*Produse disponibile exclusiv clienților aflați în furnizarea E.ON.
Toate dispozitivele pot fi controlate dintr-o singură aplicație – Xiaomi Home. Aceasta este aplicația indicată pentru gestionarea tuturor produselor din ecosistemul Smart Home, oferindu-ți control total asupra dispozitivelor direct de pe telefonul mobil prin intermediul Hub-ului inteligent.
Aplicația Xiaomi Home îți permite să controlezi toate dispozitivele din ecosistemul Smart Home printr-o singură interfață intuitivă. Accesibilă wireless de pe telefonul mobil, aplicația îți oferă posibilitatea de a monitoriza funcții precum securitatea, temperatura, iluminatul casei etc.
Nu. Produsele: Mi Door and Window Sensor 2, Mi Temperature and Humidity Monitor 2, Mi Wireless Switch, Xiaomi Smart LED Bulb (White & Color) și Mi Smart LED Bulb (Warm White) permit doar conectarea prin Bluetooth, dar prin intermediul dispozitivului Xiaomi Smart Home Hub 2 pot fi accesate de la distanță și în afara zonei de acoperire Bluetooth prin Wi-Fi.
Da, sistemul este compatibil cu asistenții vocali Google Home și Amazon Alexa, permițând controlul vocal al dispozitivelor smart home.
Pentru integrarea cu Google Home:
După ce dispozitivele tale Xiaomi sunt descoperite, le poți controla prin comenzi vocale prin Google Assistant.
Pentru integrarea cu Amazon Alexa:
După ce dispozitivele tale Xiaomi sunt descoperite, le poți controla prin comenzi vocale prin Alexa.
Instalarea se poate efectua de către client sau de echipele specializate E.ON exclusiv pentru pachetul dedicat.
Trebuie să iei legătura cu centrul service autorizat Xiaomi - Electronic Suport Division SRL:
Bd. Decebal nr. 14, București, telefon +4021 326 60 63, e-mail service@esd-rom.ro , www.esdrom.ro/trimiteprodusul/xiaomi/.
Fiecare produs din soluția E.ON Smart Home beneficiază de o garanție de 24 luni.
După plasarea comenzii primești un e-mail automat de la E.ON NoReply care conține sumarul comenzii și pașii următori în funcție de metoda de plata selectată.
Al doilea e-mail de pe eon-solutii@eon-romania.ro
Este necesar să îți exprimi acordul printr-un răspuns scris la același e-mail, conținând mesajul „DA”. După confirmare, echipa E.ON va iniția procesul de livrarea produselor.
Ce se întâmplă în lipsa unui răspuns din partea clientului?
Comanda este procesată doar după transmiterea dovezii de plată (pentru plata integrală) sau a acordului scris (pentru plata în rate). În lipsa acestor pași, comanda nu va putea fi finalizată și acest lucru va duce la anularea ei.
Livrarea se face după confirmarea plății sau a acordului pentru contract. Termenul estimat de livrare este comunicat ulterior, dar livrarea se va face in cel mult de 10 zile.
Comanda nu poate fi modificată după plasare, iar pentru a fi anulată este de ajuns să nu răspunzi la e-mailul cu factura și/sau contractul.
Poți returna produsele achiziționate în termen de 14 zile de la livrare prin curier sau poștă, dacă acestea sunt în stare bună.
Pentru a returna produsele vei avea nevoie să ne trimiți o notificare privind returul. O poți face fie prin poștă, cu confirmare de primire, la adresa Târgu Mureș, Bd. Pandurilor nr. 42, etaj 1, în atenția departamentului Suport Soluții – MIC, fie electronic la adresa de e-mail eon-solutii@eon-romania.ro. Notificare trebuie să conțină cererea explicită de retragere, modelul si cantitatea produsului/lor, datele tale de identificare, semnătura și data.
Odată înregistrată și confirmată cererea de retur, te rugăm să ambalezi bine produsele, preferabil în ambalajul original și să le expediezi prin curier sau poștă la adresa:
CT Park Bucharest West 2, Autostrada Bucuresti-Pitesti (A1), km 23, Lot T36, Parcela A 230/2, CF Numărul 162/N, Jud. Giurgiu, Sat Bolintin-Deal, Com. Bolintin-Deal, Romania, cod poștal 087015.
Specialiștii noștri vor verifica produsele primite și, dacă totul este în regulă, vei primi o confirmare a returului și, în maxim 10 zile, și banii înapoi în contul de client. Odată ajunși în contul de client, poți solicita și returnarea lor în contul tău bancar.
Acest lucru nu este posibil. Dacă se dorește returnarea unui produs din componența pachetului, trebuie returnat întregul pachet – Smart Start