Poate fi mai rapid să găsești o soluție la solicitarea ta accesând meniul Servicii și ajutor.
Poți să:
La majoritatea ai soluții instant, iar acolo unde e nevoie de mai multe investigații, ai opțiunea de a ne transmite solicitarea ta prin e-mail.
Vezi mai multeE.ON Myline este contul tău personal de energie online unde găsești toate informațiile despre contractele tale E.ON. De aici îți poți gestiona facturile și plățile, locurile de consum, transmiți indexul, primești notificări importante, te bucuri de oferte speciale şi ai acces la multe funcționalități utile. În plus:
Serviciul Call Center este disponibil nonstop pentru informații sold, facturi și prețuri, confirmare plată preaviz și info despre reconectări prin Ioana, ghidul tău personal. Pentru a lua legătura cu un consultant o poți face de luni până vineri între orele 8-20.
Tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie.
Accesează serviciul E.ON Chat gratuit, non-stop și singur poți să:
*serviciul E.ON Chat nu este disponibil în aplicația mobilă E.ON Myline
Te așteptăm în magazinele noastre de luni până vineri. Accesul în magazin se face doar cu programare în prealabil prin telefon sau online prin serviciul E.ON eBooking.
Vezi adresa și programul magazinelor noastre prin click pe butonul de mai jos.
*disponibil gratuit, non-stop.
Ne poți transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Târgu-Mureș, Mureș.
Timpul de răspuns diferă în funcție de tipul solicitării, dar nu depășește 30 de zile calendaristice.
Dacă apar întreruperi în furnizarea de electricitate și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0232 200 430 / 431 / 432 număr cu tarif normal.
Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.
Dacă simţi miros de gaz, are loc o explozie sau incendiu și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0265 200 928 număr cu tarif normal.
Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.
Ai alocat un manager dedicat pentru consultanță în soluții energetice și furnizarea de energie. Pentru alte întrebări privind sistemul de facturare, plăți ș.a. poți apela numerele de telefon de pe manșeta facturii E.ON pentru suport dedicat.
IMMurile și alți mici antreprenori pot solicita suport
Am implementat o linie telefonică de urgență +40 371700157 și un site web pentru transmiterea anonimă de sesizări privind posibile încălcări ale legilor și reglementărilor aplicabile. Angajații noștri, partenerii și angajații acestora, precum și terțe părți pot accesa aceste linii pentru a raporta posibile cazuri de corupție, fraudă, delapidare, evaziune fiscală, încălcări ale drepturilor omului, încălcări ale legislației concurenței și privind piața de capital, ale normelor privind tranzacțiile cu informații privilegiate, ale legislației privind protecția datelor sau alte încălcări ale Codului de conduită.
Canalele de mai sus, dedicate avertizorilor de integritate, nu sunt destinate reclamațiilor și solicitărilor referitoare la desfășurarea activităților de furnizare energie electrică/ gaze naturale și/ sau servicii tehnice. Pentru acestea, vezi căile enumerate pe Contact.
E.ON Energie România S.A., Mureș, Târgu-Mureș, Bd. Pandurilor, nr. 42, et. II, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J26/1194/2007, cod unic de înregistrare (CUI) 22043010 și identificator unic la Nivel European (EUID) ROONRC J26/1194/2007, telefon: 0265-200-366/fax: 0365.403.312,