Nu te îngrijora! Când ai un cont E.ON Myline ne asigurăm că primești suficiente notificări, atât pe e-mail cât și mesaj în inbox, astfel încât să plătești factura la timp. Asigură-te că ai activate notificările în contul tău secțiunea „Setări mesaje”.
Din E.ON Myline nu este posibil întrucât plătești mereu valoarea soldului de pe locul de consum. Intri în cont, deschizi "Facturile mele", click pe butonul "Plătește" din dreptul facturii pe care dorești să o achiți și introduci datele cardului. E atât de simplu!
Ca la orice terminal de plată, se mai pot produce erori în timpul tranzacțiilor, însă plățile din E.ON Myline rămân cele mai sigure. Suma achitată este alocată corect și vezi în cont statusul plăților. Primești confirmarea plății pe e-mail și în mesajele din contul E.ON Myline. Asigură-te că ai activate aceste notificări în contul tău, secțiunea „Setări mesaje”.
Nu ai cont? Creează unul acum, în mai puțin de 2 minute.
Creează-ți contPlata din contul tău E.ON Myline este cea mai rapidă, sigură, suma fiind alocată corect locului tău de consum. Poți plăti cu orice card bancar, nu este obligatoriu ca acesta să fie pe numele tău.
Transferul sumei achitate în contul nostru poate dura chiar 2 zile lucrătoare, în funcție de bancă. În situații excepționale, plățile pot fi procesate cu întârziere, dar stai liniștit. Primești pe e-mail și în mesajele din contul E.ON Myline, confirmarea plății. Asigură-te că ai activate aceste notificări în contul tău, secțiunea „Setări mesaje”.
Dacă nu ai cont E.ON Myline, îți creezi unul rapid și gratuit aici și achiți factura curentă prin simpla apăsare a unui buton, indiferent dacă ai activat factura electronică sau nu.
Descarcă gratuit aplicația E.ON Myline din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery și loghează-te cu user-ul și parola alese de tine la crearea contului de client. Exact ca pe platforma web. Apoi faci plata cu cardul bancar.
Tot în aplicație, ai acces la codul de bare, prin click pe factura primită, pe care îl poți scana la POS, achiți cu card sau numerar și păstrezi chitanța. Astfel, nu mai e nevoie să ai factura la tine ori să o tipărești din cont.
Poți plăti doar cu cardul, la ATM-urile din rețeaua băncilor partenere:
Este necesar să completezi codul de încasare, numărul facturii și suma de plată.
Nu e nevoie să dezactivezi factura electronică nici să o tipărești.
Deschide PDFul facturii și salveaz-o pe telefon sau pe laptop. Apoi, o poți achita folosind cardul de energie online - prin mandat poștal pe site-ul Poștei Române accesând https://www.posta-romana.ro/sprijin-pentru-romania.html și urmând pașii indicați.
Consultă ghidul Poștei Române pentru plata online cu cardul de energie.
Direct la poștașul care a sosit la domiciliul beneficiarului sau la oficiul poștal, prin mandat.
Alte informații utile:
La orice oficiu poștal sau prin mandat la agentul de Poștă care ajunge la domiciliul tău.
Alte informații utile:
Poți plăti factura la roboțeii BRD instalați în majoritatea magazinelor E.ON din țară. Atenție, aparatele nu dau rest și este indicat să achiți fix atât cât ai de plată pe factură.
Dacă magazinul tău E.ON nu este echipat cu un roboțel de plăți, efectuează plata online sau descoperă în lista de mai jos o altă modalitate de plată la îndemână.
Plătește factura direct de la automatele bancare ale băncilor partenere:
Automatele bancare sunt amplasate în incinta sediilor băncii.
Nu uita să ceri și chitanța doveditoare. Aceasta se va emite pe suma plătită.
La POS-urile amplasate la diferiți comercianți cu care BRD este în parteneriat.
Prin serviciul Direct Debit activat la băncile:
Pentru a activa serviciul direct debit, este necesar să soliciți acest lucru la una din băncile din lista de mai sus și să ai un cont deschis acolo.
La BCR, Raiffeisen Bank și ING Bank poți activa serviciul simplu și rapid, prin aplicația băncii, din confortul casei tale.
După ce ai activat Direct Debit la banca unde ai deschis un cont bancar, banii reprezentând valoarea lunară a facturii sunt retrași automat din contul tău, la data scadenței facturii. Mai multe detalii aici.
