Ce îți oferă factura electronică din contul E.ON Myline?

Când îți creezi și activezi contul tău de client, asigură-te că activezi și factura electronică pe fiecare loc de consum pe care îl deții. Numai așa poți beneficia de toate avantajele cu care vine la pachet.

Aproape 2 milioane de locuri de consum, locuințe, afaceri și municipalități folosesc factura electronică PDF din contul de client E.ON Myline.

Acces oricând, de oriunde

Uiți de grija primirii facturii prin poştă, de stat la cozi și de întârzieri la plată. Nu o mai poți pierde fiindcă ai acces la factura ta de energie oricând, în contul Myline și îți este mereu la îndemână, pentru fiecare loc de consum. Ai mereu acces la ultimele 12 facturi emise. În plus, activarea facturii electronice este gratuită.

Plăți mai simple și sigure

Plătești mai simplu atât din contul Myline, cât și fizic, în magazinele E.ON sau alte puncte de plată, scanând codul de bare din aplicația de pe telefon sau din e-mail, fără să o tipărești. Mai mult, poți achita și facturile locurilor de consum pe care nu ești titular.

Factură la cerere

Prin activarea facturii electronice, ai acces și la emiterea facturii la cerere. Adică, transmiți indexul autocitit în perioada de transmitere index din contul tău apoi, soliciți emiterea facturii „pe loc”. Astfel, nu mai trec zile și consum, până la emiterea facturii, iar aceasta va reprezenta exact contravaloarea indexului transmis de tine. Dai indexul, vezi valoarea facturii, soliciți emiterea ei și o ai pe e-mail în 4 ore.

Plată eșalonată

Dacă ai o factură emisă în ultimele 90 de zile, cu o valoare cuprinsă între 300 și 2.000 lei și ai nevoie de mai mult timp pentru a o achita, factura electronică îți oferă opțiunea plății eșalonate. Adică, poți opta pentru achitarea facturii în una, două sau trei rate.

În plus

Adresă secundară de e-mail

Ai chiriaș sau contabil? Adaugă adresa lor de e-mail în „Contul meu” - Adresă secundară de e-mail și astfel, ei vor primi notificări privind indexul, factura emisă, plăți, fără să aibă acces la contul tău. Scapi de telefoanele fără fir și de stres.

Adaugă e-mail secundar în cont
 
Ești persoană juridică și folosești RO e-Factura?
Factura electronică din contul E.ON Myline este soluția complementară! Chiar dacă nu mai are valoare fiscală, prin activarea facturii electronice din contul de client, vei avea acces în continuare la facturile de consum, cu date complete și sub forma cu care ai fost obișnuit înainte de 1 iulie 2024.
Activează factura electronică

Cum achiți factura electronică?

Preferi plățile cash la POS în magazinele partenere? Descarcă și instalează-ți gratuit aplicația E.ON Myline pe telefon și ai mereu acces la codul de bare în secțiunea „Facturi”. Astfel, poți plăti cu numerar sau card, oricând, fără să mai tipărești factura E.ON ori să o ai la tine.

eon myline factura electronica plata cash

Încearcă aplicația mobilă E.ON Myline. E și mai simplu, și mai rapid!

Un cont E.ON Myline înseamnă facturi rapide, plăți sigure, transmitere index ușoară, actualizare date personale, modificare convenție de consum oricând, administrarea mai multor locuri de consum de oriunde, prioritate la ofertele E.ON. Totul într-un singur loc online, gratuit și în siguranță cu E.ON Myline.

Instalează gratuit noua aplicație mobilă! O interfață și mai prietenoasă, acces facil la ce ai nevoie, noi funcționalități!

Disponibilă gratuit în App Store (iOS), Google Play (Android) și Huawei Gallery.

Descarcă aplicația mobilă

Ce mai trebuie să știi despre factura electronică

După activarea facturii electronice, prima factură va fi disponibilă în cont în maxim 30 de zile, conform calendarului lunar de emitere facturi. 

Nu, nu este necesar un telefon mobil. Poți utiliza toate serviciile E.ON Myline și din platforma web, de pe orice laptop sau tabletă, accesând www.eon.ro/myline.

Da. Factura electronică se activează individual pe fiecare loc de consum. Nu este obligatoriu să o activezi pentru toate adresele, însă, dacă o faci, poți achita toate facturile deodată, nu pe rând.

Nu, activarea facturii electronice înseamnă renunțarea la factura tipărită. Spre deosebire de cea primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge la tine fără întârzieri. În plus, are exact aceeași formă și conținut ca cea tipărită.

Da, poți achita factura direct de pe telefon, online, cu ajutorul unui card bancar sau, deschizi factura pe telefon, prezinți codul de bare la POS în orice magazin partener și o poți achita chiar și în numerar, fără să o tipărești.

Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face imediat, în timp real. Deși transferul sumei către E.ON poate dura până la 4 zile, în funcție de banca la care ești client, data efectuării plății este considerată ziua în care achiți.  

Factura electronică se achită ca și factura tipărită. Cel mai ușor este să o achiți direct din contul tău E.ON Myline, folosind un card bancar. 

O poți plăti și prin transfer bancar (Internet/Mobile banking), ori în numerar în magazinele E.ON și băncile partenere, prin scanarea codului de bare de pe factură. Vezi toate modalitățile de plată aici.

Dacă sunt pe contracte diferite, da. În acest caz ai două facturi, una de electricitate și una de gaz, deci trebuie activate pe rând, ambele. În cazul în care ai un contract E.ON Duo, gaz și electricitate pe aceeași factură, trebuie să activezi o singură factură electronică.

Din E.ON Myline se poate efectua doar plata soldului, nici mai mult, nici mai puțin.

Pentru a achita în avans, plata se poate face prin Internet/Mobile banking sau în numerar pe orice alt canal, unde poți adăuga manual sau poți spune ce sumă vrei să plătești.

Dacă plătești cu card bancar direct din contul E.ON Myline, primești pe e-mail confirmarea plății în câteva minute de la procesatorul de plăți Romcard. La fel, dacă ceva nu a funcționat corect. Când plătești la un magazin partener, bancă sau robotul de plăți utilități, verifică chitanța emisă și păstreaz-o. 

Da, din E.ON Myline poți achita simultan mai multe facturi, chiar și de pe mai multe locuri de consum. Le selectezi pe rând, se adaugă în coș, apoi achiți printr-o singură tranzacție.

La roboțelul de plăți, trebuie să scanezi pe rând fiecare factură.  Când scanezi codul de bare, asigură-te că achiți soldul total dacă ai facturi neachitate, nu cel dedicat facturii curente.

Nu. Spre deosebire de factura primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge mereu la timp, fără întârzieri.

În ziua emiterii, primești un e-mail și un mesaj în contul tău E.ON Myline cu detaliile de plată și cu link să vezi și să descarci factura, fără să intri în cont. Acum, poți trimite mai departe acest e-mail, dacă altcineva trebuie să plătească factura, fără să îi mai dai acces în contul tău.

Ai nevoie de ajutor?