Pachetele noastre îți oferă acces la toate serviciile tehnice obligatorii conform normelor legale în vigoare și te protejează de apariția unor evenimente neplăcute. Îți aducem specialiști autorizați în casă, întotdeauna la timp, fără plăți pe loc.
Neefectuarea acestor lucrări poate cauza evenimente cu daune materiale și/sau umane iremediabile în urma cărora poți să fii ținut răspunzător în fața legii și din punct de vedere financiar
Lipsa acestor verificări și a documentelor doveditoare poate determina operatorul de distribuție să întrerupă furnizarea de gaze naturale la locul de consum
Folosirea unor echipamente neverificate ori verificate de operatori neautorizați, și/sau refuzul accesului echipelor autorizate la locul de consum, duce la amenzi cu valori cuprinse între 1.000 și 3.000 lei
În fiecare pachet beneficiezi de asistență tehnică și intervenții pentru urgențele ce pot apărea la centrala termică și la instalația electrică, 7 zile din 7. Ai an de an 2 intervenții garantat, fiecare în valoare de 600 lei!
Pachetele E.ON ServExpress se achiziţionează cu contract pe 24 de luni şi sunt disponibile localitățile din aria de distribuție gaze naturale Delgaz Grid. Alege localitatea locului de consum şi verifică disponibilitatea
Am fost foarte mulţumit că nu am aşteptat până a intervenit echipa de tehnicieni atunci când am avut nevoie. În plus, au fost foarte amabili și mi-au rezolvat problema rapid.
Cristian, Alba-Iulia
Am parcurs ușor toţi paşii pentru semnarea contractului online. A fost totul transparent şi am ştiut din start de ce am nevoie pentru a-mi achiziţiona pachetul PRO. Acum nu mă mai stresez să caut firmă pentru verificarea centralei termice ori când am defecțiuni la ea.
Anca, Iaşi
Sunt mulţumit şi liniştit, ştiind că în caz de defecţiune pot apela la acest serviciu. Este foarte avantajos faptul că pot beneficia de aceste servicii 24/7, că preţul rămâne fix şi toate costurile vin pe factura de consum gaz.
Vlad, Satu-Mare
Serviciile tehnice descrise mai jos sunt obligatorii pentru orice consumator de gaze naturale, conform Prescripției ISCIR PTA 1/2010, Ordinului ANRE 179/2015, 29/2016, Legii 123/2012 și normelor prevăzute în NTPEE-2008.
Obligațiile tale în calitate de consumator de gaze naturale includ și să alegi un operator autorizat ANRE pentru efectuarea acestor verificări/revizii, să păstrezi și să prezinți toată documentația atunci când îți este solicitată: dosarul definitiv al instalației de utilizare; fișa de evidență a lucrărilor periodice de verificare și revizie tehnică a instalației de utilizare a gazelor naturale, în termen de valabilitate; acte justificative din care să reiasă asigurarea exploatării și întreținerii corecte a instalațiilor de utilizare a gazelor naturale.
Dacă pe factura ta de consum vezi o poziție destinată pachetului E.ON ServExpress, înseamnă că ai semnat cu noi, un contract de prestări servicii de asistență tehnică pentru siguranța casei tale. Lunar, pe factura ta va apărea contravaloarea abonamentului ales. În funcție de tipul abonamentului pe care l-ai ales - E.ON ServExpress, ECO, ACASĂ, PRO sau MAX - poți beneficia de:
Contractul se încheie pentru o perioadă de 24 luni și se prelungește automat pentru perioade succesive, fiecare egală cu cea convenită inițial, dacă niciuna din părți nu îl denunță, conform condițiilor generale.
Găsești toate serviciile incluse și cum efectuăm aceste lucrări detaliat în contractul tău, disponibil în contul E.ON Myline, secțiunea „Contractele mele”.
