Ia-ți acum soluția E.ON Cool cu reducere

sau lasă-ne datele tale și te sunăm noi în cel mai scurt timp, cu o ofertă personalizată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii, pentru a-ți putea prelua solicitarea.

 
Ai primit de la un prieten o recomandare pentru soluția E.ON Cool? Adaugă codul său de încasare în câmpul "Cod de recomandare".
Vezi detalii

Alege modelul potrivit spațiului tău

Calitate, design, performanță crescută. Ţi-am pregătit o gamă variată de aparate de aer condiţionat, exclusiv cu tehnologia Inverter, pentru consum redus de energie și prietenoase cu mediul.

150 de lei reducere*
Package Image

STYLE

de la 179 lei/lună
  • Aparate Gree Fairy 9000/12000/18000 BTU/h
  • Aparate BOSCH Climate 5000i și 6000i (9000/12000 BTU/h)
  • Aparate Fujitsu 9000/12000/18000 BTU/h
  • Eficienţă energetică ridicată
  • Agent frigorific R32
  • Nivel zgomot redus
  • Încălzire la temperatură exterioară -15°C
  • Control inteligent prin Wi-Fi
150 de lei reducere*
Package Image

SMART

de la 166 lei/lună
  • Aparate Gree Pulsar (9000/12000/18000 BTU/h)
  • Aparate BOSCH Climate 3000i (9000/12000/18000 BTU/h)
  • Eficienţă energetică ridicată
  • Agent frigorific R32
  • Nivel zgomot redus
  • Încălzire la temperatură exterioară -15°C
  • Control inteligent prin Wi-Fi
Package Image

START

de la 158 lei/lună
  • Aparate Yamato Optimum H2
  • 9000 / 12000 / 18000 BTU/h
  • Eficiență energetică ridicată
  • Agent frigorific R32
  • Nivel zgomot redus
  • Încălzire la temperatură exterioară -20°C
  • Control inteligent prin Wi-Fi
  • Tehnologie inovativă Zero Wind

Pachetele E.ON Cool pot fi achiziționate de clienții aflați în furnizarea E.ON ori de către cei care încheie un contract de furnizare electricitate și/sau gaze naturale cu E.ON. Pe eon.ro găsești toate ofertele pentru soluția E.ON Cool. Trebuie să știi că aceste oferte sunt valabile în limita stocului disponibil de aparate de aer condiționat.

Și vezi cu ce servicii vine la pachet

În comparaţie cu oferta altor magazine, nu ne oprim la livrarea echipamentului. Îţi oferim o soluţie completă de la livrare şi montaj până la servicii post-instalare. Confort constant și siguranță 7 zile din 7.

Livrare şi montaj
  • Montaj în 3 zile lucrătoare (dacă sunt îndeplinite toate cerințele tehnice necesare. În plus, pot apărea modificări la termenul de montare cauzate de condițiile meteo nefavorabile sau de caracterul sezonier pentru instalarea aparatului de aer condiționat, realizat în special în sezonul cald)
Garanție
  • 5 ani garanție extinsă, indiferent de perioada contractului
Servicii curăţare
  • Curăţare condensator, carcasă unitate externă și filtre demontabile
Servicii igienizare
  • Igienizare vaporizator și țeavă condens împotriva bacteriilor şi mucegaiului
Verificare parametri funcţionali
  • Verificare agent frigorific şi completare, după caz
  • Verificare conexiuni electrice, componente mecanice în mișcare și remediere, după caz
Intervenții de urgență 24/7
  • 2 intervenţii pe an în limita a 450 lei fiecare (reparaţii şi înlocuire tablou electric, siguranţe, doze, prize, întrerupătoare. Intervențiile nerealizate nu se reportează de la un an la altul.)
Plată în rate lunare
  • Pe 1, 2 sau 3 ani, fără avans

Ce spun clienții noștri?

Sunt mulțumit de calitatea aparatului și condițiile de achiziție.

Mihai, 71 ani

Suntem mulțumiți de aparat și timpul în care a fost adus acasă și montat a fost unul relativ scurt.

Adriana, 22 ani

Plata în rate, montaj inclus, service, asistență tehnică.

Gabriel, 50 ani

Rapiditate, profesionalism, ușurință în achiziție și plată, consultanță.

Bogdan, 40 ani

Ce mai trebuie să știi?

E important să știi că instalarea unui aparat de aer condiționat, presupune atât montajul unității interioare, cât și a unității exterioare. Cele două sunt conectate printr-un traseu frigorific vidat, prin care circulă agent frigorific (freon). Data și ora instalării echipamentului se programează împreună cu tine, iar montajul durează aproximativ 3 ore (timp mediu care exclude eventualele situații excepționale). 

Da, în pachetele E.ON Cool ai kitul de instalare inclus la fiecare model de aparat de aer condiționat.

