În prezent, primim mult mai multe solicitări decât de obicei, parțial din cauza situației extraordinare de pe piața de energie. Ne străduim să răspundem în continuare la toate întrebările, motiv pentru care, există timpi mai mari de așteptare. Ne cerem scuze și îți mulțumim pentru înțelegere. Te asigurăm că ne ocupăm de solicitarea ta, cât mai curând posibil. Până atunci, sunt șanse să găsești rapid o soluție accesând secțiunea „Întrebări frecvente”.
Cum devii clientul nostru? Cum te poți racorda la rețeaua de distribuție electricitate ori gaze naturale? Ce conține factura de consum? Cum recuperezi accesul la contul tău E.ON Myline? Cum schimbi titularul de contract? Află răspunsurile noastre și multe alte informații utile despre energie în secțiunea dedicată.
Cum devii clientul nostru? Cum te poți racorda la rețeaua de distribuție electricitate ori gaze naturale? Ce conține factura de consum? Cum recuperezi accesul la contul tău E.ON Myline? Cum schimbi titularul de contract? Află răspunsurile noastre și multe alte informații utile despre energie în secțiunea dedicată.
Spre întrebări frecventenumăr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie
număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie
Serviciul Call Center E.ON este disponibil non-stop pentru operațiuni precum informații sold sau confirmare de plată preaviz, iar pentru a lua legătura cu un consultant este disponibil de luni până vineri între orele 8-20.
Accesează 24/7 serviciul de Chat E.ON disponibil pe fiecare pagină a site-ului, prin click pe căsuța de dialog albastră din dreapta jos a ecranului și spune-ne cu ce te putem ajuta. Poți rezolva singur și rapid multe operațiuni sau iei legătura cu un consultant E.ON!
*serviciul de Chat nu este disponibil în aplicația de mobil E.ON Myline
Ne poți transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș. Timpul de răspuns diferă în funcție de tipul solicitării dar nu depășește 30 de zile calendaristice.
Te așteptăm în magazinele noastre de luni până vineri.
Află adresa și orele de funcționare ale celui mai apropiat magazin, cu un click pe simbolul E.ON de pe harta de mai jos.
Acolo unde serviciul E.ON eBooking este disponibil, accesul în magazin se face doar cu programare online în prealabil.
Acum îți poți programa telefonic vizita în câteva din magazinele E.ON.
Pentru a evita cozile și aglomerația, programează-ți vizita online folosind serviciul gratuit E.ON eBooking. Vii cu codul rezervării în magazin, îl introduci în aparatul de eliberare tichete de ordine și gata: ești preluat imediat de un consultant E.ON. Serviciul este disponibil în Iași, Bacău, Piatra-Neamț, Cluj-Napoca, Tîrgu-Mureș, Sibiu, Timișoara.
Dacă apar întreruperi în furnizarea de electricitate și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0232 200 430 / 431 / 432 număr cu tarif normal.
Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.
Dacă simţi miros de gaz, are loc o explozie sau incendiu și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0265 200 928 număr cu tarif normal.
Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.
Punct unic de contact E.ON Energie România: Mureș, Tîrgu-Mureș, Bd. Pandurilor, nr. 42, et. II, telefon: 0265-200-366/fax: 0365.403.312, formular contact, .