*Reducerea comercială de 10 kWh gratuiți/lună, timp de 6 luni, este valabilă pentru un singur loc de consum racordat la rețeaua de distribuție, care nu se află în furnizarea E.ON Energie România înainte de semnarea contractului. Campania este valabilă între 1 - 31 iulie 2025 și este supusă unor termeni și condiții descriși aici.

**Preț fix de furnizare pentru prima perioadă contractuală, 6 luni, dacă semnezi în iulie 2025.

 
Din ce este format prețul facturii tale și ce îl influențează?
Descoperă aici pas cu pas

De ce să alegi oferta E.ON Duo

Factură unică

Ai lună de lună o singură factură de achitat, fiindcă ai împreună electricitatea și gazul. În plus, cu factura electronică activată ai acces la ea imediat după emitere, pe e-mail și în contul tău E.ON Myline. O poți plăti cu cardul sau cash, direct de pe telefon, oricând.

Furnizor unic

Ai un singur furnizor de electricitate și gaz deci, un singur punct de contact dacă ai nevoie de ajutor și acces gratuit la servicii rapide disponibile chiar și 7 zile din 7: transmitere index, E.ON Chat, Call Center, E.ON eBooking ș.a.

Preț avantajos

Ai un preț fix de furnizare la electricitate pentru 6 luni, dacă semnezi contractul în iulie și plafonat la gaze naturale, indiferent de consumul realizat, conform schemei de sprijin stabilite prin OUG 6/2025 cu modificările și completările ulterioare. Consultă oferta aici. 

În plus ai

Achiziție 100% online

La E.ON achiziționezi oferta preferată de energie online, fără să ieși din casă, cu minimul de documente. Tu semnezi online, noi ne ocupăm apoi de tot, iar în 5 zile ai contractul pe e-mail.

24/7 ajutor de la E.ON

Devii client și ai acces imediat, gratuit la o gamă extinsă de servicii rapide, disponibile chiar și 7 zile din 7: transmitere index, info sms, E.ON Chat, Call Center, E.ON eBooking ș.a.

 
Factură lunară, electronică

Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar pe e-mail și în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu.

Află mai multe

Ce spun clienții noștri?

Nu eram mulţumit de vechiul furnizor de energie, dar nici nu ştiam ce presupune schimbarea lui. Am crezut că o să fie un proces greu, cu stat la cozi, cu o mulţime de nervi. Când am aflat că nu trebuie să fac nimic şi că nu trebuie să mă plimb cu 1000 de hârtii pe la ghişee, am ales să schimb furnizorul şi aşa am venit la E.ON.

Vali, Cluj-Napoca

Sunt foarte mulțumit că pot realiza procesul de contractare 100% online, fără să mă mai deplasez la sediu şi că mai departe am posibilitatea de a plăti facturile direct din contul Myline, fără a pierde timp cu statul la cozi.

Mircea, București

Procesul de schimbare de furnizor a fost extrem de simplu, deşi la început mi se părea totul foarte complicat. Am crezut că trebuie să îmi schimb contorul şi că voi rămâne o perioadă fără energie, dar nu a fost deloc aşa.

Cosmin, Constanța

Am comparat preţurile la energie de la mai mulţi furnizori şi într-un final am ales Duo. Nu am crezut că vor fi diferenţe de preţ, dar la factura totală, da, se văd diferenţele.

Mircea, Brașov

Am schimbat furnizorul foarte uşor, practic eu nu am făcut nimic. E.ON s-a ocupat de tot procesul. Când am schimbat furnizorul am ales produsul Duo pentru că am un preţ mai bun la electricitate şi gaz şi doar o singură factură pentru ambele utilităţi.

Petre, Cluj-Napoca

Află tot, fără efort!

Ce înseamnă liberalizare? Ce se schimbă și ce rămâne la fel? Ce alegi și cum? La ce trebuie să fii atent?

Ne străduim să-ți fie bine, de aceea, am grupat informațiile ca să fie clare, pe înțelesul tuturor. Simplu ca ABC!

Descoperă ABC-ul liberalizării

Ce mai trebuie să știi?

La noi, poți încheia un contract de furnizare 100% online:

  1. Odată ce ai ales una dintre oferte, simulează un cost pentru locul tău de consum, apoi apasă butonul „Alege oferta”
  2. Alege situația în care te încadrezi
  3. Completează datele tale și ale locului de consum
  4. Încarcă documentele și semnează cu mouse-ul/degetul pe ecran contractul
  5. Așteaptă e-mailul nostru cu noul tău contract de furnizare.

