Ce premii poți câștiga?

Tot anul ți-am spus că factura electronică este fapta ta bună, lună de lună. Prin activarea ei, tu salvezi anual 2 copaci și astfel, construiești un viitor mai verde pentru noi și cei ce vin. 

Și pentru că răsplătim faptele bune, poți câștiga prin tragere la sorți unul din premiile săptămânale, lunare sau chiar marele premiu. Ești înscris dacă ai factura electronică deja activată.

Activeaz-o pe toate locurile de consum și recomandă și prietenilor tăi să și-o activeze, iar șansele tale de câștig cresc.

Green Smart Home icon
Marele premiu
Pachet Green Smart Home

Echipamente smart în valoare de 3.000 € pentru o casă eficientă energetic

E.ON energie gratis
Garantat
Zile cu energie gratis

Reduceri garantate la factura de electricitate, gaze naturale sau ambele

Termostat smart tado V3+ wi-fi cu starter kit si extension kit
Lunar
Termostat tado° V3+

Pachet termostat fără fir + Starter kit + Extension kit

telefon samsung galaxy A41s
Săptămânal
Telefon Samsung A41s

Telefon mobil Samsung Galaxy A41s, Dual SIM, 64GB, 4G, negru

Sistem de iluminat inteligent Philips Hue White Ambiance
Săptămânal
Sistem iluminat Philips

Hue, bluetooth/wi-fi, E27, 9W (60W), 806 lm, A+, lumină albă + întrerupător

Cum îți crești șansele de câștig?

Recomandă factura și câștigă garantat!

Copiază codul tău de recomandare din contul E.ON Myline și trimite-l prietenilor tăi. Când aceștia își activează factura electronică utilizând codul tău, amândoi primiți câte o zi cu energie gratuită. Apoi, repetă pentru mai multe zile cu reduceri la energie și nu uita:

  • primele 3 recomandări = câte 3 șanse de câștig fiecare
  • următoarele 4-9 recomandări = câte 5 șanse de câștig fiecare
  • peste 10 recomandări = câte 10 șanse de câștig fiecare
  •  
factura electronica eon

Păstrează factura și șansele cresc!

La activarea facturii electronice, îți oferim un badge, ca simbol al grijii pentru păduri, animale și habitatul lor. Fiecare factură electronică primită lunar îți va aduce progresiv un badge nou și mai multe șanse la marele premiu. Vezi în contul tău E.ON Myline care este vechimea contribuției tale în reducerea consumului de hârtie și numărul de șanse pe care le-ai strâns.

Ce conține marele premiu?

Un pachet Green Smart Home în valoare de 3.000 €, care include: 1x abonament de electricitate 100% verde E.ON Green Home, gratuit pentru un an, plus:

Află din tutorialul video avantajele recomandării facturii electronice:

 
Vezi aici câștigătorii campaniei "Câștigă cu factură electronică"

Cum activezi factura electronică în contul tău?

 
Atenție
Dacă ai mai multe locuri de consum, intră în secțiunea "Factură electronică", selectează-le cu click pe săgeata din dreptul adresei lor pe rând sau aplică selecția la toate și repetă pașii 2, 3. Astfel, te asiguri că ai activat factura electronică pentru toate locurile tale de consum. Apoi, în ziua emiterii, ești informat pe e-mail, iar factura o poți vizualiza, descărca și achita direct din contul tău E.ON Myline.

Peste 900.000 facturi electronice
activate

Datorită ție și celor ca tine, sărbătorim impactul mare al gesturilor mici! Peste 900.000 de facturi electronice activate înseamnă enorm pentru un viitor mai verde. Vezi mai jos ce am reușit până acum împreună și ajută și tu cu un click, direct din zona de confort.

Activează și tu

Descoperă toate avantajele

După crearea și activarea contului tău de client E.ON Myline, asigură-te că activezi și factura electronică pentru toate locurile de consum din cont. 

Numai așa poți beneficia de toate avantajele cu care vine la pachet:

  • Primești factura imediat după emitere, fără întârzieri
  • Ai acces la istoricul ultimelor 12 facturi emise, oricând
  • Vizualizezi și descarci ușor detaliile fiecărei facturi
  • Achiți factura rapid și sigur, fără comision
  •  

Vezi toate avantajele

Aceeași formă, același conținut

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

eon myline factura electronica
viitor verde

Mereu la îndemână

Ai acces la factura electronică pe telefon, oricând și oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă. O deschizi sau o descarci pe telefon, scanezi codul de bare la magazin și gata, plată înregistrată!