Clienții E.ON pot achita fără comision la următoarele bănci, din platformele web sau mobile puse la dispoziție de acestea:
Pentru tranzacții fără erori, la detaliile plății completează:
De reținut: Nu folosi facturi de electricitate la plata facturii de gaz sau invers, codurile de încasare diferă; Nu folosi o factură de soluții pentru plata consumului de electricitate sau gaze naturale, întrucât codul de încasare diferă.
Plătește factura prin aplicațiile de mobile banking puse la dispoziție de:
Toate aplicațiile permit scanarea codului de bare de pe factură cu ajutorul telefonului mobil, datele facturii find astfel preluate automat.
Pentru tranzacții fără erori, la detaliile plății completează:
De reținut: Nu folosi facturi de electricitate la plata facturii de gaz sau invers, codurile de încasare diferă; Nu folosi o factură de soluții pentru plata consumului de electricitate sau gaze naturale, întrucât codul de încasare diferă.
Se poate plăti prin ordin de plată pe suport de hârtie, la ghișeele următoarelor bănci:
Pentru tranzacții fără erori, la detaliile plății completează:
De reținut: Nu folosi facturi de electricitate la plata facturii de gaz sau invers, codurile de încasare diferă; Nu folosi o factură de soluții pentru plata consumului de electricitate sau gaze naturale, întrucât codul de încasare diferă.
Poți plăti factura E.ON și la punctele de încasare partenere PayPoint.
Plătești prin scanarea codului de bare din aplicația mobilă E.ON Myline sau de pe factura curentă sau poți comunica comerciantului codul de încasare împreună cu suma pe care vrei să o plătești.
Achiți doar numerar și vei primi o chitanţă de confirmare, cu toate detaliile tranzacţiei.
Poți plăti factura E.ON și la punctele de încasare partenere un-doi-Centru de Plăți.
Plătești prin scanarea codului de bare din aplicația mobilă E.ON Myline sau de pe factura curentă sau comunici comerciantului codul de încasare împreună cu suma pe care vrei să o plătești.
Achiți doar numerar și vei primi o chitanţă de confirmare, cu toate detaliile tranzacţiei.
Poți plăti factura și în centrele Westaco Express, prin scanarea codului de bare din aplicația mobilă E.ON Myline sau de pe factura curentă E.ON sau comunici codul de încasare operatorului împreună cu suma de plată. Vei primi o chitanță doveditoare cu toate detaliile tranzacției.
Prin opțiunea de plată numerar la ghișeu, prin scanarea codului de bare din aplicația mobilă E.ON Myline sau de pe factura curentă.
Înainte de plată ori după, folosește serviciul Info SMS. Trimite un mesaj cu textul la 3730:
*Număr scurt cu tarif normal din orice rețea. Lasă spațiu între cuvânt și codul de încasare. Codul de încasare apare pe factură sau în contul E.ON Myline și începe cu 2 sau 9.
Codul de încasare îl găsești pe prima pagină a facturii, în chenarul roșu din dreapta sus, începe cu 21 la gaze naturale, 22 la electricitate, 9 pentru facturile Duo și are 10 caractere. În lipsa numărului de factură sau a scanării eronate a unei facturi mai vechi, banii vor fi alocați pe cea mai veche factură.
În general, termenul de plată al facturilor de consum este de 30 de zile, de la data emiterii. În funcție de oferta pe care ai contractat-o, acesta poate fi și de 15 zile. Data scadenței îți este menționată pe prima pagină a facturii („Dată scadență”) și în contul E.ON Myline.
Pentru persoane fizice - clienți casnici și persoane juridice - clienți noncasnici conturile bancare (IBAN) ale E.ON Energie România sunt:
* Atunci când achiți factura prin transfer bancar, asigură-te că pe ordinul de plată ai completat corect codul de încasare, numărul facturii și contul bancar E.ON.
**Dacă achiți o garanție solicitată în urma reconectării locului tău de consum, folosește contul bancar deschis la BRD.
***Pentru achitarea facturilor de prestări servicii emise de către Delgaz Grid S.A sau E.ON Asist Complet S.A., trebuie să completezi corect contul înscris pe aceste facturi (diferă de contul în care se plătesc facturile de consum E.ON).
Da, acum, poți achita simultan mai multe facturi, chiar și de pe mai multe locuri de consum, dacă sunt alocate aceluiași cont E.ON Myline.
Le selectezi pe rând, se adaugă în coș, apoi achiți printr-o singură tranzacție, prin introducerea datelor de pe cardul bancar și efectuarea pașilor indicați.
