De ce este important și la ce te ajută utilizarea unui cont de client E.ON Myline? Afli din cel mai nou episod E.ON Talks!
În episodul 6, invitații Ioanei, Adrian Călugăr, Head of Digital Delivery la E.ON și Alexandru Bohariuc, manager produs IT E.ON Myline, răspund la cele mai frecvente întrebări despre contul dedicat clienților E.ON Myline.
Ce pot face clienții în contul lor de client E.ON Myline?
Cât de mult influențează opinia clienților funcționalitățile dezvoltate în E.ON Myline?
Cum se face plata multiplă?
Cum se calculează factura dacă uităm să transmitem indexul?
Cum pot face o singură plată dacă am mai multe locuri de consum?
Am mai multe locuri de consum la aceeași adresă și este foarte greu să transmit indexul. Ce pot face?
Am chiriași la locul de consum din E.ON Myline și trebuie să le dau eu lună de lună informații despre facturi și index. Cum mă ajută adresa de e-mail secundară?