E.ON Myline este contul tău personal de energie online unde găsești toate informațiile despre contractele tale E.ON. De aici îți poți gestiona facturile și plățile, locurile de consum, transmiți indexul, primești notificări importante, te bucuri de oferte speciale şi ai acces la multe funcționalități utile. În plus:
Menţine controlul asupra energiei ce urmează a fi facturată prin transmiterea index-ului de pe contor. Poți transmite autocitirea lunar, în perioada activă, direct din contul tău E.ON Myline și astfel te asiguri că plătești cât consumi.
Uită de grija primirii facturii prin poştă și de întârzieri la plată. Activează gratuit factura electronică din contul tău E.ON Myline și ai acces la ea imediat după emitere, pe e-mail și în cont. O poți trimite mai departe fără să dai acces în contul tău, are aceeași formă ca cea din plic și vezi istoricul ultimelor 12 facturi emise oricând.
Achiți factura rapid, sigur și corect, direct din contul E.ON Myline cu ajutorul unui card bancar. Acum, poți plăti mai multe facturi simultan, de pe mai multe locuri de consum printr-o singură tranzacție. Apoi, vezi simplu, soldul tău, istoricul plăților efectuate, valoarea facturilor neachitate ori a preavizelor.
Acum găsești sumarul contractului tău în contul E.ON Myline, secțiunea „Clienți și locuri de consum”. Vezi detalii precum: număr, status și termen valabilitate, tipul produsul achiziționat și componentele de preț.
Serviciul de transmitere a indexului autocitit este gratuit pentru toți clienții E.ON. Prin transmiterea acestuia lună de lună, factura emisă va reprezenta consumul real și nu cel estimat. Astfel, nu plătești în plus și nici nu vei avea regularizări negative.
Ai 5 căi prin care poți transmite indexul, dar cea mai rapidă și sigură e din contul E.ON Myline. Te anunțăm prin e-mail și în inboxul din cont când începe și se încheie perioada activă pentru transmiterea indexului, pentru fiecare loc de consum ori vezi acest lucru pe prima pagină a facturii tale E.ON.
Vezi mai multCa măsură de precauție, îți recomandăm actualizarea convenției de consum, un serviciu gratuit la E.ON. Convenția de consum stă la baza emiterii facturilor atunci când nu dai indexul de pe contor. Facturile astfel emise sunt de estimare. Cu cât cantitățile de energie pe care le adaugi în convenție sunt mai apropiate de consumul realizat, cu atât factura ta de estimare este mai corectă, iar la regularizare nu ai sume exagerate ori plăți în avans.
Cea mai simplă cale de a seta o convenție de consum e din contul E.ON Myline. Aici vezi imediat și echivalentul consumului setat în lei, ai acces la graficele de consum realizat din anii trecuți pentru corectitudine și poți chiar seta convenția 0 pentru spații cu consum sezonier.
Vezi mai multE ca un e-mail, dar mai bun. Vine și cu soluții pe loc, iar uneori, avem nevoie de câteva zile pentru a-ți oferi cel mai bun răspuns.
Ai neclarități privind factura primită? Ai probleme cu contorul sau ai nevoie de informații de la Operatorul de Distribuție din zona ta?
La majoritatea lor ai soluții instant, iar acolo unde e nevoie de mai multe investigații, ai opțiunea de a înregistra solicitarea ta și revenim în scurt timp cu o soluție.
Accesează Chat-ul nostru de pe eon.ro, prin click pe icoana albastră din dreapta jos și intră în legătură cu Ioana, asistentul tău virtual.
Am analizat cele mai frecvente solicitări de la clienții noștri și le-am pregătit răspunsuri și soluții. Scrii pe scurt ce ai nevoie și îți promitem un răspuns potrivit în 80% din cazuri. În caz contrar, poți alege să intri în legătură cu un consultant E.ON, la orice oră.
Dacă ai nevoie să vii în magazin, programează-ți vizita online și nu mai stai la coadă. Folosește serviciul E.ON eBooking și te programezi în 3 pași simpli:
și ești preluat imediat de un consultant.
Serviciul E.ON eBooking disponibil în Iași, Bacău, Piatra Neamț, Cluj-Napoca, Tîrgu-Mureș, Timișoara.
Prin transmiterea lunară a indexului autocitit de pe contor, eviți facturile de estimare și regularizare mari și te asiguri că valorile facturate reflectă consumul realizat. La noi, ai 5 modalități gratuite, prin care poți transmite indexul contorului tău de electricitate și/sau gaze naturale. Poți înregistra rapid indexul în perioada activă de transmitere, printr-un mesaj la 3730 cu textul: INDEX cod încasare 9999
Când vrei să afli rapid cât ai de plată la E.ON ori să verifici dacă plata ta s-a înregistrat, trimite la 3730 un mesaj cu textul SOLD codul de încasare și afli valoarea de achitat pe locul de consum.
Dacă ai primit un preaviz de plată și l-ai achitat, poți confirma plata efectuată pentru evitarea deconectării, printr-un mesaj la 3730 cu textul PLATA codul de încasare. Apoi, întreruperea furnizării este amânată cu 7 zile, până se confirmă plata în contul E.ON.
Codul de încasare îl găsești pe factură în căsuta roșie din dreapta sus ori în contul tău E.ON Myline; este alcătuit din 10 cifre și începe cu 2 sau 9; 9999 sunt cele 4 cifre ale indexului de pe contor; între cuvânt, cod și index lasă spațiu.