Factura electronică vine cu multe alte avantaje pentru tine

Acces oricând, de oriunde

Nu o mai poți pierde fiindcă ai acces la factura ta de energie oricând, în contul Myline și îți este mereu la îndemână, pentru fiecare loc de consum. În plus, activarea facturii electronice este gratuită.

Mai mult control

Ai toate facturile în același loc și vezi ultimele 12 facturi emise, pe fiecare loc de consum. Poți descărca oricând facturile, de pe orice dispozitiv dacă ai nevoie de o informație sau cod de pe ea. Știi mereu care este soldul tău la E.ON și când ai făcut plăți. 

Plăți mai simple și sigure

Plătești mai simplu atât din contul Myline, cât și fizic, în magazinele E.ON sau alte puncte de plată, scanând codul de bare de pe factura deschisă pe telefon, fără să o tipărești. Mai mult, poți achita și facturile locurilor de consum pe care nu ești titular.

În plus

Uiți de grija primirii facturii prin poştă, de stat la cozi și de întârzieri la plată.

Primești o notificare pe e-mail ori de câte ori factura a fost emisă.

Ce mai trebuie să știi despre factura electronică

După activarea facturii electronice, prima factură va fi disponibilă în cont în maxim 30 de zile, conform calendarului lunar de emitere facturi. 

Nu, nu este necesar un telefon mobil. Poți utiliza toate serviciile E.ON Myline și din platforma web, de pe orice laptop sau tabletă, accesând www.eon.ro/myline.

Da. Factura electronică se activează individual pe fiecare loc de consum. Nu este obligatoriu să o activezi pentru toate adresele, însă, dacă o faci, poți achita toate facturile deodată, nu pe rând.

Nu, activarea facturii electronice înseamnă renunțarea la factura tipărită. Spre deosebire de cea primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge la tine în ziua emiterii, fără întârzieri. În plus, are exact aceeași formă și conținut ca cea tipărită.

Da, poți achita factura direct de pe telefon, online, cu ajutorul unui card bancar sau, deschizi factura pe telefon, prezinți codul de bare la POS în orice magazin partener și o poți achita chiar și în numerar.

Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face imediat, în timp real. Deși transferul sumei către E.ON poate dura până la 4 zile, în funcție de banca la care ești client, data efectuării plății este considerată ziua în care achiți.  

Factura electronică se achită ca și factura tipărită. Cel mai ușor este să o achiți direct din contul tău E.ON Myline, folosind un card bancar. 

O poți plăti și prin transfer bancar (Internet/Mobile banking), ori în numerar în magazinele E.ON și băncile partenere, prin scanarea codului de bare de pe factură. Vezi toate modalitățile de plată aici.

Dacă sunt pe contracte diferite, da. În acest caz ai două facturi, una de electricitate și una de gaz, deci trebuie activate pe rând, ambele. În cazul în care ai un contract E.ON Duo, gaz și electricitate pe aceeași factură, trebuie să activezi o singură factură electronică.

Pe portalul E.ON Myline se poate efectua doar plata facturilor existente, nici în plus, nici în minus față de valoarea facturii respective.

Pentru a achita în avans, plata se poate face prin Internet/Mobile banking sau în numerar pe orice alt canal unde poți adăuga manual sau poți spune ce sumă vrei să plătești.

Dacă plătești cu card bancar direct din contul E.ON Myline, primești pe e-mail confirmarea plății în câteva minute. La fel, dacă ceva nu a funcționat corect. Când plătești la un magazin partener, bancă sau robotul de plăți utilități, verifică chitanța emisă și păstreaz-o. 

În cel mult o zi lucrătoare după efectuarea plății, poți afla dacă a fost înregistrată printr-un simplu SMS (mesaj text) la 0745 612 345 cu textul PLATA urmat de codul de încasare. Vei primi confirmarea plăţii, tot prin SMS de la E.ON.

*Codul de încasare apare pe factură, este compus din 10 cifre și începe cu cifra 2 sau 9.

În E.ON Myline poți achita simultan mai multe facturi doar dacă sunt pe același loc de consum. Dacă sunt facturi de la locuri de consum diferite, ele trebuie selectate și plătite separat. 

La roboțelul de plăți, trebuie să scanezi factura și o poți plăti. Asigură-te că achiți soldul total în cazul în care ai facturi neachitate, nu doar factura curentă.

Nu. Spre deosebire de factura primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge mereu la timp, fără întârzieri.

În ziua emiterii primești un e-mail și un mesaj în contul tău E.ON Myline cu detaliile de plată, iar în maximum 48 de ore poți să și descarci factura electronică din cont.

Regulamentul Campaniei "Câștigă cu factură electronică" este disponibil aici.

Druid Webchat