PIF sau punerea în funcțiune este intervenția service care se desfășoară în momentul primei utilizări a unei aparat de aer condiționat. Rolul acestei operațiuni este de a se verifica dacă aparatul de aer condiționat  satisface cerințele de funcționare în condiții de siguranță, conform regulamentelor și normativelor tehnice în vigoare și de a realiza reglarea acestuia în raport cu cerințele spațiului pe care îl deservește.

Procesul de curățare și igienizare a AC-ului presupun curățarea filtrelor demontabile, a condensatorului și carcasei unității exterioare, igienizarea vaporizatorului și a țevei pentru condens, procese ce vor împiedica dezvoltarea bacteriilor și mucegaiurilor. Un aparat de aer condiționat bine întreținut, cu servicii de mentenanță periodice, va funcționa excelent o perioadă mai lungă de timp, iar calitatea aerului din spațiul deservit nu va suferi.

 

Toate modelele din oferta E.ON Cool îți oferă posibilitatea de a controla aparatul de aer condiționat oricând și de oriunde, prin funcția Wi‐Fi, cu ajutorul aplicației specifice și a telefonului mobil. De la pornirea-oprirea aparatului, la setarea temperaturii chiar și când nu ești acasă, sunt posibile datorită acestei funcții.

Cele mai întâlnite erori la utilizarea aparatelor de aer condiționat sunt:

  • cod eroare U8 , H6, H3 , E1, E5, E6, E8 => pot fi eliminate prin repornirea aparatului. În cazul în care eroarea nu dispare, apelează numărul de asistență.
  • cod eroare C5, F0, F1 , F2 => apelează numărul de asistență.

Unitatea interioară nu poate recepționa semnalul de la telecomandă sau telecomanda nu reacționează.

  • Au existat fenomene grave (cum ar fi electrici- tate statică, tensiune instabilă)? Scoate ștecărul din priză. După 3 minute reintrodu-l în priză și repornește aparatul.
  • Telecomanda este în raza de recepție a semnalului? Raza de recepție a semnalului este de aprox. 8m.
  • Sensibilitatea telecomenzii este scăzută, afișajul este neclar sau nu este afișată nici o informație? Verifică bateriile, iar dacă puterea lor este prea mică, te rugăm să le înlocuiești.
  • În modul încălzire, este atinsă temperatura setată pentru interior? În momentul atingerii temperaturii setate, unitatea interioară nu va mai sufla aer.
  • Modul încălzire a fost activat de curând? Pentru a împiedica suflarea de aer rece, unitatea interioară va fi pornită după o întârziere de câteva minute, ceea ce reprezintă un fenomen normal.

Aparatul de aer condiționat nu funcționează.

  • Pană de curent? Așteaptă până la reluarea alimentării cu energie electrică.
  • Întreruptorul cu declanșare automată declanșează sau siguranța fuzibilă este arsă? Apelează numărul pentru asistență și urgențe pentru ca un tehnician să înlocuiască întreruptorul cu declanșare automată sau siguranța fuzibilă.
  • Cablul este defect? Apelează numărul pentru asistență și urgențe pentru ca un tehnician să înlocuiască cablul.
  • Aparatul a fost repornit imediat după oprire? Așteaptă 3 minute și apoi pornește din nou aparatul.
  • Funcția setată pe telecomandă este corectă? Resetează funcția.
  • Temperatura dorită depășește intervalul setat? Intervalul de temperatură setat între 16-30°C.

Efectul de răcire (încălzire) nu este corespunzător.

  • Tensiunea este prea mică? Așteaptă până când tensiunea revine la normal.
  • Temperatura setată este în intervalul corespunzător? Reglează temperatura în intervalul dorit.

Zgomot de tip „apă care curge”.

  • Aparatul de aer condiționat a fost pornit sau oprit chiar acum? Zgomotul este sunetul agentului frigorific care curge în interiorul aparatului, ceea ce reprezintă un fenomen normal.

Dacă ai încheiat un contract E.ON Cool și apare o urgență la aparatul AC sau la instalația electrică din interiorul locuinței, apelează nonstop 0232 421 999. În timpul conversației, împreună cu tehnicienii noștri stabilești dacă e cazul de intervenție la tine acasă (în maximum 6 ore) ori e suficientă asistența prin telefon.

100 lei reducere

**până pe 31.03.2023.

Ai reduceri și după instalare

După achiziție, recomandă soluția E.ON Cool prietenilor tăi și intră în programul E.ON Friends. Ai 100 lei reducere pentru fiecare nou contract încheiat ca urmare a recomandării tale. Mai multe recomandări, mai puțin de plătit!

Vezi detalii
Plata în rate lunare, fără avans
Transport și servicii tehnice incluse
Aer conditionat cu inverter

Prea cald? Prea rece! Alege Inverter.

În pachetele E.ON Cool ai aparate de aer condiționat cu tehnologia Inverter pentru temperaturi ideale, indiferent de anotimp. Le poți folosi chiar și pentru încălzire în zilele răcoroase de primăvară, fără să mai fie nevoie să pornești centrala.

Ce mai trebuie să știi?

