Ce premii poți câștiga?

Avantajele facturii electronice

După crearea și activarea contului tău de client E.ON Myline, asigură-te că activezi și factura electronică pentru toate locurile de consum din cont. Numai așa poți beneficia de toate avantajele cu care vine la pachet:

Acces oricând, de oriunde

Nu o mai poți pierde fiindcă ai acces la factura ta de energie oricând, în contul Myline și îți este mereu la îndemână, pentru fiecare loc de consum. În plus, activarea facturii electronice este gratuită.

Mai mult control

Ai toate facturile în același loc și vezi ultimele 12 facturi emise, pe fiecare loc de consum. Poți descărca oricând facturile, de pe orice dispozitiv dacă ai nevoie de informații de pe ea. Știi mereu care este soldul tău la E.ON și când ai făcut plăți. 

Plăți mai simple și sigure

Plătești mai simplu atât din contul Myline, cât și fizic, în magazinele E.ON sau alte puncte de plată, scanând codul de bare din aplicația de pe telefon, fără să o tipărești. Mai mult, poți achita și facturile locurilor de consum pe care nu ești titular.

În plus

Uiți de grija primirii facturii prin poştă, de stat la cozi și de întârzieri la plată.

Primești factura pe e-mail și o poți trimite mai departe, fără să dai acces la contul tău E.ON Myline.

concurs factura electronica e.on

Ai deja factura electronică? Ai mai multe șanse de câștig!

Când renunți la factura tipărită pe hârtie, binele făcut îți este răsplătit de natură cu peisaje verzi, aer curat, umbră și răcoare, iar de noi cu un titlu de apărător al planetei.

Fiecare badge și titlu colectat deja în contul E.ON Myline îți aduce șanse în plus de câștig:

  • ești „Amicul cerbilor”, ai factura electronică activă de o lună, ai o șansă în plus
  • „Protectorul animalelor”? 3 șanse
  • „Prietenul animalelor” are 6 șanse
  • „Ocrotitorul naturii” beneficiază de 12 șanse
  • „Prietenul de cursă lungă” se bucură de 24 șanse
  • „Frate cu pădurea”? Bineînțeles că merită 36 șanse.

Încearcă noua aplicație mobilă E.ON Myline

Un cont E.ON Myline înseamnă facturi rapide, plăți sigure, transmitere index ușoară, actualizare date personale, modificare convenție de consum oricând, administrarea mai multor locuri de consum de oriunde, prioritate la ofertele E.ON. Totul într-un singur loc online, gratuit și în siguranță cu E.ON Myline.

Instalează gratuit noua aplicație mobilă! O interfață și mai prietenoasă, acces facil la ce ai nevoie, noi funcționalități!

Disponibilă gratuit în App Store (iOS), Google Play (Android) și Huawei Gallery.

Descarcă aplicația mobilă

Ce mai trebuie să știi despre factura electronică

După activarea facturii electronice, prima factură va fi disponibilă în cont în maxim 30 de zile, conform calendarului lunar de emitere facturi. 

Nu, nu este necesar un telefon mobil. Poți utiliza toate serviciile E.ON Myline și din platforma web, de pe orice laptop sau tabletă, accesând www.eon.ro/myline.

Da. Factura electronică se activează individual pe fiecare loc de consum. Nu este obligatoriu să o activezi pentru toate adresele, însă, dacă o faci, poți achita toate facturile deodată, nu pe rând.

Nu, activarea facturii electronice înseamnă renunțarea la factura tipărită. Spre deosebire de cea primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge la tine fără întârzieri. În plus, are exact aceeași formă și conținut ca cea tipărită.

Da, poți achita factura direct de pe telefon, online, cu ajutorul unui card bancar sau, deschizi factura pe telefon, prezinți codul de bare la POS în orice magazin partener și o poți achita chiar și în numerar, fără să o tipărești.

Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face imediat, în timp real. Deși transferul sumei către E.ON poate dura până la 4 zile, în funcție de banca la care ești client, data efectuării plății este considerată ziua în care achiți.  

Factura electronică se achită ca și factura tipărită. Cel mai ușor este să o achiți direct din contul tău E.ON Myline, folosind un card bancar. 

O poți plăti și prin transfer bancar (Internet/Mobile banking), ori în numerar în magazinele E.ON și băncile partenere, prin scanarea codului de bare de pe factură. Vezi toate modalitățile de plată aici.

Dacă sunt pe contracte diferite, da. În acest caz ai două facturi, una de electricitate și una de gaz, deci trebuie activate pe rând, ambele. În cazul în care ai un contract E.ON Duo, gaz și electricitate pe aceeași factură, trebuie să activezi o singură factură electronică.

Din E.ON Myline se poate efectua doar plata soldului, nici mai mult, nici mai puțin.

Pentru a achita în avans, plata se poate face prin Internet/Mobile banking sau în numerar pe orice alt canal, unde poți adăuga manual sau poți spune ce sumă vrei să plătești.

Dacă plătești cu card bancar direct din contul E.ON Myline, primești pe e-mail confirmarea plății în câteva minute. La fel, dacă ceva nu a funcționat corect. Când plătești la un magazin partener, bancă sau robotul de plăți utilități, verifică chitanța emisă și păstreaz-o. 

Da, din E.ON Myline poți achita simultan mai multe facturi, chiar și de pe mai multe locuri de consum. Le selectezi pe rând, se adaugă în coș, apoi achiți printr-o singură tranzacție.

La roboțelul de plăți, trebuie să scanezi pe rând fiecare factură.  Când scanezi codul de bare, asigură-te că achiți soldul total dacă ai facturi neachitate, nu cel dedicat facturii curente.

Nu. Spre deosebire de factura primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge mereu la timp, fără întârzieri.

În ziua emiterii, primești un e-mail și un mesaj în contul tău E.ON Myline cu detaliile de plată și cu link să vezi și să descarci factura, fără să intri în cont. Acum, poți trimite mai departe acest e-mail, dacă altcineva trebuie să plătească factura, fără să îi mai dai acces în contul tău.

*Campanie valabilă în perioada 22 august - 31 decembrie 2022, supusă unor termeni și condiții descriși aici.

Ai nevoie de ajutor?