Din ce este format prețul facturii tale și ce îl influențează?
Descoperă aici pas cu pas

De ce să alegi E.ON Duo Assist

900 lei credit/an

Ai anual 2 intervenții a câte 450 lei pentru urgențe la instalația electrică și centrala termică. Ai un call-center dedicat 24/7, pentru asistență tehnică și intervenții de urgență, efectuate de specialiști autorizați.

3 servicii, același furnizor

Ai un singur furnizor de încredere pentru 3 servicii: electricitate, gaz și asistență tehnică. Asta înseamă un contract mai ușor de gestionat, factură unică și un singur punct de contact dacă ai nevoie de ajutor. 

Preț competititv

Ai prețuri avantajoase, adaptate la piață și transparență 100% încă de la alegerea ofertei, pe parcursul procesului și după intrarea în vigoare a contractului. În plus, ai 30 de zile termen de plată la factură.

În plus ai

Achiziție 100% online

La E.ON achiziționezi oferta preferată de energie online, fără să ieși din casă, cu minimul de documente. Tu semnezi online, noi ne ocupăm apoi de tot.

24/7 ajutor de la E.ON

Devii client și ai acces imediat, gratuit la o gamă extinsă de servicii rapide, disponibile chiar și 7 zile din 7: transmitere index, info sms, E.ON Chat, Call Center, E.ON eBooking ș.a.

Ce spun clienții noștri?

Package Image

„Suntem foarte mulțumiți de felul cum s-a rezolvat problema reparației centralei și faptul că există un abonament service care rezolvă rapid și convenabil.”

Petre
Package Image

„Ușurinta de a se porta abonamentul și de a plăti factura, totul se face online. Sunt mulțumit de eliminarea unei facturi din lista de facturi lunare, o singură factură pentru două servicii.”

Gabriel, 50
Package Image

“Recomand contractarea online deoarece este un proces ușor și rapid de a încheia un contract. Vezi toate ofertele, alegi ce ți se pare avantajos și semnezi la fel de ușor.”

Violeta, Mureș
 
Factură lunară, electronică

Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar pe e-mail și în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu.

Află mai multe

Află tot, fără efort!

Ce înseamnă liberalizare? Ce se schimbă și ce rămâne la fel? Ce alegi și cum? La ce trebuie să fii atent?

Ne străduim să-ți fie bine, de aceea, am grupat informațiile ca să fie clare, pe înțelesul tuturor. Simplu ca ABC!

Descoperă ABC-ul liberalizării

Ce mai trebuie să știi?

Contractul de furnizare se încheie pentru o perioadă de 12 luni, cu posibilitate de prelungire conform condițiilor specifice.

  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate (copie)
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Anexa 1 – notificarea privind schimbarea furnizorului în cazul solicitantului care are încheiat contract de furnizare cu un alt furnizor – formular disponibil aici

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes. 

În cazul în care contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate (copie) 
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu - formular disponibil aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes. 

În cazul în care contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Dacă vii de la alt furnizor, conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro. Devii client în 3 paşi simpli, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Ai incluse în contract servcii de asistenţă tehnică 24/7 pentru intervenţii rapide în locuinţă, în cazul unor defecţiuni ale instalaţiei electrice și/sau defecțiuni ale centralei termice ce necesită intervenţie de urgenţă. Beneficiezi de maxim 2 (două) intervenții pe parcursul unui an contractual, în limita sumei de 450 lei/intervenţie. Suma neutilizată nu se reportează de la un an la altul.

În caz de urgență, apelează non-stop numărul de telefon dedicat 0232 421 999. O echipă de tehnicieni autorizați E.ON va veni la tine acasă în maximum 6 ore.

Pachetul cu asistență tehnică inclusă este disponibil doar în localitățile din județele unde este posibilă prestarea serviciilor tehnice cuprinse în contract. Astfel, oferta poate fi contractată în următoarele județe: Alba, Arad, Bacău, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brașov, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Harghita, Hunedoara, Iași, Maramureș, Mureș, Neamț, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Sibiu, Suceava, Timiș, Vaslui.

Primești factura electronică chiar în ziua emiterii, pe e-mail și în contul tău E.ON Myline, pe care ți-l vom crea automat, după contractare. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde, chiar și din e-mail, fără a mai fi necesar să te loghezi în cont. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Află mai multe despre piața liberă de energie
Ai nevoie de ajutor?