Pachetele E.ON ServExpress sunt disponibile în localitățile din Timiş, Caraş-Severin, Arad, Hunedoara, Sălaj, Bistriţa-Năsăud, Maramureş, Satu Mare, Mureş, Sibiu, Harghita, Alba, Suceava, Botoşani, Neamţ, Iaşi, Vaslui şi Bacău, Cluj. Alege localitatea locului de consum în configurator şi verifică disponibilitatea.
Pachetele E.ON ServExpress se achiziţionează cu contract pe 24 de luni, cu prelungire automată în cazul în care niciuna dintre părţi nu notifică în scris celeilalte părţi faptul că nu doreşte prelungirea automată.
De regulă, serviciul include asistenţă tehnică 24/7 pentru intervenţii rapide în locuință în condițiile apariției unor defecţiuni ale instalației electrice și/sau defecţiuni ale centralei termice. Intervențiile rapide în locuință, asigurate, includ, după caz:
În cazul unei intervenții rapide, ne apelezi la numărul de urgență dedicat - 0232 421 999, menționat în contract, iar în maximum 6 ore de la apelul tău, specialistul E.ON Asist Complet va interveni pentru a remedia problema. Sunt incluse un număr de maxim 2 intervenții pe parcursul unui an contractual, în limita sumei de 600 lei/intervenţie (TVA inclus). Contravaloarea intervenţiilor, nu poate fi cumulată pentru a acoperi o singură intervenţie.
*În situația în care este necesară desigilarea/resigilarea contorului/firidei de branșament pentru lucrări de mutare sau înlocuire tablou electric, este necesară și intervenția operatorului de rețea/distribuție.
Dacă prin contractul încheiat cu E.ON ai incluse servicii periodice obligatorii precum: verificarea tehnică a centralei termice (VTP), verificarea/revizia instalației de utilizare a gazelor naturale (VIU/RIU), înainte de expirarea acestora, vei fi contactat de către echipa E.ON Asist Complet pentru programarea lucrărilor.
Dacă vrei să programezi tu efectuarea acestor lucrări, cea mai rapidă și simplă metodă este direct din contul tău E.ON Myline
apoi te sunăm noi pentru stabilirea detaliilor.
Actualizarea datelor privind prestarea serviciului de verificare/revizie a instalaţiei de utilizare gaze naturale se face de către Operatorul de Distribuție (OD) din zona ta, în termen de maximum 30 zile de la momentul în care operatorul economic pentru care ai optat în vederea prestării acestui serviciu, depune informațiile la sediul OD. Apoi, aceste date sunt transmise către noi și vor fi actualizate în mod corect pe factura ta de consum, respectiv în contul personal E.ON Myline.
Dacă ai încheiat un contract pentru unul dintre pachetele E.ON ServExpress și apare o urgență la centrala termică sau la instalația electrică din interiorul locuinței, apelează nonstop 0232 421 999. În timpul conversației, împreună cu tehnicienii noștri stabilești dacă e cazul de intervenție la tine acasă ori e suficientă asistența prin telefon. În cazul în care este necesară intervenția la tine acasă, specialiștii E.ON ajung la tine în maxim 6 ore.
De regulă, contractele E.ON ServExpress se încheie pe o perioadă de 24 de luni, cu prelungire automată. Poți denunța oricând contractul astfel:
În cazul în care, ai avut servicii prestate cu cost mai mare decât cele achitate până la data încetării, datorezi diferența către E.ON. Pentru aceasta, îți vom emite o factură finală înainte de reziliere.
De regulă, la momentul încheierii contractului E.ON ServExpress ai primit un exemplar din condițiile specifice și condițiile generale.
Poți consulta oricând condițiile generale aplicabile contractelor E.ON ServExpress încheiate aici sau ne poți trimite o solicitare astfel:
Cu E.ON ServExpress ai toate verificările și reviziile tehnice obligatorii incluse, executate doar de specialiști autorizați, mereu la timp.
Și, ai ceva în plus în fiecare pachet, pentru siguranța ta și a celor dragi, 7 zile din 7.
*Campania „E.ON ServExpress PRO - 1 luna gratis” este valabilă în perioada 2 septembrie - 31 octombrie și este supusă unor termeni și condiții disponibili aici.