Ce înseamnă să ai un cont E.ON Myline?

Un cont E.ON Myline înseamnă facturi rapide, plăți sigure, transmitere index ușoară, actualizare date personale cu un click, modificare convenție de consum oricând și de oriunde, administrarea mai multor locuri de consum, acces la istoric facturi, plăți și grafice de consum, vizualizare sumar contract, prioritate la ofertele E.ON. Totul într-un singur loc online, gratuit și în siguranță cu E.ON Myline.

Vreau cont
 

Lista câștigătorilor campaniei cu premii "Sărbătorește Ziua Pământului" poate fi consultată aici. Regulamentul complet al campaniei este disponibil aici.

Cum te ajută un cont E.ON Myline?

Deținerea unui cont E.ON Myline pentru casa și afacerea ta înseamnă acces gratuit de oriunde și oricând la cele mai importante informații despre contractul tău de energie și soluții energetice. Cu un cont E.ON Myline ai într-un singur loc:

Factura electronică

O activezi ușor pe fiecare loc de consum și scapi de întârzieri, fiindcă o primești imediat, chiar în ziua emiterii. Nu o mai pierzi sau uiți acasă fiindcă ai acces la ea oricând în contul tău, pe telefon și pe laptop. În plus, e fapta ta bună lunară prin care, salvezi an de an 2 copaci.

Plăți securizate

Faci plăți rapide, fără comision, direct din cont, cu ajutorul unui card bancar. Primești confirmarea plății imediat pe e-mail și plătești fix cât e pe factură, fără greșeli. În plus, ai mereu acces la informații privind soldul tău și istoricul plăților efectuate.

Autocitire index

Ești notificat pe e-mail și în cont când începe și se încheie perioada în care poți transmite autocitirea, lună de lună. Poți trimite indexul autocitit rapid și ușor, și poți reveni asupra datelor transmise dacă ai introdus o valoare eronată. În plus, poți simula și emite o factură de consum pe baza indexului autocitit.

În plus

Control

Ai acces la ultimele 12 facturi emise și poți vizualiza oricând cât, când și cum ai plătit. Graficele de consum pe ultimii 5 ani, te ajută să estimezi un consum mediu al locuinței tale și pentru anii următori.

Predictibilitate

Apoi, poți actualiza cantitățile pe care ți le facturăm lunar, modificând convenția de consum ori de câte ori ai nevoie, pentru a evita facturi de regularizare mari.

 
Nou în E.ON Myline!

De acum, îți poți programa online revizia/verificarea instalației de gaze naturale și verificarea tehnică periodică a centralei termice, dacă ai un contract E.ON Life și E.ON ServExpress cu noi. Cum? Intri în contul tău E.ON Myline, la secțiunea „Verificări și revizii”, selectezi data dorită, iar noi te contactăm pentru a stabili și confirma toate datele programării.

Myline concurs factura electronica bec HUE Philips termostat tado

Profită la maximum de contul tău și ai reduceri pe factură

După crearea contului, activează și factura electronică. E un serviciu gratuit, o primești imediat în ziua emiterii pe e-mail și în cont, și scapi de întârzieri, fiindcă înlocuiește factura tipărită, din poștă.

Apoi, recomand-o prietenilor tăi și pentru fiecare activare de factură electronică cu codul tău, primiți câte o zi cu energie gratuită*! Mai multe recomandări, mai multe zile cu reduceri pe factura de energie.

*Ofertă limitată supusă unor termeni și condiții.

Peste 925.000 din clienții E.ON dețin un cont Myline

în varianta desktop pe laptop sau tabletă, ori au aplicația mobilă direct pe telefon și îl folosesc
factura electronica eon

Pentru gestionarea facturilor și efectuarea plăților rapid și în siguranță.

index autocitire eon

Pentru transmiterea indexului autocitit și o factură corectă, conform consumului realizat.

Pentru acces prioritar la cele mai noi soluții energetice și promoții.

Ce spun clienții noștri?

Package Image

„Sunt mulțumită deoarece vizualizez facturile la timp, le plătesc online la orice oră, sunt anunțată când începe perioada de transmitere a indexului.”

Oana, Bacău
Package Image

„Destul de simplu și clar, chiar și pentru mine care am 64 de ani și nu sunt expert IT.”

Constantin, Suceava
Package Image

„E.ON Myline este o platformă foarte comodă.”

Sorin, Vaslui

Link-uri utile:

Ai nevoie de ajutor?