Poți încheia online un contract pentru acest produs, doar dacă ai deja un contract de electricitate sau gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. Ai nevoie de copia actului de identitate, ultima factură de consum și copia actului de proprietate pentru cazul în care nu ești titularul contractului existent.

De ce să alegi E.ON Duo Assist PRO

Revizii și verificări obligatorii

Ai incluse toate verificările și reviziile obligatorii conform normelor legale în vigoare, realizate de tehnicieni E.ON, autorizați ANRE, întotdeauna la timp, fără alte plăți ulterioare sau pe loc.

Asistență tehnică 24/7

Ai anual 2 intervenții de câte 400 lei pentru urgențe la instalația electrică și centrala termică. Beneficiezi de asistență tehnică 24/7 și call-center dedicat pentru intervenții de urgență efectuate de specialiști autorizați.

4 servicii, același furnizor

Ai un singur furnizor de încredere pentru 4 servicii: electricitate, gaz, asistență 24/7 și servicii tehnice obligatorii. Asta înseamă un contract mai ușor de gestionat, factură unică și un singur punct de contact dacă ai nevoie de ajutor. 

În plus ai

Achiziție 100% online

Doar la E.ON poți achiziționa produsul preferat de energie online, fără să ieși din casă și cu minimul de documente. Apoi, ne ocupăm noi de tot și te ținem la curent cu statusul contractului.

Servicii online, gratuite

Contul de client E.ON Myline îți oferă acces gratuit la informații despre contractul tău de energie: primești factura electronic, transmiți indexul autocitit, plătești factura direct din cont, etc.

 
Factură lunară, electronică

Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu.

Află tot, fără efort!

Ce înseamnă liberalizare? Ce se schimbă și ce rămâne la fel? Ce alegi și cum? La ce trebuie să fii atent?

Ne străduim să-ți fie bine, de aceea, am grupat informațiile ca să fie clare, pe înțelesul tuturor. Simplu ca ABC!

Descoperă ABC-ul liberalizării

Ce spun clienții noștri?

Au fost destul de pompți când i-am solicitat, când s-a apropiat data de expirare a verificării centralei, m-au sunat și au venit să îmi facă verificarea.

Mihaela, Sălaj

Sunt foarte mulțumit că pot realiza procesul de contractare 100% online, fără să mă mai deplasez la un sediu şi că mai departe am posibilitatea de a plăti facturile direct din contul Myline, fără a pierde timp cu statul la cozi.

Mircea, București

Am fost foarte mulţumit că nu am aşteptat până a intervenit echipa de tehnicieni atunci când am avut nevoie. În plus, au fost foarte amabili și mi-au rezolvat problema rapid.

Ctistian, Alba-Iulia

Procesul de schimbare de furnizor a fost extrem de simplu, deşi la început mi se părea totul foarte complicat. Am crezut că la schimbarea de furnizor trebuie să îmi schimb contorul şi că voi rămâne o perioadă fără curent, dar nu a fost deloc aşa. De aceea, iniţial, nu mă gândisem să plec de la vechiul furnizor.

Cosmin, Constanța

Nu eram mulţumit de vechiul furnizor de energie, dar nici nu ştiam ce presupune schimbarea lui. Am crezut că o să fie un proces greu, cu stat la cozi, cu o mulţime de nervi. Când am aflat că nu trebuie să fac nimic şi că nu trebuie să mă plimb cu 1000 de hârtii pe la ghişee, am ales să schimb furnizorul şi aşa am venit la E.ON.

Vali, Cluj-Napoca

Ce mai trebuie să știi?

Dacă ai deja un contract de electricitate sau gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor, tot ce trebuie să faci este să închei un contract nou pentru unul din pachetele de energie incluse în ofertă, E.ON Duo Assist, E.ON Duo Assist Pro, E.ON Assist Electric Plus sau E.ON Assist Gas Plus, în perioada 2 aprilie - 31 mai 2021. În funcție de pachetul achiziționat, vei primi o reducere la factură de 50 lei, respectiv 100 lei, astfel:

  • 50 lei reducere cu TVA inclus pentru electricitate, ce se va scădea din contravaloarea energiei active plus a abonamentului
  • 50 lei reducere cu TVA inclus pentru gaze naturale, ce se va scădea din contravaloarea gazelor naturale plus a abonamentului

În total, o reducere comercială de maximum 100 lei pentru un loc de consum, acordată o singură dată pentru o utilitate, indiferent de numărul de contracte încheiate în perioada campaniei.

 

Reducerea comercială va fi vizibilă pe prima factură emisă în baza prezentului contract și nu se aplică la acciză, la contribuția de cogenerare și nici la contravaloarea certificatelor verzi facturate.

