Gratuit
Disponibil 24h/7
Știai că sunt multe modalități prin care poți lua legătura cu noi de la distanță? De la plata facturii și transmiterea indexului, la contractarea unui abonament de energie, servicii tehnice sau soluții energetice, poți rezolva multe fără să mai ieși din casă.
Mai jos, îți punem la dispoziție o mini enciclopedie a tuturor serviciilor online oferite de noi.
Disponibil 24h/7
Este portalul online unde găsești toate informațiile despre contractele tale E.ON. De aici îți poți gestiona facturile, transmiți indexul, primești notificări și mesaje importante, oferte speciale şi alte servicii utile. În plus:
Uită de grija primirii facturii prin poştă și de întârzieri la plată. Activează gratuit factura electronică din contul tău E.ON Myline și ai acces la ea imediat după emitere. O poți plăti rapid și sigur din cont, fără comision, cu ajutorul cardului tău bancar.
Menţine controlul asupra energiei ce urmează a fi facturată prin transmiterea index-ului de pe contor. Poți transmite autocitirea lunar, în perioada activă, direct din contul tău E.ON Myline și astfel te asiguri că plătești cât consumi.
Vezi simplu, direct în cont cât ai de plată, istoricul plăților efectuate, valoarea facturilor neachitate ori a preavizelor. În plus, poți achita rapid factura, doar cu cardul tău bancar, fără comision.
Online este rapid, simplu și sigur. Îți punem la dispoziție mai multe modalități de plată a facturii:
Dacă ai nevoie să vii în magazin, programează-ți vizita online și nu mai stai la coadă. Folosește serviciul E.ON eBooking și te programezi în 3 pași simpli:
și ești preluat imediat de un consultant.
Serviciul E.ON eBooking disponibil în Iași, Bacău, Piatra Neamț, Cluj-Napoca, Tîrgu-Mureș, Timișoara.
Prin transmiterea lunară a indexului autocitit de pe contor, eviți facturile de estimare și regularizare mari și te asiguri că valorile facturate reflectă consumul realizat. La noi, ai 3 modalități prin care poți transmite indexul contorului tău de electricitate și/sau gaze naturale:
Codul de încasare îl găsești pe factură în căsuta roșie din dreapta sus ori în contul tău E.ON Myline; este alcătuit din 10 cifre și începe cu 2 sau 9; 9999 sunt cele 4 cifre ale indexului de pe contor; între cuvânt, cod și index lasă spațiu.
Trimite gratuit la 3730 un mesaj cu textul:
Codul de încasare îl găsești pe factură în căsuta roșie din dreapta sus ori în contul tău E.ON Myline; este alcătuit din 10 cifre și începe cu 2 sau 9; între cuvânt și cod lasă spațiu. Mesaj gratuit din orice rețea.
Dacă vrei să ne suni, Ioana îți răspunde oricând la telefon 0800 800 900, pentru ca tu să:
fără a te mai deplasa în magazinele E.ON. Trebuie să ai la îndemână codul de încasare de pe factură.
Mai mult, Ioana te poate pune în legătură cu un consultant, de luni până vineri între orele 8-20, dacă ai nevoie de alte informații ori pentru operațiuni mai complexe legate de contractul tău.