Pe scurt, factura la energie electrică nu va mai fi plafonată de stat. Asta înseamnă că vei plăti prețul agreat prin contract cu furnizorul tău.
Dacă nu ai ales încă o ofertă din piața concurențială, atunci se aplică:
Ești prosumator (adică produci și livrezi energie în rețea)? Atunci vei fi plătit conform contractului tău de furnizare, la prețul energiei active din piață, minus prețul dezechilibrelor. Nu va mai fi valabil prețul mediu de achiziție, ca în perioada de plafonare.
Important: până pe 10 iunie 2025, furnizorul tău era obligat să îți trimită o informare clară despre aceste schimbări.
Noi, la E.ON, ne-am asigurat că ai primit toate informațiile de care ai nevoie ca să iei cea mai bună decizie pentru tine.
Știm că multe informații contradictorii și știri alarmante circulă în spațiul public. De aceea, te sfătuim să te informezi din surse oficiale și de încredere, precum canalele oficiale ale furnizorilor.
Nu te grăbi! E important să compari ofertele și să înțelegi exact ce conțin. Prețul contează, desigur, dar nu e singurul lucru la care ar trebui să fii atent.
Uite câteva resurse utile:
Pe lângă energia care ajunge efectiv în locuința ta, analizează și ce servicii îți oferă furnizorul. Noi, la E.ON, am dezvoltat pentru clienții noștri o serie de soluții, canale și servicii care le ușurează viața și facilitează comunicarea.
Pentru toate situațiile în care ai nevoie de un plus de confort acasă, fie că este vorba de o centrală termică sau de un întreg sistem fotovoltaic, la E.ON găsești soluții complete, cu plata în rate direct pe factură. Noi ne ocupăm de tot și îți rămânem aproape pe tot parcursul relației contractuale.
Ai ceva de rezolvat? Suntem aici să te ajutăm.
La E.ON ai la dispoziție o varietate de canale prin care îți poți rezolva solicitările atât offline, cât și – mai ales – online:
Tocmai de aceea au luat naștere proiecte de durată, precum platforma Stație de Energie powered by E.ON, podcasturile E.ON Talks, ABC-ul Liberalizării și multe altele, disponibile pe website-ul nostru.
Investim multă atenție și efort constant cu scopul de a traduce într-un limbaj prietenos domeniul energiei și ne dorim ca fiecare client E.ON să aibă acces la informații clare și răspunsuri, oricât de simple sau complexe ar părea acestea.
Ne străduim ca tu să ai parte, în primul rând, de stabilitate și predictibilitate atunci când vine vorba de prețul energiei. Nimănui nu-i plac surprizele la factură.
Explorează ofertele noastre sau vino în cel mai apropiat magazin E.ON.
Pe lângă prețul per kWh, verifică și:
E simplu și total gratuit! Nu presupune intervenții tehnice, nu rămâi fără curent și nu ai bătăi de cap.
Ce ai de făcut:
Totul durează în jur de 5 zile, iar tu vei avea energie fără întrerupere.
Odată cu liberalizarea pieței, gestionarea consumului devine și mai importantă. Uite câteva sfaturi utile:
Monitorizează consumul:
Optimizează:
Folosește E.ON Myline:
Această tranziție e o oportunitate: poți deveni un consumator mai informat și mai eficient. Iar noi, la E.ON, suntem aici să te sprijinim în fiecare pas.
Împreună construim un viitor al energiei care e clar, eficient și adaptat nevoilor tale.