Tot anul ți-am spus că factura electronică este fapta ta bună, lună de lună. Prin activarea ei, tu salvezi anual 2 copaci și astfel, construiești un viitor mai verde pentru noi și cei ce vin.
Și pentru că răsplătim faptele bune, poți câștiga prin tragere la sorți unul din premiile săptămânale, lunare sau chiar marele premiu. Ești înscris dacă ai deja factura electronică. Activeaz-o pe toate locurile de consum, pentru mai multe șanse de câștig.
Echipamente smart în valoare de 3.000 € pentru o casă eficientă energetic
Pachet termostat fără fir + Starter kit + Extension kit
Telefon mobil Samsung Galaxy A30s, Dual SIM, 64GB, 4G, negru
Hue, bluetooth/wi-fi, E27, 9W (60W), 806 lm, A+, lumină albă + întrerupător
După ce activezi factura electronică, îți oferim un badge, ca simbol al grijii pentru păduri și animale și ocrotirea habitatului lor. Fiecare factură electronică primită lunar îți va aduce progresiv un badge nou și mai multe șanse la marele premiu.
Știi astfel care este vechimea contribuției tale în reducerea consumului de hârtie și salvarea de la tăiere a 2 copaci anual.
Du binele mai departe! Recomandă factura electronică prietenilor tăi, trimite-le codul tău de recomandare, iar când aceștia își activează factura electronică utilizând acest cod, șansele tale de câștig cresc.
Datorită ție și celor ca tine, sărbătorim impactul mare al gesturilor mici! Peste 800.000 de facturi electronice activate înseamnă enorm pentru un viitor mai verde. Vezi mai jos ce am reușit până acum împreună și ajută și tu cu un click, direct din zona de confort.
Activează și tuDupă crearea și activarea contului tău de client E.ON Myline, asigură-te că activezi și factura electronică pentru toate locurile de consum din cont.
Numai așa poți beneficia de toate avantajele cu care vine la pachet:
Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.
Ai acces la factura electronică pe telefon, oricând și oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă. O deschizi sau o descarci pe telefon, scanezi codul de bare la magazin și gata, plată înregistrată!
După activarea facturii electronice, prima factură va fi disponibilă în cont în maxim 30 de zile, conform calendarului lunar de emitere facturi.
Nu, nu este necesar un telefon mobil. Poți utiliza toate serviciile E.ON Myline și din platforma web, de pe orice laptop sau tabletă, accesând www.eon.ro/myline.
Da. Factura electronică se activează individual pe fiecare loc de consum. Nu este obligatoriu să o activezi pentru toate adresele, însă, dacă o faci, poți achita toate facturile deodată, nu pe rând.
Nu, activarea facturii electronice înseamnă renunțarea la factura tipărită. Spre deosebire de cea primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge la tine în ziua emiterii, fără întârzieri. În plus, are exact aceeași formă și conținut ca cea tipărită.
Da, poți achita factura direct de pe telefon, online, cu ajutorul unui card bancar sau, deschizi factura pe telefon, prezinți codul de bare la POS în orice magazin partener și o poți achita chiar și în numerar.
Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face imediat, în timp real. Deși transferul sumei către E.ON poate dura până la 4 zile, în funcție de banca la care ești client, data efectuării plății este considerată ziua în care achiți.
Factura electronică se achită ca și factura tipărită. Cel mai ușor este să o achiți direct din contul tău E.ON Myline, folosind un card bancar.
O poți plăti și prin transfer bancar (Internet/Mobile banking), ori în numerar în magazinele E.ON și băncile partenere, prin scanarea codului de bare de pe factură. Vezi toate modalitățile de plată aici.
Dacă sunt pe contracte diferite, da. În acest caz ai două facturi, una de electricitate și una de gaz, deci trebuie activate pe rând, ambele. În cazul în care ai un contract E.ON Duo, gaz și electricitate pe aceeași factură, trebuie să activezi o singură factură electronică.
Pe portalul E.ON Myline se poate efectua doar plata facturilor existente, nici în plus, nici în minus față de valoarea facturii respective.
Pentru a achita în avans, plata se poate face prin Internet/Mobile banking sau în numerar pe orice alt canal unde poți adăuga manual sau poți spune ce sumă vrei să plătești.
Dacă plătești cu card bancar direct din contul E.ON Myline, primești pe e-mail confirmarea plății în câteva minute. La fel, dacă ceva nu a funcționat corect. Când plătești la un magazin partener, bancă sau robotul de plăți utilități, verifică chitanța emisă și păstreaz-o.
În cel mult o zi lucrătoare după efectuarea plății, poți afla dacă a fost înregistrată printr-un simplu SMS (mesaj text) la 0745 612 345 cu textul PLATA urmat de codul de încasare. Vei primi confirmarea plăţii, tot prin SMS de la E.ON.
*Codul de încasare apare pe factură, este compus din 10 cifre și începe cu cifra 2 sau 9.
În E.ON Myline poți achita simultan mai multe facturi doar dacă sunt pe același loc de consum. Dacă sunt facturi de la locuri de consum diferite, ele trebuie selectate și plătite separat.
La roboțelul de plăți, trebuie să scanezi factura și o poți plăti. Asigură-te că achiți soldul total în cazul în care ai facturi neachitate, nu doar factura curentă.
Nu. Spre deosebire de factura primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge mereu la timp, fără întârzieri.
În ziua emiterii primești un e-mail și un mesaj în contul tău E.ON Myline cu detaliile de plată, iar în maximum 48 de ore poți să și descarci factura electronică din cont.
Regulamentul Campaniei "Câștigă cu factură electronică" este disponibil aici.