e.on myline desktop app
Gratuit
Disponibil 7 zile din 7

E.ON Myline, totul într-un singur loc.

E.ON Myline este contul tău personal de energie online unde găsești toate informațiile despre contractele tale E.ON. De aici îți poți gestiona facturile și plățile, locurile de consum, transmiți indexul, primești notificări importante, te bucuri de oferte speciale şi ai acces la multe funcționalități utile. În plus:

  • Îți creezi gratuit și rapid un cont de client
  • Intri în cont de pe laptop, tabletă
  • îți poți instala și noua aplicație pentru mobil
Vezi detalii complete

Cele mai utilizate servicii din E.ON Myline

Autocitirea indexului

Menţine controlul asupra energiei ce urmează a fi facturată prin transmiterea index-ului de pe contor. Poți transmite autocitirea lunar, în perioada activă, direct din contul tău E.ON Myline și astfel te asiguri că plătești cât consumi. 

Factura Electronică

Uită de grija primirii facturii prin poştă și de întârzieri la plată. Activează gratuit factura electronică din contul tău E.ON Myline și ai acces la ea imediat după emitere, pe e-mail și în cont. O poți trimite mai departe fără să dai acces în contul tău, are aceeași formă ca cea din plic și vezi istoricul ultimelor 12 facturi emise oricând.

Plăți facturi

Achiți factura rapid, sigur și corect, direct din contul E.ON Myline cu ajutorul unui card bancar. Acum, poți plăti mai multe facturi simultan, de pe mai multe locuri de consum printr-o singură tranzacție. Apoi, vezi simplu, soldul tău, istoricul plăților efectuate, valoarea facturilor neachitate ori a preavizelor. 

Contract pe scurt

Acum găsești sumarul contractului tău în contul E.ON Myline, secțiunea „Clienți și locuri de consum”. Vezi detalii precum: număr, status și termen valabilitate, tipul produsul achiziționat și componentele de preț.

Package Image

Ai ceva mai complex de rezolvat? Folosește serviciul asistență clienți.

E ca un e-mail, dar mai bun. Vine și cu soluții pe loc, iar uneori, avem nevoie de câteva zile pentru a-ți oferi cel mai bun răspuns.

Ai neclarități privind factura primită? Ai probleme cu contorul sau ai nevoie de informații de la Operatorul de Distribuție din zona ta?

La majoritatea lor ai soluții instant, iar acolo unde e nevoie de mai multe investigații, ai opțiunea de a înregistra solicitarea ta și revenim în scurt timp cu o soluție.

 

Package Image

Cauți un răspuns pe loc? Sau ai nevoie de un consultant E.ON? Vino pe E.ON Chat!

Disponibil non-stop, gratuit.

Accesează Chat-ul nostru de pe eon.ro, prin click pe icoana albastră din dreapta jos și intră în legătură cu Ioana, asistentul tău virtual.

Am analizat cele mai frecvente solicitări de la clienții noștri și le-am pregătit răspunsuri și soluții. Scrii pe scurt ce ai nevoie și îți promitem un răspuns potrivit în 80% din cazuri. În caz contrar, poți alege să intri în legătură cu un consultant E.ON, la orice oră.

 

Programare online

Vii în magazin? Folosește E.ON eBooking

Dacă ai nevoie să vii în magazin, programează-ți vizita online și nu mai stai la coadă. Folosește serviciul E.ON eBooking și te programezi în 3 pași simpli:

  1. Alegi magazinul, ziua și ora
  2. Primești codul de rezervare pe e-mail
  3. Introduci codul primit în aparatul de ticketing din magazin

și ești preluat imediat de un consultant.

Serviciul E.ON eBooking disponibil în Iași, Bacău, Piatra Neamț, Cluj-Napoca, Tîrgu-Mureș, Timișoara.

Codul de încasare îl găsești pe factură în căsuta roșie din dreapta sus ori în contul tău E.ON Myline; este alcătuit din 10 cifre și începe cu 2 sau 9;  9999 sunt cele 4 cifre ale indexului de pe contor; între cuvânt, cod și index lasă spațiu.

Ai nevoie de ajutor?