Poate fi mai rapid să găsești o soluție la solicitarea ta accesând meniul Servicii și ajutor.
Poți să:
La majoritatea ai soluții instant, iar acolo unde e nevoie de mai multe investigații, ai opțiunea de a înregistra solicitarea ta și revenim în scurt timp cu un e-mail.
Vezi mai multeServiciul Call Center este disponibil nonstop pentru informații sold, facturi și prețuri, confirmare plată preaviz și info despre reconectări. Pentru a lua legătura cu un consultant o poți face de luni până vineri între orele 8-20.
Tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie.
Accesează serviciul E.ON Chat gratuit, non-stop și singur poți să:
*serviciul E.ON Chat nu este disponibil în aplicația mobilă E.ON Myline
Te așteptăm în magazinele noastre de luni până vineri. Accesul în magazin se face doar cu programare în prealabil prin telefon sau online prin serviciul E.ON eBooking.
Vezi adresa și programul magazinelor noastre prin click pe butonul de mai jos.
*disponibil gratuit, non-stop.
Ne poți transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș. Timpul de răspuns diferă în funcție de tipul solicitării, dar nu depășește 30 de zile calendaristice.
E.ON Myline este contul tău personal de energie online unde găsești toate informațiile despre contractele tale E.ON. De aici îți poți gestiona facturile și plățile, locurile de consum, transmiți indexul, primești notificări importante, te bucuri de oferte speciale şi ai acces la multe funcționalități utile. În plus:
Dacă apar întreruperi în furnizarea de electricitate și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0232 200 430 / 431 / 432 număr cu tarif normal.
Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.
Dacă simţi miros de gaz, are loc o explozie sau incendiu și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0265 200 928 număr cu tarif normal.
Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.
Dacă e necesar să vii în magazin, fă-o fără cozi și timpi de așteptare. Programează-ți vizita folosind serviciul gratuit E.ON eBooking și astfel, ești preluat imediat de consultanții noștri.
Calea sigură prin care eviți facturile de estimare, este transmiterea indexului autocitit de pe contor, lună de lună. Astfel, plătești doar ceea ce consumi. În plus, scapi de plățile în avans la E.ON și de regularizări cu minus.
La noi, ai 5 canale gratuite prin care poți trimite indexul autocitit, iar cea mai rapidă și sigură e din contul tău E.ON Myline.
Acolo, vezi în timp real care este echivalentul metrilor cubi în unități de energie kWh. Ai de asemenea echivalentul lor în lei, pentru mai multă transparență și înțelegere clară. e bine să știi că pe factura de consum gaz, ai precizate atât cantitatea in mc, cât și echivalentul în kWh, în tabelul „Date contor”. Pentru facturi de estimare mai apropiate de consumul tău, setează noua convenție de consum acum.
Pentru că ai setată o convenție de consum care nu mai este de actualitate. Actualizeaz-o ușor în contul tău E.ON Myline, pentru facturi de estimare mai apropiate de consumul real. Poți seta chiar și Convenția 0 și astfel, vei primi facturi doar de regularizare, după citirea contorului de către Operatorul de Distribuție din zona ta.
Convenția de consum este răspunsul pentru tine. Poți seta Convenție 0 rapid în contul E.ON Myline și astfel, vei primi doar facturi de regularizare, la 3 luni, după citirea contorului de către Operatorul de Distribuție. Astfel, nu mai faci plăți inutile în avans.
Pentru un imobil nelocuit, unde nu ai consum, îți recomandăm să setezi „Convenția 0”. Adică, nu vei mai primi facturi decât după citirea contorului de către Operatorul de Distribuție, o dată la 3 luni. Astfel, nu vei mai plăti facturi de estimare inutil.
Poți activa „Convenția de consum 0” cu un singur click în contul tău E.ON Myline.
Folosește serviciul gratuit Transmitere index autocitit și vei primi facturi corecte, lună de lună.
Conform ANRE, contoarele se citesc la fiecare 3 luni, de către Operatorul de Distribuție, excepție făcând locurile de consum care deja au instalat un contor smart. Ce poți face în schimb? Transmite lunar indexul autocitit și astfel, factura ta va reprezenta consumul realizat, nu estimat. Calea cea mai simplă e direct din contul E.ON Myline.
Recomandăm setarea unei convenții de consum pentru cazurile când uiți să dai indexul autocitit, pleci în concediu... O poți face ușor din contul E.ON Myline. Aruncă un ochi pe graficele de consum pe utlimii ani, iar apoi, completează cantitățile lunare pe care estimezi că le vei consuma lună de lună. Poți reveni asupra cantităților setate ori de câte ori consideri, pentru facturi de estimare mai apropiate de adevăr.
E.ON Energie România, Mureș, Tîrgu-Mureș, Bd. Pandurilor, nr. 42, et. II, telefon: 0265-200-366/fax: 0365.403.312, .