Poți încheia online un contract pentru acest produs, doar dacă ai deja un contract de electricitate sau gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. Ai nevoie de copia actului de identitate, ultima factură de consum și copia actului de proprietate pentru cazul în care nu ești titularul contractului existent.

De ce să alegi E.ON Duo Assist

Mai puține griji

Ai anual 2 intervenții de câte 400 lei pentru urgențe la instalația electrică și centrala termică. Beneficiezi de asistență tehnică 24/7 și call-center dedicat pentru intervenții de urgență efectuate de specialiști autorizați.

3 servicii, același furnizor

Ai un singur furnizor de încredere pentru 3 servicii: electricitate, gaz și asistență tehnică. Asta înseamă un contract mai ușor de gestionat, factură unică și un singur punct de contact dacă ai nevoie de ajutor. 

Preț competititv

Te bucuri de un preț de furnizare electricitate si gaze naturale competitiv și transparență 100% încă de la alegerea produsului. Prețul pe kWh este variabil, corelat cu evoluția pieței, ca tu să beneficiezi mereu de cel mai bun preț.

În plus ai

Achiziție 100% online

Doar la E.ON poți achiziționa produsul preferat de energie online, fără să ieși din casă și cu minimul de documente. Apoi, ne ocupăm noi de tot.

Factură lunară, electronică

Primești factura electronică în cont în ziua emiterii și ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile. În plus, salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu.

Servicii online, gratuite

Contul de client E.ON Myline îți oferă acces gratuit la informații despre contractul tău de energie: primești factura electronic, transmiți indexul autocitit, plătești factura direct din cont, etc.

Ce spun clienții noștri?

Am schimbat furnizorul foarte uşor, practic eu nu am făcut nimic. E.ON s-a ocupat de tot procesul. Când am schimbat furnizorul am ales produsul Duo pentru că am un preţ mai bun la gaz şi electricitate și doar o singură factură pentru ambele utilităţi.

Petre, Cluj-Napoca

Sunt foarte mulțumit că pot realiza procesul de contractare 100% online, fără să mă mai deplasez la un sediu şi că mai departe am posibilitatea de a plăti facturile direct din contul Myline, fără a pierde timp cu statul la cozi.

Mircea, București

Am fost foarte mulţumit că nu am aşteptat până a intervenit echipa de tehnicieni atunci când am avut nevoie. În plus, au fost foarte amabili și mi-au rezolvat problema rapid.

Ctistian, Alba-Iulia

Procesul de schimbare de furnizor a fost extrem de simplu, deşi la început mi se părea totul foarte complicat. Am crezut că la schimbarea de furnizor trebuie să îmi schimb contorul şi că voi rămâne o perioadă fără curent, dar nu a fost deloc aşa. De aceea, iniţial, nu mă gândisem să plec de la vechiul furnizor.

Cosmin, Constanța

Nu eram mulţumit de vechiul furnizor de energie, dar nici nu ştiam ce presupune schimbarea lui. Am crezut că o să fie un proces greu, cu stat la cozi, cu o mulţime de nervi. Când am aflat că nu trebuie să fac nimic şi că nu trebuie să mă plimb cu 1000 de hârtii pe la ghişee, am ales să schimb furnizorul şi aşa am venit la E.ON.

Vali, Cluj-Napoca

Ce mai trebuie să știi?

Poți cumpăra online acest produs doar dacă ai deja un contract de electricitate sau gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. Ai nevoie de copia actului de identitate, ultima/ultimele facturi de consum și copia actului de proprietate pentru cazul în care nu ești titularul contractului existent. Astfel, poți schimba contractul de energie și pentru un loc de consum unde nu ești titular, dacă ai aceste documente.

Dacă este primul tău contract de energie, adică nu ai facturi emise la locul de consum, ia legătura cu noi prin unul din canalele de contact disponibile aici.

  • Copii/ poze ale actului de identitate
  • Ultima factură de electricitate 
  • Copie a documentului de proprietate, în cazul în care nu eşti titular de contract. 

Încarci documentele şi semnezi online contractul, iar de restul procesului ne ocupăm noi, fără costuri şi intervenţii la instalaţii sau la contor.

Conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro. Devii client în 3 paşi simpli, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Ai incluse în contract servcii de asistenţă tehnică 24/7 pentru intervenţii rapide în locuinţă, în cazul unor defecţiuni ale instalaţiei electrice și/sau defecțiuni ale centralei termice ce necesită intervenţie de urgenţă. Beneficiezi de maxim 2 (două) intervenții pe parcursul unui an contractual, în limita sumei de 400 lei/intervenţie.

Suma neutilizată nu se reportează de la un an la altul.

În caz de urgență, apelează numărul de telefon pentru intervenții de urgență dedicat, ce se regăsește în contract. O echipă de tehnicieni autorizați E.ON va veni la tine acasă în maximum 6 ore.
 

Află mai multe despre piața liberă de energie
Druid Webchat