Dacă ți-e teamă că

ratezi e-mailul cu factura
plata la timp

Nu te îngrijora! Când ai un cont E.ON Myline ne asigurăm că primești suficiente notificări, atât pe e-mail cât și mesaj în inbox, astfel încât să plătești factura la timp.

nu achiți suma corectă
suma corecta

Din E.ON Myline nu este posibil întrucât plătești mereu valoarea soldului de pe locul de consum. Intri în cont, deschizi "Facturile mele", click pe butonul "Plătește" din dreptul facturii pe care dorești să o achiți și introduci datele cardului. E atât de simplu!

plata nu se înregistrează
status plata

Ca la orice terminal de plată, se mai pot produce erori în timpul tranzacțiilor, însă plățile din E.ON Myline rămân cele mai rapide și sigure. Suma achitată este alocată corect și vezi în cont statusul plăților. Chiar dacă procesarea poate dura până la 4 zile în funcție de bancă, primești în cont mesaj cu confirmarea plății.

Îți recomandăm plata direct din contul E.ON Myline.

  • este cel mai simplu, rapid și sigur mod de plată
  • suma achitată se înregistrează imediat și este alocată corect locului tău de consum
  • nu mai e nevoie să te deplasezi la alte puncte de plată sau să ai factura tipărită

Nu ai cont? Creează unul acum, în mai puțin de 2 minute.

Creează-ți cont
 
Recomandăm întotdeauna activarea facturii electronice, însă poți plăti factura din E.ON Myline și fără ca aceasta să fie activată.
Vezi toate avantajele

Vezi toate modalitățile de plată fără comision

Cu card bancar

Plata din contul tău E.ON Myline este cea mai rapidă și sigură. Suma achitată se înregistrează imediat și ești sigur că a fost alocată pentru factura ta. Poți plăti cu orice card bancar, nu este obligatoriu ca acesta să fie pe numele tău.

Procesarea plăţii din E.ON Myline se face imediat și aceasta este considerată ca dată a efectuării plății. Ulterior, transferul sumei în contul nostru poate dura chiar și 4 zile, în funcție de bancă.

Dacă nu ai cont E.ON Myline, îți creezi unul rapid și gratuit aici și achiți factura curentă prin simpla apăsare a unui buton, indiferent dacă ai activat factura electronică sau nu.

Descarcă gratuit aplicația E.ON Myline din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery și loghează-te cu user-ul și parola alese de tine la crearea contului de client. Exact ca pe platforma web.

Poți plăti doar cu cardul, la ATM-urile din rețeaua băncilor partenere:

  • BRD
  • Unicredit

Este necesar să completezi codul de încasare, numărul facturii și suma de plată.

Cu cash (numerar) sau card bancar

Poți plăti factura la roboțeii BRD instalați în majoritatea magazinelor E.ON din țară. Atenție, aparatele nu dau rest și este indicat să achiți fix atât cât ai de plată pe factură.

Dacă magazinul tău E.ON nu este echipat cu un roboțel de plăți, efectuează plata online sau descoperă în lista de mai jos o altă modalitate de plată la îndemână.

Plătește factura direct de la automatele bancare ale băncilor partenere:

  • BRD (cu card sau cash)
  • BCR (cu cash)
  • BT (cu card)
  • Unicredit Bank (cu card sau cash)

Automatele bancare sunt amplasate în incinta sediilor băncii.

Nu uita să ceri și chitanța doveditoare. Aceasta se va emite pe suma plătită. 

La POS-urile amplasate la diferiți comercianți cu care BRD este în parteneriat.

  • Dacă deții E.ON MyCard, scanezi codul de bare de pe acesta, comunici suma de plată, iar apoi păstrezi chitanța emisă.
  • Dacă deții un cont de client și ai aplicația E.ON Myline, deschizi secțiunea „Facturi”, apeși cele 3 puncte din dreptul facturii pe care dorești să o achiți, scanezi codul de bare, plătești și păstrezi chitanța.
  • Dacă ai factura tipărită, scanezi codul de bare pe care dorești să-l achiți, spui suma și păstrezi dovada plății.

Prin Direct Debit

Prin serviciul Direct Debit activat la băncile:

  • BRD
  • BCR
  • Banca Transilvania
  • Raiffeisen Bank
  • ING Bank

Pentru a activa serviciul direct debit, este necesar să soliciți acest lucru la una din băncile din lista de mai sus și să ai un cont deschis acolo. 

La BCR, Raiffeisen Bank și ING Bank poți activa serviciul simplu și rapid, prin aplicația băncii, din confortul casei tale.

După ce ai activat Direct Debit la banca unde ai deschis un cont bancar, banii reprezentând valoarea lunară a facturii sunt retrași automat din contul tău, la data scadenței facturii. Mai multe detalii aici.

Prin transfer bancar

Clienții E.ON pot achita fără comision la următoarele bănci, din platformele web sau mobile puse la dispoziție de acestea:

  • BRD
  • BCR
  • ING Bank
  • Banca Transilvania 
  • Unicredit Bank

Este necesar să completezi codul de încasare, numărul facturii și suma de plată.

