Rezolvă online, chiar pe loc, cele mai frecvente solicitări

Ai neclarități privind ultima factură emisă? Vrei să devii clientul nostru sau să schimbi oferta de preț? Ai o solicitare privind contorul tău, rețeaua de distribuție electricitate ori gaze naturale? Cum recuperezi accesul la contul tău E.ON Myline?

Află soluții instant, iar acolo unde nu e posibil, trimite-ne o solicitare și ne străduim să îți răspundem în cel mai scurt timp. Te ascultăm, rezolvăm, ajutăm.

Descoperă mai mult

În situația puțin probabilă în care nu ai găsit soluția mai sus, completează formularul:

Poți să ne suni sau poți să ne scrii

contact eon
Sună în Call Center

Serviciul Call Center este disponibil nonstop pentru informații sold sau confirmare plată preaviz, iar pentru a lua legătura cu un consultant o poți face de luni până vineri între orele 8-20. Tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie.

E.ON Live Chat
Pe Chat

Accesează 24/7 serviciul de Chat E.ON disponibil pe fiecare pagină a site-ului, prin click pe căsuța de dialog albastră din dreapta jos a ecranului și spune-ne cu ce te putem ajuta. Afli rapid răspunsuri la întrebări frecvente sau iei legătura cu un consultant E.ON!

*serviciul de Chat nu este disponibil în aplicația de mobil E.ON Myline

Posta
Pe poștă

Ne poți transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș. Timpul de răspuns diferă în funcție de tipul solicitării dar nu depășește 30 de zile calendaristice.

Programează-te și vino în magazinul E.ON

Te așteptăm în magazinele noastre de luni până vineri. Află adresa și orele de funcționare ale celui mai apropiat magazin printr-un click mai jos.

Acolo unde serviciul E.ON eBooking este disponibil, accesul în magazin se face doar cu programare online în prealabil.

Fă o programare

Fii prietenul nostru. Urmărește-ne.

În caz de urgențe electricitate apelează

Dacă apar întreruperi în furnizarea de electricitate și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0232 200 430 / 431 / 432 număr cu tarif normal. 

Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.

Pentru urgențe gaze naturale apelează

Dacă simţi miros de gaz, are loc o explozie sau incendiu și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0265 200 928 număr cu tarif normal.

Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.

E.ON Energie România, Mureș, Tîrgu-Mureș, Bd. Pandurilor, nr. 42, et. II, telefon: 0265-200-366/fax: 0365.403.312,

Ai nevoie de ajutor?