Procesarea datelor și transmiterea contractului pe e-mail poate dura până la 5 zile lucrătoare. Dacă apare ceva neprevăzut, îți dăm de veste pe adresa de e-mail pe care ai folosit-o la contractare. 

Poți încheia un nou contract de furnizare și prin accesarea platformei online ANRE posf.ro.

 
Pentru a încheia un contract de furnizare în magazinul E.ON, ai nevoie de:

Formularele tipizate le primești la fața locului.

În cazul contractării online, din cele de mai sus ai nevoie doar de actul de identitate. Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare online:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • seria contorului de măsură
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes
  • număr contract de furnizare existent (după caz).

Încarcă documentele în format jpg, .jpeg, .png sau .pdf., cu o dimensiunea maximă de 10 MB/fișier. Asigură-te că acestea surprind informațiile complete, clare și lizibile.

Contractul de furnizare se încheie pentru o perioadă de 3-6-12-24 de luni în funcție de oferta aleasă, cu posibilitate de prelungire în mod automat și tacit, dacă niciuna din părți nu notifică cu 30 zile înainte de expirarea contractului că nu dorește prelungirea acestuia, sau prin act adițional.

Contractul poate înceta la termen, îl poți denunța (în alte situații decât schimbarea de furnizor) printr-o notificare transmisă cu 21 de zile înainte de data dorită pentru încetarea contractului sau poate fi reziliat în caz de neplată a facturilor și în alte cazuri detaliate în contract, pe care avem rugămintea să-l citești cu atenție înainte de a-l accepta. Dacă închei contractul la distanță sau în afara spațiilor comerciale E.ON, atunci ai dreptul să te retragi din contract în primele 14 zile calendaristice după încheiere, fără să îți justifici decizia, anunțându-ne în acest sens .

Codurile POD și CLC desemnează un cod unic pentru fiecare punct de măsurare al energiei (cod unic punct de măsură). Aceste coduri sunt generate automat la activarea unui nou punct de măsurare, în baza avizului tehnic de racordare (ATR) de către Operatorul de Rețea/Distribuție (OR/OD) din zona locului de consum.

Codul POD este specific energiei electrice, iar CLC este dedicat gazelor naturale și au ca scop identificarea locului de consum în relația cu OR/OD.

Codurile sunt alfanumerice, se regăsesc pe facturi, pe ATR și CR (certificat de racordare) și diferă de la un OR/OD la altul, de la un loc de consum la altul.

De exemplu, pentru un loc de consum situat în zona de distribuție Delgaz Grid, codul POD are forma: EMO9999999, iar CLC este de forma: DEG9999999.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

În situația schimbării furnizorului, intrarea în vigoare a noului contract se produce în prima zi după expirarea unui interval de 24 de ore de la iniţierea procedurii, interval necesar pentru finalizarea demersurilor tehnice şi administrative necesare trecerii de la un furnizor la altul.

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. Acum poți încheia un contract de furnizare și prin accesarea platformei online a ANRE posf.ro.

Procesarea datelor și transmiterea contractului pe e-mail poate dura până la 5 zile lucrătoare. Dacă apare ceva neprevăzut, îți dăm de veste pe adresa de e-mail pe care ai folosit-o la contractare. 

  • Dacă ai deja un cont de client E.ON Myline

După procesarea datelor transmise, între 5-15 zile lucrătoare vei regăsi noul contract și datele actualizate direct în contul tău, fără să faci nimic. Tot aici vei primi și facturile de consum, în format electronic.

Dacă la contractare ai folosit o adresă de e-mail diferită de cea alocată contului tău E.ON Myline, nu se schimbă nimic. Pentru acces în cont folosește datele de autentificare ca și până acum.

  • Dacă nu ai cont de client E.ON Myline

E bine să știi că imediat după încheierea unui contract online, îți creem și un cont de client E.ON Myline, pentru gestionarea mai ușoară și sigură a facturilor și plăților. E necesar să îl activezi folosind linkul din e-mailul pe care ți-l transmitem. Apoi, odată ce vei primi și contractul de furnizare prin e-mail, vei regăsi în contul tău modificările gata efectuate, fără ca tu să ai ceva de făcut. Tot aici vei primi și facturile de consum, în format electronic.

În plus, vei regăsi oricând în contul tău E.ON Myline un exemplar din contractul tău, alături de informațiile cele mai importante din acesta. Accesează oricând secțiunea „Contractele mele” din E.ON Myline!

Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar pe e-mail și în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

O poți plăti rapid cu un card bancar direct din contul tău sau poți să o achiți în magazinul preferat prin scanarea codului de bare disponibil în aplicația pentru mobil E.ON Myline.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Ai nevoie de ajutor?