Plătește factura prin aplicațiile de mobile banking puse la dispoziție de:

  • BRD
  • BCR
  • Banca Transilvania
  • ING
  • Orange Money
  • Pay Point. Plătește din aplicația de plăți Pay Point prin scanarea codului de bare, importă factura electronică direct în aplicație sau configurează E.ON ca furnizor pentru a vedea soldul actualizat și a simplifica tranzacțiile viitoare.
  • Aplicația un-doi Centru de plăți disponibilă în Google Play, AppStore și App Gallery.

Toate aplicațiile permit scanarea codului de bare de pe factură cu ajutorul telefonului mobil, datele facturii find astfel preluate automat.

Se poate plăti prin ordin de plată pe suport de hârtie, la ghișeele următoarelor bănci:

  • BRD
  • Unicredit
  • CreditCoop

Pentru a putea să alocăm corect suma în contul tău, te rugăm să te asiguri că pe ordinul de plată ai completat corect codul de încasare, numărul facturii și suma de plată pe care dorești să o achiți. De asemenea, pentru plată, este important să folosești conturile bancare specificate pe verso-ul facturii pe care o achiți.

Doar cash (cu numerar)

Poți plăti factura E.ON și la punctele de încasare partenere PayPoint.

Plătești prin scanarea codului de bare din aplicația mobilă E.ON Myline sau de pe factura curentă sau poți comunica comerciantului codul de încasare împreună cu suma pe care vrei să o plătești.

Achiți doar numerar și vei primi o chitanţă de confirmare, cu toate detaliile tranzacţiei.

Poți plăti factura E.ON și la punctele de încasare partenere un-doi-Centru de Plăți.

Plătești prin scanarea codului de bare din aplicația mobilă E.ON Myline sau de pe factura curentă sau comunici comerciantului codul de încasare împreună cu suma pe care vrei să o plătești.

Achiți doar numerar și vei primi o chitanţă de confirmare, cu toate detaliile tranzacţiei.

Poți plăti factura și în centrele Westaco Express, prin scanarea codului de bare din aplicația mobilă E.ON Myline sau de pe factura curentă E.ON sau comunici codul de încasare operatorului împreună cu suma de plată. Vei primi o chitanță doveditoare cu toate detaliile tranzacției.

Prin opțiunea de plată numerar la ghișeu, prin scanarea codului de bare din aplicația mobilă E.ON Myline sau de pe factura curentă.

info plata E.ON

Folosește serviciul info SMS

Înainte de plată ori după, folosește serviciul Info SMS. Trimite gratuit la 3730 un mesaj cu textul:

  • SOLD codul de încasare și afli cât ai de plată
  • PLATA codul de încasare și confirmi plata unui preaviz.

*Mesaj gratuit din orice rețea. Chiar dacă ți se promptează o atenționare pe telefon, te asigurăm că costul acestui mesaj este suportat de către E.ON.

 

Codul de încasare îl găsești pe prima pagină a facturii, în chenarul roșu din dreapta sus, începe cu 21 la gaze naturale, 22 la electricitate, 9 pentru facturile Duo și are 10 caractere. În lipsa numărului de factură sau a scanării eronate a unei facturi mai vechi, banii vor fi alocați pe cea mai veche factură.

Ce mai trebuie să știi?

Pentru persoane fizice - clienți casnici și persoane juridice - clienți noncasnici conturile bancare (IBAN) ale E.ON Energie România sunt:

  • BRD - RO 53 BRDE 270S V239 0401 2700
  • ING Bank - RO 27 INGB 0015 0000 2818 8911
  • Unicredit Bank - RO 58 BACX 0000 0037 0162 5003
  • CreditCoop - RO 88 CRCO X130 0130 0008 8260
  • Trezoreria Sibiu - RO 12 TREZ 5765 069X XX00 7055

* Atunci când achiți factura prin transfer bancar, asigură-te că pe ordinul de plată ai completat corect codul de încasare, numărul facturii și contul bancar E.ON.

**Dacă achiți o garanție solicitată în urma reconectării locului tău de consum, folosește contul bancar deschis la BRD. 

***Pentru achitarea facturilor de prestări servicii emise de către Delgaz Grid S.A sau E.ON Asist Complet S.A., trebuie să completezi corect contul înscris pe aceste facturi (diferă de contul în care se plătesc facturile de consum E.ON).

Da, acum, poți achita simultan mai multe facturi, chiar și de pe mai multe locuri de consum, dacă sunt alocate aceluiași cont E.ON Myline.

Le selectezi pe rând, se adaugă în coș, apoi achiți printr-o singură tranzacție, prin introducerea datelor de pe cardul bancar și efectuarea pașilor indicați.

Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face imediat și aceasta este considerată ca dată a efectuării plății. 

Ulterior, transferul sumei în contul E.ON poate dura chiar și 4 zile, în funcție de bancă.

În acest timp, statusul plății în contul E.ON Myline este „plată în procesare”, iar acesta se schimbă în „achitat” în momentul în care suma ajunge în contul E.ON.

