La noi, poți încheia un contract de furnizare 100% online:
Procesarea datelor și transmiterea contractului pe e-mail poate dura până la 5 zile lucrătoare. Dacă apare ceva neprevăzut, îți dăm de veste pe adresa de e-mail pe care ai folosit-o la contractare.
Poți încheia un nou contract de furnizare și prin accesarea platformei online ANRE posf.ro.
Formularele tipizate le primești la fața locului.
În cazul contractării online, din cele de mai sus ai nevoie doar de actul de identitate. Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare online:
Încarcă documentele în format jpg, .jpeg, .png sau .pdf., cu o dimensiunea maximă de 10 MB/fișier. Asigură-te că acestea surprind informațiile complete, clare și lizibile.
Contractul de furnizare se încheie pentru o perioadă de 12 luni, cu posibilitate de prelungire în mod automat și tacit, dacă niciuna din părți nu notifică cu 30 zile înainte de expirarea contractului că nu dorește prelungirea acestuia, sau prin act adițional.
Contractul poate înceta la termen, îl poți denunța (în alte situații decât schimbarea de furnizor) printr-o notificare transmisă cu 21 de zile înainte de data dorită pentru încetarea contractului sau poate fi reziliat în caz de neplată a facturilor și în alte cazuri detaliate în contract, pe care avem rugămintea să-l citești cu atenție înainte de a-l accepta Dacă închei contractul la distanță sau în afara spațiilor comerciale E.ON, atunci ai dreptul să te retragi din contract în primele 14 zile calendaristice după încheiere, fără să îți justifici decizia, anunțându-ne în acest sens .
Codurile POD și CLC desemnează un cod unic pentru fiecare punct de măsurare al energiei (cod unic punct de măsură). Aceste coduri sunt generate automat la activarea unui nou punct de măsurare, în baza avizului tehnic de racordare (ATR) de către Operatorul de Rețea/Distribuție (OR/OD) din zona locului de consum.
Codul POD este specific energiei electrice, iar CLC este dedicat gazelor naturale și au ca scop identificarea locului de consum în relația cu OR/OD.
Codurile sunt alfanumerice, se regăsesc pe facturi, pe ATR și CR (certificat de racordare) și diferă de la un OR/OD la altul, de la un loc de consum la altul.
De exemplu, pentru un loc de consum situat în zona de distribuție Delgaz Grid, codul POD are forma: EMO9999999, iar CLC este de forma: DEG9999999.
Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă.
În situația schimbării furnizorului, intrarea în vigoare a noului contract se produce în prima zi după expirarea unui interval de 24 de ore de la iniţierea procedurii, interval necesar pentru finalizarea demersurilor tehnice şi administrative necesare trecerii de la un furnizor la altul.
Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. Acum poți încheia un contract de furnizare și prin accesarea platformei online a ANRE posf.ro.
Procesarea datelor și transmiterea contractului pe e-mail poate dura până la 5 zile lucrătoare. Dacă apare ceva neprevăzut, îți dăm de veste pe adresa de e-mail pe care ai folosit-o la contractare.
După procesarea datelor transmise, între 5-15 zile lucrătoare vei regăsi noul contract și datele actualizate direct în contul tău, fără să faci nimic. Tot aici vei primi și facturile de consum, în format electronic.
Dacă la contractare ai folosit o adresă de e-mail diferită de cea alocată contului tău E.ON Myline, nu se schimbă nimic. Pentru acces în cont folosește datele de autentificare ca și până acum.
E bine să știi că imediat după încheierea unui contract, îți creem și un cont de client E.ON Myline, pentru gestionarea mai ușoară și sigură a facturilor și plăților. E necesar să îl activezi folosind linkul din e-mailul pe care ți-l transmitem. Apoi, odată ce vei primi și contractul de furnizare prin e-mail, vei regăsi în contul tău modificările gata efectuate, fără ca tu să ai ceva de făcut. Tot aici vei primi și facturile de consum, în format electronic.
În plus, vei regăsi oricând în contul tău E.ON Myline un exemplar din contractul tău, alături de informațiile cele mai importante. Accesează oricând secțiunea „Contractele mele” din E.ON Myline!
Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar pe e-mail și în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.
Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.
O poți plăti rapid cu un card bancar direct din contul tău sau poți să o achiți în magazinul preferat prin scanarea codului de bare disponibil în aplicația pentru mobil E.ON Myline.
Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.