Îți recomandăm plata facturii online, direct din contul tău de client E.ON Myline.
Nu ai cont? Creează unul acum, în mai puțin de 2 minute.
Creează-ți cont MylineNu te îngrijora! Când ai un cont E.ON Myline ne asigurăm că primești suficiente notificări, atât pe e-mail cât și în Inbox-ul Myline, astfel încât să plătești factura la timp și să eviți o eventuală deconectare.
Cu E.ON Myline nu este posibil întrucât plătești mereu valoarea emisă în luna respectivă. Tot ce trebuie să faci este să te autentifici în cont, click pe "Facturile mele" și apoi pe "Plătește". E atât de simplu!
Ca la orice terminal de plată, se mai pot produce erori în timpul tranzacțiilor, însă plățile din E.ON Myline rămân cele mai rapide, simple și sigure pentru tine.
Suma achitată este întotdeauna alocată contului tău, plata se înregistrează imediat și vezi în cont statusul plății.
Recomandăm întotdeauna activarea facturii electronice, însă poți plăti factura din E.ON Myline și fără ca aceasta să fie activată.
Nu ai nevoie de factura printată sau tipărită. Scanarea codului de bare se poate face și de pe telefonul mobil.
Pentru toate modalitățile de plată oferite, comisionul client este 0, acesta fiind suportat de E.ON.
Plata din contul tău E.ON Myline este cea mai rapidă și sigură. Suma achitată se înregistrează imediat și ești sigur că a fost alocată pentru factura ta. Poți plăti cu orice card bancar, nu este obligatoriu ca acesta să fie pe numele tău.
Dacă nu ai cont E.ON Myline, îți creezi unul rapid și gratuit aici și achiți factura curentă prin simpla apăsare a unui buton, indiferent dacă ai activat factura electronică sau nu.
În plus, doar dacă ai un cont de client, primești notificări pe e-mail și în Inboxul Myline imediat ce a fost emisă.
Descarcă gratuit aplicația E.ON Myline din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery și loghează-te cu user-ul și parola alese de tine la crearea contului de client. Exact ca pe platforma web.
Poți plăti doar cu cardul, de la ATM-urile din rețeaua băncilor partenere:
Poți plăti factura la roboțeii BRD instalați în majoritatea magazinelor E.ON din țară. Atenție, aparatele nu dau rest și este indicat să achiți fix atât cât ai de plată pe factură.
Dacă magazinul tău E.ON nu este echipat cu un roboțel de plăți, efectuează plata online sau descoperă în lista de mai jos o altă modalitate de plată la îndemână.
Plătește factura direct de la automatele bancare ale băncilor partenere:
Automatele bancare sunt amplasate în incinta sediilor băncii.
Nu uita să ceri și chitanța doveditoare. Aceasta se va emite pe suma plătită.
La POS-urile bancare ale BRD amplasate la diferiți comercianți cu care BRD este în parteneriat.
Prin serviciul Direct Debit activat la băncile:
Pentru a activa serviciul direct debit, este necesar să soliciți acest lucru la una din băncile din lista de mai sus și să ai un cont deschis acolo.
La Raiffeisen Bank și ING Bank poți activa serviciul simplu și rapid, prin aplicația băncii, din confortul casei tale.
După ce ai activat Direct Debit la banca unde ai deschis un cont bancar, banii reprezentând valoarea lunară a facturii sunt retrași automat din contul tău, la data scadenței facturii. Mai multe detalii aici.
Clienții E.ON pot achita fără comision la următoarele bănci, din platformele web sau mobile puse la dispoziție de acestea:
Este necesar să completezi codul de încasare, numărul facturii și suma de plată.
Plătește factura prin aplicațiile de mobile banking puse la dispoziție de:
Toate aplicațiile permit scanarea codului de bare de pe factură cu ajutorul telefonului mobil, datele facturii find astfel preluate automat.
Prin serviciul Direct Debit activat la băncile:
Pentru a activa serviciul direct debit, este necesar să soliciți acest lucru la una din băncile din lista de mai sus și să ai un cont deschis acolo.
Se poate plăti prin ordin de plată pe suport de hârtie, la ghișeele următoarelor bănci:
Pentru a putea să alocăm corect suma în contul tău, te rugăm să te asiguri că pe ordinul de plată ai completat corect codul de încasare, numărul facturii și suma de plată pe care dorești să o achiți. De asemenea, pentru plată, este important să folosești conturile bancare specificate pe verso-ul facturii pe care o achiți.
Conturile bancare (IBAN) E.ON România se regăsesc pe verso-ul facturii.
Poți plăti factura E.ON și la punctele de încasare partenere PayPoint.
Plătești prin scanarea codului de bare de pe factura curentă sau poți comunica comerciantului codul de încasare împreună cu suma pe care vrei să o plătești.
Achiți doar numerar și vei primi o chitanţă de confirmare, cu toate detaliile tranzacţiei.
Poți plăti factura E.ON și la punctele de încasare partenere un-doi-Centru de Plăți.
Plătești prin scanarea codului de bare de pe factura curentă sau comunici comerciantului codul de încasare împreună cu suma pe care vrei să o plătești.
Achiți doar numerar și vei primi o chitanţă de confirmare, cu toate detaliile tranzacţiei.
Poți plăti factura și în centrele Westaco Express, prin scanarea codului de bare de pe factura curentă E.ON sau comunici codul de încasare operatorului împreună cu suma de plată. Vei primi o chitanță doveditoare cu toate detaliile tranzacției.
Prin opțiunea de plată numerar la ghișeu, prin scanarea codului de bare de pe factura curentă.
Pentru locurile unde ți se solicită, codul de încasare începe cu 21 pentru facturile de gaze naturale și 22 pentru electricitate și are 10 caractere. Regăsești pe factură 2 coduri de bare: primul pentru factura curentă și al doilea pentru soldul total.