distanței sociale regulamentare
  • accesul este permis exclusiv persoanelor care poartă mască de protecție.

Află adresa și orele de funcționare ale celui mai apropiat magazin, cu un click pe simbolul E.ON de pe harta de mai jos.

 

Din grijă pentru tine și pentru cei din jur, accesul în toate magazinele E.ON se face doar cu prezentarea dovezii vaccinării/testului negativ/trecerii prin boală.

 

Accesul în magazinele E.ON din Iași, Piatra-Neamț și Bacău se face exclusiv pe bază de programare online.

 

Acum îți poți programa telefonic vizita în câteva din magazinele E.ON.

Programare vizita online

Programează-ți online vizita în magazin

Pentru a evita cozile și aglomerația, programează-ți vizita online folosind serviciul gratuit E.ON eBooking. Vii cu codul rezervării în magazin, îl introduci în aparatul de eliberare tichete de ordine și gata: ești preluat imediat de un consultant E.ON. Serviciul este disponibil în Iași, Bacău, Piatra-Neamț, Cluj-Napoca, Tîrgu-Mureș, Sibiu, Timișoara. 

Alătură-te comunității noastre

În caz de urgențe electricitate apelează

Dacă apar întreruperi în furnizarea de electricitate și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0232 200 430 / 431 / 432 număr cu tarif normal. 

Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.

Pentru urgențe gaze naturale apelează

Dacă simţi miros de gaz, are loc o explozie sau incendiu și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0265 200 928 număr cu tarif normal.

Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.

 

Punct unic de contact E.ON Energie România: Mureș, Tîrgu-Mureș, Bd. Pandurilor, nr. 42, et. II, telefon: 0265-200-366/fax: 0365.403.312, formular contact, serviciiclienti@eon-romania.ro. Informații despre managementul companiei sunt disponibile aici.

Ai nevoie de ajutor?