Cum devii clientul nostru? Cum te poți racorda la rețeaua de distribuție electricitate ori gaze naturale? Ce conține factura de consum? Cum recuperezi accesul la contul tău E.ON Myline? Cum schimbi titularul de contract? Află răspunsurile noastre și multe alte informații utile despre energie în secțiunea dedicată.
Spre întrebări frecventenumăr gratuit, apelabil din orice rețea de telefonie
număr gratuit, apelabil din orice rețea de telefonie
număr taxabil, apelabil din orice rețea de telefonie
Serviciul de Call Center E.ON este disponibil de luni până vineri între orele 8-20. Pentru operațiuni precum transmitere index, info sold și confirmare plată, poți apela nonstop Call Center E.ON și asistentul virtual Ioana îți rezolvă aceste solicitări.
Accesează 24/7 serviciul de Chat E.ON disponibil pe fiecare pagină a site-ului, prin click pe căsuța de dialog albastră din dreapta jos a ecranului și spune-ne cu ce te putem ajuta. Poți rezolva singur și rapid multe operațiuni sau iei legătura cu un consultant E.ON!
*serviciul de Chat nu este disponibil în aplicația de mobil E.ON Myline
Ne poți transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș. Timpul de răspuns diferă în funcție de tipul solicitării dar nu depășește 30 de zile calendaristice.
Am redeschis câteva din magazinele noastre. Dacă este absolut necesar să ne vizitezi trebuie să știi că pentru siguranța tuturor, am luat măsuri speciale:
Află adresa, programul și ce servicii îți oferă cel mai apropiat magazin de tine, cu un clik pe simbolul E.ON de pe harta de mai jos.
Începând cu 1 martie 2021, accesul în magazinele E.ON din Iași, Piatra-Neamț și Bacău se va face exclusiv pe bază de programare online.
Începând cu 12 aprilie 2021, îți poți programa telefonic vizita în câteva din magazinele E.ON.
Pentru a evita statul la coadă și aglomerația, programează-ți vizita online folosind serviciul gratuit E.ON eBooking. Vii cu codul rezervării în magazin, îl introduci în aparatul de eliberare tichete de ordine și gata: ești preluat imediat de un consultant E.ON. Serviciul este gratuit, disponibil în Iași, Bacău, Piatra-Neamț, Cluj-Napoca, Tîrgu-Mureș, Sibiu, Timișoara.
Dacă apar întreruperi în furnizarea de electricitate și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0232 200 430 / 431 / 432 număr cu tarif normal.
Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.
Dacă simţi miros de gaz, are loc o explozie sau incendiu și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0265 200 928 număr cu tarif normal.
Dacă locul de consum este în altă zonă de distribuție, vezi aici datele de contact.
Punct unic de contact E.ON Energie România: Mureș, Tîrgu-Mureș, Bd. Pandurilor, nr. 42, et. II, telefon: 0265-200-366/fax: 0365.403.312. Informații despre managementul companiei sunt disponibile aici.