Descoperă ofertele noastre de gaze naturale

E.ON Start Gas

Gaze naturale dedicate celor cu un consum mic.

E.ON Assist Gas Plus

Gaze naturale și asistență tehnică într-un pachet.

sau alege un pachet complet: electricitate cu gaze naturale

E.ON Duo

Energie electrică și gaze naturale pe o singură factură.

E.ON Duo Assist

Pachet electricitate și gaz, cu asistență tehnică 24/7.

E.ON Duo Assist PRO

Pachet complet energie, servicii tehnice periodice și asistență.

Indiferent de oferta aleasă, vezi cum vei fi facturat aici

Ce mai trebuie să știi?

La noi, poți încheia un contract de furnizare 100% online:

  1. Odată ce ai ales una dintre oferte, simulează un cost pentru locul tău de consum, apoi apasă butonul „Alege oferta”
  2. Alege situația în care te încadrezi
  3. Completează datele tale și ale locului de consum
  4. Încarcă documentele și semnează cu mouseul/degetul pe ecran contractul
  5. Așteaptă e-mailul nostru cu noul tău contract de furnizare.

Procesarea datelor și transmiterea contractului pe e-mail poate dura între 5 și 15 zile. Dacă apare ceva neprevăzut, îți dăm oricum de veste pe adresa de e-mail ce ai folosit-o la contractare. 

Pentru a încheia un contract de furnizare în magazinul E.ON, ai nevoie de:
  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate (copie)
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Anexa 1 – notificarea privind schimbarea furnizorului în cazul solicitantului care are încheiat contract de furnizare cu un alt furnizor – formular disponibil aici

Formularele tipizate le primești la fața locului. În cazul contractării online, din cele de mai sus ai nevoie doar de actul de identitate.

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • seria contorului de măsură
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes
  • număr contract de furnizare existent (după caz).

În cazul în care contractarea se face online, încarcă documentele în format jpg, .jpeg, .png sau .pdf., cu o dimensiunea maximă de 10 MB/fișier. Asigură-te că acestea surprind informațiile complete, clare și lizibile.

Contractul de furnizare se încheie pentru o perioadă de 12 luni, cu posibilitate de prelungire conform condițiilor specifice, parte a contractului tău.

Codurile POD și CLC desemnează un cod unic pentru fiecare punct de măsurare al energiei. Aceste coduri sunt generate automat la activarea unui nou punct de măsurare, în baza avizului tehnic de racordare (ATR) de către Operatorul de Rețea/Distribuție (OR/OD) din zona locului de consum.

Codul POD este specific energiei electrice, iar CLC este dedicat gazelor naturale și au ca scop identificarea locului de consum în relația cu OR/OD.

Codurile sunt alfanumerice, se regăsesc pe facturi (de obicei pe pagina 2 sau 3 a facturii de consum), pe ATR și CR (certificat de racordare) și diferă de la un OR/OD la altul, de la un loc de consum la altul.

De exemplu, pentru un loc de consum situat în zona de distribuție Delgaz Grid, codul POD are forma: EMO9999999, iar CLC este de forma: DEG9999999.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Dacă vii de la un alt furnizor, conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Procesarea datelor și transmiterea contractului pe e-mail poate dura până la 5 zile. Dacă apare ceva neprevăzut, îți dăm oricum de veste pe adresa de e-mail ce ai folosit-o la contractare. 

  • Dacă ai deja un cont de client E.ON Myline

După procesarea datelor transmise, între 5-15 zile lucrătoare vei regăsi noul contract și datele actualizate direct în contul tău, fără să ai de făcut nimic. Tot aici vei primi și facturile de consum, în format electronic.

Dacă la contractare ai folosit o adresă de e-mail diferită de cea alocată contului tău E.ON Myline, nu se schimbă nimic. Pentru acces în cont folosește datele de autentificare ca și până acum.

  • Dacă nu ai cont de client E.ON Myline

E bine să știi că imediat după încheierea unui contract, îți creem și un cont de client E.ON Myline, pentru gestionarea mai ușoară și sigură a facturilor și plăților. E necesar să îl activezi folosind linkul din e-mailul pe care ți-l transmitem. Apoi, odată ce vei primi și contractul de furnizare prin e-mail, vei regăsi în contul tău modificările gata efectuate, fără ca tu să ai ceva de făcut. Tot aici vei primi și facturile de consum, în format electronic.

În plus, vei regăsi oricând în contul tău E.ON Myline un exemplar din contractul tău, alături de informațiile cele mai importante. Accesează oricând secțiunea „Contractele mele” din E.ON Myline!

Contractele încheiate online vin automat cu factură electronică. Aceasta se emite lunar și o primești în contul tău de client E.ON Myline și pe e-mail. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

O poți plăti rapid cu un card bancar direct din contul tău sau poți să o achiți în magazinul preferat prin scanarea codului de bare disponibil în aplicația pentru mobil E.ON Myline.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Ai nevoie de ajutor?