Sunt multe motivele pentru care ar fi indicat să schimbi centrala. E veche, se strică des, consumă mult, nu încălzește uniform, nu se mai potrivește cu căminul tău sau pur și simplu, modernizezi locuința și vrei mai mult confort. La noi, e suficient unul.
Alege un pachet E.ON Life în perioada 1 aprilie - 31 august și ai 150 lei reducere pe prima factură emisă*.
NOU! Achiziționează online un pachet E.ON Life cu centrală termică în perioada 21 iunie - 4 iulie și ai 200 lei reducere pe prima factură, după instalare**.
sau lasă-ne datele tale și te sunăm noi în cel mai scurt timp, cu o ofertă personalizată.
*În localitățile racordate la un alt Operator de Distribuție decât Delgaz Grid, soluția E.ON Life poate fi ofertată doar clienților care nu au nevoie de proiect de instalație de utilizare a gazelor naturale.
Ai primit de la un prieten o recomandare pentru soluția E.ON Life? Adaugă codul său de încasare în câmpul "Cod de recomandare".
Indiferent de pachetul ales, ai și “Vizita și sfatul expertului tehnic” înainte de instalare, pentru evaluarea necesarului termic și pentru ca tu să alegi cea mai bună soluție pentru căminul și nevoile tale.
Prețurile sunt exprimate în lei, includ tva și reprezintă valoarea ratei lunare în cazul unui contract încheiat pe 7 ani pentru un pachet cu Protherm Puma 18 kW. În localitățile racordate la un alt Operator de Distribuție decât Delgaz Grid, soluția E.ON Life poate fi ofertată doar clienților care nu au nevoie de proiect de instalație de utilizare a gazelor naturale.
Cel mai popular în 2021 a fost pachetul E.ON Life Complet pe 5 ani cu:
Modelul este potrivit pentru încălzire și apă caldă menajeră instant, locuințelor sub 80 mp, apartamentelor cu 2-3 camere și 1-2 băi.
Lucrăm cu producători renumiți de echipamente de încălzire pentru calitate, eficiență și un înalt nivel de confort în fiecare cămin. Gama noastră include modele de la mărci premium cu un raport calitate-preț corect pentru tine. Indiferent de modelul ales, ai un echipament de Clasă A, cu eficiență energetică până la 108%, dar și prietenos cu mediul, datorită emisiilor reduse de noxe și dioxid de carbon cu până la 75%.
Pentru și mai multe economii la factură, acum poți adăuga în pachetul tău E.ON Life un termostat! La noi găsești o gamă extinsă de modele, smart sau clasice, de la producători cu experiență în încălzirea inteligentă: tado⁰, Honeywell Home, Vaillant și Salus. Programabile din interiorul sau din afara locuinței, alegerea unui termostat înseamnă un control ideal al consumului și confortului.
Din Moldova, în Ardeal și până în Banat:
Vrei să treci la noua tehnologie în condensare, dar nu știi ce să alegi? Vrei să reduci consumul de gaze naturale, fără să renunți la confort? Cauți o soluție de încălzire fără bătăi de cap, drumuri la magazin, credit bancar? Știi ce ai nevoie dar nu găsești instalatori autorizați și disponibil rapid? Centrala ta:
Dacă răspunzi „Da” la cel puțin o întrebare, soluția E.ON Life ți se potrivește. Cumpără un pachet direct online sau lasă-ne datele și te sunăm noi în cel mai scurt timp.
1. Contractarea sau ofertarea - în maximum 24 ore de la completarea formularului
Achiziționezi online sau prin telefon, fără acte solicitate sau deplasări în afara locuinței. După acceptarea ofertei, stabilim împreună când vei fi contactat de expertul tehnic E.ON pentru evaluarea complexității de instalare, online sau la tine acasă.
2. Vizita expertului tehnic - în maximum 24 ore de la confirmarea ofertei
Ești sunat de expertul tehnic E.ON. În funcție de informațiile adiționale completate în contul tău, evaluarea se va efectua online sau la tine acasă, în maxim 3 zile de la apel. Pe durata vizitei de evaluare, dacă este necesar, poți modifica pachetul ales. Apoi, alegi și data potrivită pentru montajul centralei.
3. Instalarea centralei - în maximum 7 zile de la vizita/sfatul de evaluare
Dacă nu este nevoie de lucrări suplimentare (ex: montarea detectorului de gaz, termostat), instalarea noii tale centrale ar trebui să fie gata în aproximativ 4 ore. Dacă este nevoie de lucrări suplimentare, instalarea durează puțin mai mult, dar se face în aceeași zi. La instalare, primești contractul în format tipărit și o broșură despre utilizarea ei pe timp de iarnă și vară.
4. Punerea în funcțiune - în ziua instalării, cel târziu a doua zi
Punerea în funcțiune a centralei este o operațiune separată și poate fi făcută doar de ingineri care dețin o autorizație specială. După efectuarea PIF, ți se va înmâna și certificatul de garanție.
Spațiile racordate la rețeaua de gaze naturale, unde sunt instalate aparate consumatoare, trebuie să dețină un proiect al instalației de utilizare gaz conform normelor legislative. Acesta este o documentație tehnică necesară pentru executarea sau modificarea instalației de utilizare a gazelor naturale.
Proiectul IUGN atestă că instalația de gaze este dimensionată de un proiectant autorizat pentru a funcționa în parametrii optimi. Verificarea proiectului IUGN se va face de către tehnicianul E.ON în timpul vizitei de evaluare. În cazul în care nu deții acest proiect și te-ai decis să achiziționezi un pachet E.ON Life, noi ți-l vom întocmi cu titlu gratuit.
Pachetele E.ON Life includ gratuit „Vizita și sfatul expertului tehnic”, pe parcursul căreia specialiștii noștri evaluează locul de consum conform următoarelor criterii esențiale instalării:
Astfel, ești sigur că alegerea făcută va răspunde nevoilor tale de confort și eficiență energetică.
Împreună cu tine stabilim data la care va avea loc instalarea noii centrale termice. Montarea și punerea în funcțiune (PIF) a centralei ar trebui să fie gata în aceeași zi, excepție făcând situațiile în care instalarea necesită lucrări opționale (executarea racordarii centralei la instalație de termie existentă care nu este trasă la poziția centralei, execuție gaură de evacuare).
După instalare, un inginer va pune centrala în funcțiune și îți va înmâna certificatul de garanție al acesteia, alături de un manual de utilizare.
Punerea în funcțiunea a centralei termice sau PIF, este un serviciu inclus în pachetele E.ON Life și presupune că un inginer verifică dacă centrala termică satisface cerințele de funcționare în condiții de siguranță, conform regulamentelor și normativelor tehnice în vigoare. Acesta reglează echipamentele instalate (centrala termică, termostat) conform cerințelor spațiului pe care îl deservesc și se va asigura că sunt respectate condițiile pentru acordarea garanției. Tu, în calitate de client, vei fi instruit privind modul de utilizare a echipamentelor în linie cu manualele de utilizare și a clauzelor cuprinse în certificatele de garanție, care îți vor fi înmânate.
Dacă ai încheiat un contract E.ON Life și apare o urgență la centrala termică sau la instalația electrică din interiorul locuinței, apelează nonstop 0232 421 999. În timpul conversației, împreună cu tehnicienii noștri stabilești dacă e cazul de intervenție la tine acasă ori e suficientă asistența prin telefon.