Ziua 1: SPATARU TIBERIU 

Ziua 2: PACURAR ANCUTA-MIHAELA

Ziua 3: COLBEA MIRELA 

Ziua 4: COROI CALIN CIPRIAN

Ziua 5: MIHU ALEXANDRU VASILE

Ziua 6: IORDAN SIMONA ELENA

Ziua 7: CHIRILA STEFAN-CATALIN

Ziua 8: COTRENCHIA SAVETA

Ziua 9: TIBANESCU LUCICA

Ziua 10: DOBAI ANAMARIA

Ziua 11: FOCSA ANGELA 

Ziua 12: PETRESCU MARIUS 

Ziua 13: MOCANU ANCA GEORGIANA 

Ziua 14: ANDRAS FLAVIU BOGDAN

Ziua 15: STEFAN COSMIN-SILVIU

Ziua 16: IRIMIA CATALIN

Ziua 17: PRUTEAN GAVRIL

Ziua 18: SIMION IRINA

Ziua 19: CHIRIAC OVIDIU 

 

 

Câștigătorii vor fi anunțați și printr-un mesaj în Inbox Myline. Felicitări!

Împreună am activat deja 500.000 de facturi electronice

Datorită ție și celor ca tine, astăzi, sărbătorim impactul mare al gesturilor mici! Mai multe facturi electronice activate înseamnă enorm pentru planetă. Sărbătorim 500.000 de facturi electronice. Împreună putem ajuta, direct din zona de confort.

Ce înseamnă 500.000 de facturi activate?

Descoperă toate avantajele

După crearea și activarea contului tău de client E.ON Myline, asigură-te că activezi și factura electronică pentru toate locurile de consum din cont. 

Numai așa poți beneficia de toate avantajele cu care vine la pachet:

  • Vezi factura imediat după emitere
  • Ai acces la ultimele 12 facturi, oricând, în contul Myline
  • Vizualizezi și îți gestionezi mai eficient facturile online
  • Achiți factura mai simplu și fără întârzieri la plată
  • Uiți de grija primirii facturii prin poştă, căci primești factura întotdeauna fără întârzieri
  •  

Vezi toate avantajele
 
Știai că activând factura electronică pentru toate locurile de consum din contul tău, ai mai multe șanse de câștig?

Aceeași formă, același conținut

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

Răsplătim faptele bune

Renunțând la factura tipărită în plic, fără efort, contribui lună de lună pentru un viitor mai verde pentru tine și pentru cei din jur. Ca un abonament lunar, gratuit, de fapte bune. Iar noi răsplătim faptele bune cu 100 de premii de energie gratis. 

Cu factura electronică îți gestionezi simplu plățile și te bucuri de multe alte avantaje

Acces la factură oricând, de oriunde

Ai acces la factura ta de energie oricând, în contul Myline și îți este mereu la îndemână, indiferent pentru ce loc de comsum vrei să o achiți.

Gestionezi factura simplu și eficient

Vizualizezi și îți gestionezi mai eficient facturile online. Ai toate facturile în același loc, le poți descărca de pe orice dispozitiv, oricând ai nevoie de un cod sau altă informație de pe factură.

Plătești mai simplu

Plătești mai simplu atât din contul Myline, cât și fizic, în magazinele E.ON sau alte puncte de plată, scanând ușor codul de bare de pe telefon. Mai mult, poți achita și facturile locurilor de consum pe care nu ești titular.

În plus

Uiți de grija primirii facturii prin poştă, de stat la cozi și de întârzieri la plată.

Primești o notificare pe mail ori de câte ori factura a fost emisă

Încă mai cauți motive să activezi factura electronică?

Noi îți dăm 100! 

100 de zile de energie gratis. 100 zile de concurs. 100 de câștigători. 

Activează și câștigă

Întrebări frecvente factura electronică

Câștigi indiferent că ești client de gaz, electricitate sau ai ambele utilități la E.ON. Dacă ești fericitul câștigător al zilei respective, vei primi premiul ca o plată în avans pe factura ta de uilități. Valoarea de care vei beneficia este egală cu cantitatea medie de consum, calculată timp de 100 zile. Citește regulamentul pentru mai multe detalii.

După activarea facturii electronice, factura ta de energie va fi disponibilă în cont de luna viitoare, imediat după emitere.

Nu, nu este necesar un telefon mobil. Poți accesa și profita de toate serviciile E.ON Myline și din platforma web, de pe orice laptop sau tabletă.

Da. Factura electronică se activează individual pe fiecare loc de consum. Nu este obligatoriu să o activezi pentru toate adresele, însă, dacă o faci, poți achita toate facturile deodată, nu pe rând.

Nu, activarea facturii electronice înseamnă renunțarea la factura tipărită. Spre deosebire de cea primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge la tine în ziua emiterii, fără întârzieri. În plus, are exact aceeași formă și conținut ca cea tipărită.

Da, poți achita factura direct de pe telefon, online, cu ajutorul unui card bancar sau, prezinți codul de bare de pe telefon la orice magazin partener și o poți achita în numerar.

Nu. Spre deosebire de factura primită prin poștă, în plic, factura electronică ajunge mereu la timp, fără întârzieri, imediat după emitere.

De asemenea, te vom anunța întotdeauna pe e-mail și în contul tău Myline că a fost emisă.

Factura electronică se achită ca și factura tipărită. Cel mai ușor este să o achiți direct din contul tău E.ON Myline, folosind un card bancar. 

O poți plăti și prin transfer bancar, Internet banking ori în numerar, la magazinele și băncile partenere, prin scanarea codului de bare de pe factură sau din contul E.ON Myline.

Vezi toate modalitățile de plată aici.

Dacă sunt pe contracte diferite, da. În acest caz ai două facturi, una de electricitate și una de gaz, deci trebuie activate pe rând, ambele. În cazul în care ai un contract E.ON Duo, gaz și electricitate pe aceeași factură, trebuie să activezi o singură factură electronică.

Pe portalul E.ON Myline se poate efectua doar plata facturilor existente, nici în plus, nici în minus față de valoarea facturii respective.

Pentru a achita în avans, plata se poate face prin online banking, transfer bancar sau orice alt canal unde poți adăuga manual ce sumă vrei să plătești.

Dacă plătești cu card bancar direct din contul E.ON Myline, primești pe e-mail confirmarea plății în câteva minute. La fel, dacă ceva nu a funcționat corect. Când plătești la un magazin partener, bancă sau robotul de plăți utilități, verifică chitanța emisă și păstreaz-o. 

În cel mult o zi lucrătoare după efectuarea plății, poți afla dacă a fost înregistrată printr-un simplu SMS (mesaj text) la 0745 612 345 cu textul PLATA urmat de codul de încasare. Vei primi confirmarea plăţii, tot prin SMS de la E.ON.

*Codul de încasare apare pe factură, este compus din 10 cifre și începe cu cifra 2 sau 9.

Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face imediat, în timp real. Deși transferul sumei către E.ON poate dura până la 4 zile, în funcție de banca la care ești client, data efectuării plății este considerată ziua în care achiți.  

În E.ON Myline poți achita mai multe facturi doar dacă sunt pe același loc de consum. Dacă sunt facturi de la locuri de consum diferite, ele trebuie selectate și plătite separat. 

La roboțelul de plăți, trebuie să scanezi factura și o poți plăti. Asigură-te că achiți soldul total în cazul în care ai facturi neachitate, nu doar soldul curent.

Regulamentul campaniei cu premii pentru activarea facturii electronice E.ON - "100 zile de energie gratuită", este disponibil aici.