 

În cazul în care suma facturată este mai mică decât reducerea acordată, diferența va fi vizibilă pe următoarele facturi, până la acordarea ei integrală. 

 

Dacă în perioada promoției achiziționezi un pachet Assist Electric Plus sau Assist Gas Plus, beneficiind de 50 lei reducere, iar ulterior alegi să închei un contract nou pentru E.ON Duo Assist sau E.ON Duo Assist PRO, vei primi a doua reducere de 50 lei pentru utilitatea nou achiziționată.  

Poți cumpăra online acest produs doar dacă ai deja un contract de electricitate sau gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. Ai nevoie de copia actului de identitate, ultima/ultimele facturi de consum și copia actului de proprietate pentru cazul în care nu ești titularul contractului existent. Astfel, poți schimba contractul de energie și pentru un loc de consum unde nu ești titular, dacă ai aceste documente.

Contractul este încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea prelungirii, conform clauzelor contractuale. Prețul este fix și garantat pentru 12 luni.

Dacă este primul tău contract de energie, adică nu ai facturi emise la locul de consum, ia legătura cu noi prin unul din canalele de contact disponibile aici.

  • Actul de identitate (copie) 
  • Ultima factură de electricitate sau gaze naturale (după caz)

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare, cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta.

Dacă contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

Încarci documentele şi semnezi online contractul, iar de restul procesului ne ocupăm noi, fără costuri şi intervenţii la instalaţii sau la contor.

  • Actul de identitate (copie) 
  • Ultima factură de electricitate sau gaze naturale (după caz)
  • Cea mai recentă valoare a indexului de pe contor/poză cu contorul
  • Copie act de proprietate sau orice alt document care să ateste dreptul de folosință asupra spaţiului reprezentând locul de consum. De exemplu, dar fără a ne limita la:
    • contract de vânzare-cumpărare
    • act de moştenire (în lipsa unui document privind succesiunea, dacă sunt mai mulți moștenitori, este necesar acordul în scris al celorlalți moștenitori pentru încheierea contractului de furnizare)
    • act de donaţie
    • act de închiriere
    • act de comodat
    • act de concesiune
    • act privind adjudecarea
    • extras de carte funciară (nu mai vechi de 30 de zile)
    • în cazul în care nudul proprietar solicită încheierea contractului este necesar acordul în scris al uzufructuarului

În cazul în care nu se deţine un document care să ateste dreptul de proprietate sau de folosinţă asupra acestui spaţiu sau documentul respectiv nu are caracter definitiv:

  • adeverinţă eliberată de primărie din care rezultă că solicitantul este cunoscut că deţine imobilul sub nume de proprietar
  • declarație scrisă pe proprie răspundere a solicitantului că folosește imobilul reprezentând locul de consum în mod legal, atât timp cât locul de consum nu este revendicat de altcineva
  • acordul scris al proprietarului imobilului - dacă se prezintă contract de închiriere, contract de comodat, și dacă menţiunea de a încheia contract de furnizare în nume propriu nu se regăseşte înscrisă în actul doveditor al dreptului de folosinţă.

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare, cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta.

Dacă contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

Încarci documentele şi semnezi online contractul, iar de restul procesului ne ocupăm noi, fără costuri şi intervenţii la instalaţii sau la contor.

Conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro. Devii client în 3 paşi simpli, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Ai incluse în contract servcii de asistenţă tehnică 24/7 pentru intervenţii rapide în locuinţă, în cazul unor defecţiuni ale instalaţiei electrice și/sau defecțiuni ale centralei termice ce necesită intervenţie de urgenţă. Beneficiezi de maxim 2 (două) intervenții pe parcursul unui an contractual, în limita sumei de 400 lei/intervenţie.

Suma neutilizată nu se reportează de la un an la altul.

În caz de urgență, apelează numărul de telefon pentru intervenții de urgență dedicat, ce se regăsește în contract. O echipă de tehnicieni autorizați E.ON va veni la tine acasă în maximum 6 ore.

Primești factura electronică chiar în ziua emiterii, în contul tău E.ON Myline, pe care ți-l vom crea automat, după contractare. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Pachetul cu asistență tehnică inclusă este disponibil doar în localitățile din județele unde este posibilă prestarea serviciilor tehnice cuprinse în contract. Astfel, oferta poate fi contractată în următoarele județe: Alba, Arad, Bacău, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brașov, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Harghita, Hunedoara, Iași, Maramureș, Mureș, Neamț, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Sibiu, Suceava, Timiș, Vaslui.

Află mai multe despre piața liberă de energie
Druid Webchat