Ce premii poți câștiga?

Tot anul ți-am spus că factura electronică este fapta ta bună, lună de lună. Prin activarea ei, tu salvezi anual 2 copaci și astfel, construiești un viitor mai verde pentru noi și cei ce vin. 

Și pentru că răsplătim faptele bune, poți câștiga prin tragere la sorți unul din premiile săptămânale sau lunare. Ești înscris automat dacă ai deja factura electronică activată sau o activezi înainte de finalul lunii. Activeaz-o pe toate locurile de consum, pentru mai multe șanse de câștig.

Sistem de iluminat inteligent Philips Hue White Ambiance
Pachet Bec inteligent LED Philips HUE, Bluetooth/Wireless, E27, 9W (60W), 806 lm, A+, lumina alba + Intrerupator
Săptămânal

Bluetooth/Wireless, E27, 9W (60W), 806 lm, A+, lumină albă + Întrerupător

Pachet Termostat inteligent tado° V3+
Termostat smart tado V3+ wi-fi cu starter kit si extension kit
Lunar

Fără fir + Starter kit + Extension kit

Cum activezi factura electronică în contul tău?

 
Atenție

Dacă ai mai multe locuri de consum, intră în secțiunea "Factură electronică", selectează-le cu click pe săgeata din dreptul adresei lor pe rând sau aplică selecția la toate și repetă pașii 2, 3. Astfel, te asiguri că ai activat factura electronică pentru toate locurile tale de consum. Apoi, în ziua emiterii, ești informat pe e-mail, iar factura o poți vizualiza, descărca și achita direct din contul tău E.ON Myline.

Peste 700.000 facturi electronice
activate

Datorită ție și celor ca tine, sărbătorim impactul mare al gesturilor mici! Peste 700.000 de facturi electronice activate înseamnă enorm pentru un viitor mai verde.  Vezi mai jos ce am reușit până acum împreună și ajută și tu cu un click, direct din zona de confort.

Activează și tu

Descoperă toate avantajele

După crearea și activarea contului tău de client E.ON Myline, asigură-te că activezi și factura electronică pentru toate locurile de consum din cont. 

Numai așa poți beneficia de toate avantajele cu care vine la pachet:

  • Primești factura imediat după emitere, fără întârzieri
  • Ai acces la istoricul ultimelor 12 facturi emise, oricând
  • Vizualizezi și descarci ușor detaliile fiecărei facturi
  • Achiți factura rapid și sigur, fără comision
  •  

Vezi toate avantajele

Aceeași formă, același conținut

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

viitor verde

Mereu la îndemână

Ai acces la factura electronică pe telefon, oricând și oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă. O deschizi sau o descarci pe telefon, scanezi codul de bare la magazin și gata, plată înregistrată!

Factura electronică vine cu multe alte avantaje pentru tine

Acces oricând, de oriunde

Nu o mai poți pierde fiindcă ai acces la factura ta de energie oricând, în contul Myline și îți este mereu la îndemână, pentru fiecare loc de consum. În plus, activarea facturii electronice este gratuită.

Mai mult control

Ai toate facturile în același loc și vezi ultimele 12 facturi emise, pe fiecare loc de consum. Poți descărca oricând facturile, de pe orice dispozitiv dacă ai nevoie de o informație sau cod de pe ea. Știi mereu care este soldul tău la E.ON și când ai făcut plăți. 

Plăți mai simple și sigure

Plătești mai simplu atât din contul Myline, cât și fizic, în magazinele E.ON sau alte puncte de plată, scanând codul de bare de pe factura deschisă pe telefon, fără să o tipărești. Mai mult, poți achita și facturile locurilor de consum pe care nu ești titular.

În plus

Uiți de grija primirii facturii prin poştă, de stat la cozi și de întârzieri la plată.

Primești o notificare pe mail ori de câte ori factura a fost emisă.

Ce mai trebuie să știi despre factura electronică

Poți consulta aici regulamentul campaniei "Fă un bine cu factura electronică și câștigă!".

După activarea facturii electronice, prima factură va fi disponibilă în cont în maxim 30 de zile, conform calendarului lunar de emitere facturi. 

Nu, nu este necesar un telefon mobil. Poți accesa și profita de toate serviciile E.ON Myline și din platforma web, de pe orice laptop sau tabletă.

Da. Factura electronică se activează individual pe fiecare loc de consum. Nu este obligatoriu să o activezi pentru toate adresele, însă, dacă o faci, poți achita toate facturile deodată, nu pe rând.

Nu, activarea facturii electronice înseamnă renunțarea la factura tipărită. Spre deosebire de cea primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge la tine în ziua emiterii, fără întârzieri. În plus, are exact aceeași formă și conținut ca cea tipărită.

Da, poți achita factura direct de pe telefon, online, cu ajutorul unui card bancar sau, deschizi factura pe telefon, prezinți codul de bare la POS în orice magazin partener și o poți achita chiar și în numerar.

Nu. Spre deosebire de factura primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge mereu la timp, fără întârzieri.

În ziua emiterii primești un e-mail și un mesaj în contul tău E.ON Myline cu detaliile de plată, iar în maximum 48 de ore poți să și descarci factura electronică din cont.

Factura electronică se achită ca și factura tipărită. Cel mai ușor este să o achiți direct din contul tău E.ON Myline, folosind un card bancar. 

O poți plăti și prin transfer bancar, Internet banking ori în numerar, la magazinele și băncile partenere, prin scanarea codului de bare de pe factură sau din contul E.ON Myline.

Vezi toate modalitățile de plată aici.

Dacă sunt pe contracte diferite, da. În acest caz ai două facturi, una de electricitate și una de gaz, deci trebuie activate pe rând, ambele. În cazul în care ai un contract E.ON Duo, gaz și electricitate pe aceeași factură, trebuie să activezi o singură factură electronică.

Pe portalul E.ON Myline se poate efectua doar plata facturilor existente, nici în plus, nici în minus față de valoarea facturii respective.

Pentru a achita în avans, plata se poate face prin Internet banking, transfer bancar sau orice alt canal unde poți adăuga manual ce sumă vrei să plătești.

Dacă plătești cu card bancar direct din contul E.ON Myline, primești pe e-mail confirmarea plății în câteva minute. La fel, dacă ceva nu a funcționat corect. Când plătești la un magazin partener, bancă sau robotul de plăți utilități, verifică chitanța emisă și păstreaz-o. 

În cel mult o zi lucrătoare după efectuarea plății, poți afla dacă a fost înregistrată printr-un simplu SMS (mesaj text) la 0745 612 345 cu textul PLATA urmat de codul de încasare. Vei primi confirmarea plăţii, tot prin SMS de la E.ON.

*Codul de încasare apare pe factură, este compus din 10 cifre și începe cu cifra 2 sau 9.

Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face imediat, în timp real. Deși transferul sumei către E.ON poate dura până la 4 zile, în funcție de banca la care ești client, data efectuării plății este considerată ziua în care achiți.  

În E.ON Myline poți achita simultan mai multe facturi doar dacă sunt pe același loc de consum. Dacă sunt facturi de la locuri de consum diferite, ele trebuie selectate și plătite separat. 

La roboțelul de plăți, trebuie să scanezi factura și o poți plăti. Asigură-te că achiți soldul total în cazul în care ai facturi neachitate, nu doar soldul curent.