De ce să alegi factura electronică?

Tot anul ți-am spus că factura electronică este fapta ta bună, lună de lună. Prin activarea ei, tu salvezi anual 2 copaci și astfel, construiești un viitor mai verde pentru noi și cei ce vin. 

Și pentru că nicio faptă bună nu rămâne fără răsplată, acum ai pentru fiecare recomandare a facturii electronice, câte o zi cu energie gratuită. În plus, contul tău E.ON Myline va fi complet, iar tu vei avea acces la toate funcționalitățile sale. 

Beneficii unice, exclusiv cu factura electronică E.ON

Recomandă factura și câștigi garantat!

  1. Copiază codul tău de recomandare din contul E.ON Myline
  2. Trimite-l prietenilor tăi
  3. Când aceștia își activează factura electronică utilizând codul tău, amândoi primiți câte o zi cu energie gratuită

Apoi, repetă pentru mai multe reduceri pe factura de energie. Mai mulți prieteni, mai multe recomandări, mai multe zile cu energie gratuită! 

Reduceri pe factură

factura electronica eon
factura electronica eon

Păstrează factura și devii apărătorul planetei

La activarea facturii electronice, îți oferim un badge, ca simbol al grijii pentru păduri, animale și habitatul lor. Fiecare factură electronică primită lunar îți va aduce progresiv un badge nou și titlul tău de apărător al planetei crește. Vezi în contul tău E.ON Myline care este vechimea contribuției tale în reducerea consumului de hârtie și titlul cu care poți să te lauzi și pe Facebook.

Cum activezi factura electronică în contul tău?

 
Atenție

Dacă ai mai multe locuri de consum, intră în secțiunea "Factură electronică", selectează-le cu click pe săgeata din dreptul adresei lor pe rând sau aplică selecția la toate și repetă pașii 2, 3. Astfel, te asiguri că ai activat factura electronică pentru toate locurile tale de consum. Apoi, în ziua emiterii, primești factura pe e-mail și în contul tău E.ON Myline.

Avantajele facturii electronice

După crearea și activarea contului tău de client E.ON Myline, asigură-te că activezi și factura electronică pentru toate locurile de consum din cont. Numai așa poți beneficia de toate avantajele cu care vine la pachet:

Acces oricând, de oriunde

Nu o mai poți pierde fiindcă ai acces la factura ta de energie oricând, în contul Myline și îți este mereu la îndemână, pentru fiecare loc de consum. În plus, activarea facturii electronice este gratuită.

Mai mult control

Ai toate facturile în același loc și vezi ultimele 12 facturi emise, pe fiecare loc de consum. Poți descărca oricând facturile, de pe orice dispozitiv dacă ai nevoie de informații de pe ea. Știi mereu care este soldul tău la E.ON și când ai făcut plăți. 

Plăți mai simple și sigure

Plătești mai simplu atât din contul Myline, cât și fizic, în magazinele E.ON sau alte puncte de plată, scanând codul de bare de pe factura deschisă pe telefon, fără să o tipărești. Mai mult, poți achita și facturile locurilor de consum pe care nu ești titular.

În plus

Uiți de grija primirii facturii prin poştă, de stat la cozi și de întârzieri la plată.

Primești factura pe e-mail și o poți trimite mai departe, fără să dai acces la contul tău E.ON Myline.

Aceeași formă, același conținut

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

eon myline factura electronica
viitor verde

Mereu la îndemână

Ai acces la factura electronică pe telefon, oricând și oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă. O deschizi sau o descarci pe telefon, scanezi codul de bare la magazin și gata, plată înregistrată!

Ce mai trebuie să știi despre factura electronică

După activarea facturii electronice, prima factură va fi disponibilă în cont în maxim 30 de zile, conform calendarului lunar de emitere facturi. 

Nu, nu este necesar un telefon mobil. Poți utiliza toate serviciile E.ON Myline și din platforma web, de pe orice laptop sau tabletă, accesând www.eon.ro/myline.

Da. Factura electronică se activează individual pe fiecare loc de consum. Nu este obligatoriu să o activezi pentru toate adresele, însă, dacă o faci, poți achita toate facturile deodată, nu pe rând.

Nu, activarea facturii electronice înseamnă renunțarea la factura tipărită. Spre deosebire de cea primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge la tine în ziua emiterii, fără întârzieri. În plus, are exact aceeași formă și conținut ca cea tipărită.

Da, poți achita factura direct de pe telefon, online, cu ajutorul unui card bancar sau, deschizi factura pe telefon, prezinți codul de bare la POS în orice magazin partener și o poți achita chiar și în numerar.

Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face imediat, în timp real. Deși transferul sumei către E.ON poate dura până la 4 zile, în funcție de banca la care ești client, data efectuării plății este considerată ziua în care achiți.  

Factura electronică se achită ca și factura tipărită. Cel mai ușor este să o achiți direct din contul tău E.ON Myline, folosind un card bancar. 

O poți plăti și prin transfer bancar (Internet/Mobile banking), ori în numerar în magazinele E.ON și băncile partenere, prin scanarea codului de bare de pe factură. Vezi toate modalitățile de plată aici.

Dacă sunt pe contracte diferite, da. În acest caz ai două facturi, una de electricitate și una de gaz, deci trebuie activate pe rând, ambele. În cazul în care ai un contract E.ON Duo, gaz și electricitate pe aceeași factură, trebuie să activezi o singură factură electronică.

Din E.ON Myline se poate efectua doar plata soldului, nici mai mult, nici mai puțin.

Pentru a achita în avans, plata se poate face prin Internet/Mobile banking sau în numerar pe orice alt canal, unde poți adăuga manual sau poți spune ce sumă vrei să plătești.

Dacă plătești cu card bancar direct din contul E.ON Myline, primești pe e-mail confirmarea plății în câteva minute. La fel, dacă ceva nu a funcționat corect. Când plătești la un magazin partener, bancă sau robotul de plăți utilități, verifică chitanța emisă și păstreaz-o. 

În cel mult o zi lucrătoare după efectuarea plății, poți afla dacă a fost înregistrată printr-un simplu SMS (mesaj text) gratuit la 3730 cu textul PLATA urmat de codul de încasare. Vei primi confirmarea plăţii, tot prin SMS de la E.ON.

*Codul de încasare apare pe factură, este compus din 10 cifre și începe cu cifra 2 sau 9.

Da, din E.ON Myline poți achita simultan mai multe facturi, chiar și de pe mai multe locuri de consum. Le selectezi pe rând, se adaugă în coș, apoi achiți printr-o singură tranzacție.

La roboțelul de plăți, trebuie să scanezi pe rând fiecare factură.  Când scanezi codul de bare, asigură-te că achiți soldul total dacă ai facturi neachitate, nu cel dedicat facturii curente.

Nu. Spre deosebire de factura primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge mereu la timp, fără întârzieri.

În ziua emiterii, primești un e-mail și un mesaj în contul tău E.ON Myline cu detaliile de plată și cu link să vezi și să descarci factura, fără să intri în cont. Acum, poți trimite mai departe acest e-mail, dacă altcineva trebuie să plătească factura, fără să îi mai dai acces în contul tău.

 
Vezi aici câștigătorii campaniei "Câștigă cu factură electronică"
Ai nevoie de ajutor?