E important să știi că instalarea unui aparat de aer condiționat, presupune atât montajul unității interioare, cât și a unității exterioare. Cele două sunt conectate printr-un traseu frigorific vidat, prin care circulă agent frigorific (freon). Data și ora instalării echipamentului se programează împreună cu tine, iar montajul durează aproximativ 3 ore (timp mediu care exclude eventualele situații excepționale). 

Da, în pachetele E.ON Cool ai kitul de instalare inclus la fiecare model de aparat de aer condiționat.

PIF sau punerea în funcțiune este intervenția service care se desfășoară în momentul primei utilizări a unei aparat de aer condiționat. Rolul acestei operațiuni este de a se verifica dacă aparatul de aer condiționat  satisface cerințele de funcționare în condiții de siguranță, conform regulamentelor și normativelor tehnice în vigoare și de a realiza reglarea acestuia în raport cu cerințele spațiului pe care îl deservește.

Procesul de curățare și igienizare a AC-ului presupun curățarea filtrelor demontabile, a condensatorului și carcasei unității exterioare, igienizarea vaporizatorului și a țevei pentru condens, procese ce vor împiedica dezvoltarea bacteriilor și mucegaiurilor. Un aparat de aer condiționat bine întreținut, cu servicii de mentenanță periodice, va funcționa excelent o perioadă mai lungă de timp, iar calitatea aerului din spațiul deservit nu va suferi.

 

Toate modelele din oferta E.ON Cool îți oferă posibilitatea de a controla aparatul de aer condiționat oricând și de oriunde, prin funcția Wi‐Fi, cu ajutorul aplicației specifice și a telefonului mobil. De la pornirea-oprirea aparatului, la setarea temperaturii chiar și când nu ești acasă, sunt posibile datorită acestei funcții.

Cele mai întâlnite erori la utilizarea aparatelor de aer condiționat sunt:

  • cod eroare U8 , H6, H3 , E1, E5, E6, E8 => pot fi eliminate prin repornirea aparatului. În cazul în care eroarea nu dispare, apelează numărul de asistență.
  • cod eroare C5, F0, F1 , F2 => apelează numărul de asistență.

Unitatea interioară nu poate recepționa semnalul de la telecomandă sau telecomanda nu reacționează.

  • Au existat fenomene grave (cum ar fi electrici- tate statică, tensiune instabilă)? Scoate ștecărul din priză. După 3 minute reintrodu-l în priză și repornește aparatul.
  • Telecomanda este în raza de recepție a semnalului? Raza de recepție a semnalului este de aprox. 8m.
  • Sensibilitatea telecomenzii este scăzută, afișajul este neclar sau nu este afișată nici o informație? Verifică bateriile, iar dacă puterea lor este prea mică, te rugăm să le înlocuiești.
  • În modul încălzire, este atinsă temperatura setată pentru interior? În momentul atingerii temperaturii setate, unitatea interioară nu va mai sufla aer.
  • Modul încălzire a fost activat de curând? Pentru a împiedica suflarea de aer rece, unitatea interioară va fi pornită după o întârziere de câteva minute, ceea ce reprezintă un fenomen normal.

Aparatul de aer condiționat nu funcționează.

  • Pană de curent? Așteaptă până la reluarea alimentării cu energie electrică.
  • Întreruptorul cu declanșare automată declanșează sau siguranța fuzibilă este arsă? Apelează numărul pentru asistență și urgențe pentru ca un tehnician să înlocuiască întreruptorul cu declanșare automată sau siguranța fuzibilă.
  • Cablul este defect? Apelează numărul pentru asistență și urgențe pentru ca un tehnician să înlocuiască cablul.
  • Aparatul a fost repornit imediat după oprire? Așteaptă 3 minute și apoi pornește din nou aparatul.
  • Funcția setată pe telecomandă este corectă? Resetează funcția.
  • Temperatura dorită depășește intervalul setat? Intervalul de temperatură setat între 16-30°C.

Efectul de răcire (încălzire) nu este corespunzător.

  • Tensiunea este prea mică? Așteaptă până când tensiunea revine la normal.
  • Temperatura setată este în intervalul corespunzător? Reglează temperatura în intervalul dorit.

Zgomot de tip „apă care curge”.

  • Aparatul de aer condiționat a fost pornit sau oprit chiar acum? Zgomotul este sunetul agentului frigorific care curge în interiorul aparatului, ceea ce reprezintă un fenomen normal.

Dacă ai încheiat un contract E.ON Cool și apare o urgență la aparatul AC sau la instalația electrică din interiorul locuinței, apelează nonstop 0232 421 999. În timpul conversației, împreună cu tehnicienii noștri stabilești dacă e cazul de intervenție la tine acasă (în maximum 6 ore) ori e suficientă asistența prin telefon.

*Campanie valabilă în perioada 18 - 31 martie 2023, supusă unor termeni și condiții descriși aici cu anexa disponibilă aici.

Ai nevoie de ajutor?