Dacă preferi plățile la POS în magazinele partenere ai două opțiuni:

  • deschizi/descarci factura din cont pe telefon și prezinți codul de bare la plată
  • instalezi gratuit aplicația E.ON Myline pe telefon și ai mereu acces la codul de bare în secțiunea „Facturi”. Apeși pe cele 3 puncte din dreptul facturii pe care vrei să o achiți și vizualizezi codul de bare necesar la plată.

Astfel, poți plăti cu numerar sau card, oricând, fără să mai tipărești factura E.ON ori să o ai la tine.

În prezent, din contul E.ON Myline poți plăti soldul integral de pe locul de consum. Dacă dorești să plătești mai mult ori să achiți doar o parte din valoarea facturii, alege un alt canal de plată din cele enumerate mai sus, de ex. Internet/Mobile banking, numerar etc.

Pentru plata din străinatate, folosește conturile bancare deschise la băncile BRD sau ING, dar completează și codurile SWIFT.

  • Cod SWIFT BRD: BRDEROBU 
  • COD SWIFT ING Bank: INGBROBU

Conturile bancare (IBAN) alocate E.ON Energie România sunt:

  • BRD - RO 53 BRDE 270S V239 0401 2700
  • ING Bank - RO 27 INGB 0015 0000 2818 8911

* Atunci când achiți factura prin transfer bancar, asigură-te că pe ordinul de plată ai completat corect codul de încasare, numărul facturii și contul bancar E.ON.

**Dacă achiți o garanție solicitată în urma reconectării locului tău de consum, folosește contul bancar deschis la BRD. 

***Pentru achitarea facturilor de prestări servicii emise de către Delgaz Grid S.A sau E.ON Asist Complet S.A., trebuie să completezi corect contul înscris pe aceste facturi (diferă de contul în care se plătesc facturile de consum E.ON).

În partea de jos de pe prima pagină a facturii de consum E.ON apar 2 coduri de bare, astfel:

  • Codul de bare factură curentă – adică valoarea de plată aferentă celei mai recente luni încheiate și
  • Codul de bare total de plată (sold) - reprezintă valoarea totală de plată/soldul, care poate include pe lângă valoarea facturii curente și sume restante sau sume achitate în plus/în avans dacă ai achitat mai mult decât valoarea facturilor transmise. 

Dacă nu există sume restante sau sume achitate în avans, atunci valoarea înscrisă în cele două coduri de bare va fi identică (la fel și codurile de bare).

Poți opta pentru plata oricărei valori dintre cele 2, având grijă să nu depășești termenul de plată și să riști facturarea de penalități ori chiar întreruperea furnizării. 

  • Atunci când achiți cu numerar, prezintă factura de consum la automatele bancare sau la punctele de încasare PayPoint, un-doi Centru de Plăți şi Westaco și menționează care dintre codurile de bare dorești a fi scanate, respective ce sumă dorești să achiți, cel pentru factura curentă sau cel pentru sold/total de plată
  • Atunci când achiți prin transfer bancar cu ordin de plată, completează următoarele informații: cod de încasare, număr factură și cont bancar E.ON Energie România, așa cum sunt ele menționate în factura E.ON.
  • Atunci când achiți o garanție solicitată în vederea reconectării la furnizare a locului tău de consum, utilizează contul bancar BRD indicat pe contractul de garanție.
  • Atunci când achiți facturi de prestări servicii emise de către Delgaz Grid S.A (taxa deconectare-reconectare gaze naturale, tarif eliberare copie proiect tehnic, aviz tehnic de racordare etc.) sau E.ON Asist Complet S.A. (revizii/verificări tehnice periodice etc.), este important să indici contul bancar înscris pe aceste facturi, fiind diferit de contul dedicat facturilor de consum pentru utilități  emise de către E.ON.

Îți recomandăm ca la plată să:

  • nu folosești facturi mai vechi de 1 lună
  • nu folosești o factură de consum gaz, pentru a plăti consumul de electricitate, sau invers
  • nu folosești o factură de soluții (abonament asistență E.ON ServExpress, rată centrală termică - E.ON Life sau rată aer condiționat - E.ON Cool etc.) pentru plata consumului de electricitate/gaze naturale, atunci când facturarea se face separat pentru acestea.

După plată, poți verifica soldul tău la E.ON, printr-un simplu SMS gratuit (mesaj text) la 3730 cu textul SOLD urmat de codul de încasare şi vei primi valoarea soldului, tot prin SMS de la noi.

*Codul de încasare apare pe factură, este compus din 10 cifre și începe cu cifra 2 sau 9.

Facturile de prestări servicii emise de către alte companii diferite de E.ON Energie România, nu apar în contul E.ON Myline.

De exemplu, pentru a achita facturi de prestări servicii emise de către Delgaz Grid S.A (taxa deconectare-reconectare gaze naturale, tarif eliberare copie proiect tehnic, aviz tehnic de racordare etc.) sau E.ON Asist Complet S.A. (revizii/verificări tehnice periodice etc.), este important să folosești modalitățile de plată indicate pe factura respectivă, întrucât conturile bancare diferă de contul dedicat facturilor de consum pentru utilități emise de către E.ON.

Ai nevoie de ajutor?