Nu e nevoie să o dezactivezi. Nu e nevoie să o tipărești.
Deschide PDFul facturii și salveaz-o pe telefon sau pe laptop. Apoi, o poți achita folosind cardul de energie astfel:
Online - prin mandat poștal pe site-ul Postei Române accesând https://www.posta-romana.ro/sprijin-pentru-romania.html și urmând pașii indicați.
Consultă ghidul Poștei Române pentru plata online cu cardul de energie.
Direct la poștașul care a sosit la domiciliul beneficiarului sau la oficiul poștal, prin mandat.
Online, prin mandat poștal pe site-ul Postei Române accesând https://www.posta-romana.ro/sprijin-pentru-romania.html și urmând pașii indicați, descriși mai sus.
Direct la poștașul care a sosit la domiciliul beneficiarului sau la orice oficiu poștal, prin mandat.
Alte informații utile:
Indiferent de metoda de plată aleasă, suma ajunge la noi și este înregistrată în termen de 2-4 zile lucrătoare.
În cazul plăților online pe portalul E.ON Myline, procesarea plăţii se face rapid și aceasta este considerată ca dată a efectuării plății. Ulterior, transferul sumei în contul E.ON poate dura între 2 și 4 zile, în funcție de bancă, moment în care primești și confirmarea plății prin e-mail și/sau prin mesaj în contul tău.
În acest timp, statusul plății în contul E.ON Myline este „plată în procesare”, iar acesta se schimbă în „achitat” în momentul în care suma ajunge în contul E.ON.
Dacă preferi plățile la POS în magazinele partenere ai două opțiuni:
Astfel, poți plăti cu numerar sau card, oricând, fără să mai tipărești factura E.ON ori să o ai la tine.
În prezent, din contul E.ON Myline poți plăti soldul integral de pe locul de consum. Dacă dorești să plătești mai mult ori să achiți doar o parte din valoarea facturii, alege un alt canal de plată din cele enumerate mai sus, de ex. Internet/Mobile banking, numerar etc.
Pentru plata din străinatate, folosește conturile bancare deschise la băncile BRD sau ING, dar completează și codurile SWIFT.
Conturile bancare (IBAN) alocate E.ON Energie România sunt:
* Atunci când achiți factura prin transfer bancar, asigură-te că pe ordinul de plată ai completat corect codul de încasare, numărul facturii și contul bancar E.ON.
**Dacă achiți o garanție solicitată în urma reconectării locului tău de consum, folosește contul bancar deschis la BRD.
***Pentru achitarea facturilor de prestări servicii emise de către Delgaz Grid S.A sau E.ON Asist Complet S.A., trebuie să completezi corect contul înscris pe aceste facturi (diferă de contul în care se plătesc facturile de consum E.ON).
În partea de jos de pe prima pagină a facturii de consum E.ON apar 2 coduri de bare, astfel:
Dacă nu există sume restante sau sume achitate în avans, atunci valoarea înscrisă în cele două coduri de bare va fi identică (la fel și codurile de bare).
Poți opta pentru plata oricărei valori dintre cele 2, având grijă să nu depășești termenul de plată și să riști facturarea de penalități ori chiar întreruperea furnizării.
Îți recomandăm ca la plată să:
După plată, poți verifica soldul tău la E.ON, printr-un simplu SMS gratuit (mesaj text) la 3730 cu textul SOLD urmat de codul de încasare şi vei primi valoarea soldului, tot prin SMS de la noi.
*Codul de încasare apare pe factură, este compus din 10 cifre și începe cu cifra 2 sau 9.
Facturile de prestări servicii emise de către alte companii diferite de E.ON Energie România, nu apar în contul E.ON Myline.
De exemplu, pentru a achita facturi de prestări servicii emise de către Delgaz Grid S.A (taxa deconectare-reconectare gaze naturale, tarif eliberare copie proiect tehnic, aviz tehnic de racordare etc.) sau E.ON Asist Complet S.A. (revizii/verificări tehnice periodice etc.), este important să folosești modalitățile de plată indicate pe factura respectivă, întrucât conturile bancare diferă de contul dedicat facturilor de consum pentru utilități emise de către E.ON.
În caz contrar, acest sold negativ va diminua valoarea următoarei facturi.
Cum știi dacă ai sume de recuperat? Verifică pe prima pagină a facturii de regularizare dacă Sold de plată este negativ și suma este peste 100 lei.