Poți încheia online un contract pentru acest produs doar dacă ai deja un contract de electricitate sau gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. Ai nevoie de copia actului de identitate, ultima factură de consum și copia actului de proprietate pentru cazul în care nu ești titularul contractului existent.

De ce să alegi E.ON Assist Electric Plus

800 lei credit/an

Ai anual 2 intervenții de câte 400 lei pentru urgențe la instalația electrică și centrala termică din casă. Printr-un apel telefonic ai 24/7 garantat asistență telefonică, ori în casa ta, efectuată de specialiști autorizați.

Preț competititv

Ai garanția unui preț competitiv, adaptat la piață și transparență 100% încă de la alegerea produsului, pe parcursul procesului și după intrarea în vigoare a contractului. 

Factură lunară, electronică

Ai factura electronică activată automat și o primești lunar în cont, în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu.

În plus ai

Achiziție 100% online

Doar la E.ON poți achiziționa produsul preferat de energie online, fără să ieși din casă și cu minimul de documente. Apoi, ne ocupăm noi de tot și te ținem la curent cu statusul contractului la fiecare pas.

Ce spun clienții noștri?

Sunt mulţumită de rapiditatea cu care au intervenit când am făcut sesizarea, au venit în 40 de minute. Echipa a fost promptă şi disponibilă, mi-au spus că în caz de orice problemă, îi pot suna.

Dorela, Sibiu

Au fost rapizi, mi-a plăcut cum s-au comportat, au venit când am avut eu timp şi pentru asta le mulţumesc.

Ioana Emilia, Arad

Îmi place că nu mai trebuie să găsesc eu pe cineva care să se ocupe de verificări şi revizii în caz de defecţiune. Dacă sunt probleme, vine o echipă E.ON.

Florina, Bistriţa

Ce mai trebuie să știi?

Poți cumpăra online acest produs doar dacă ai deja un contract de electricitate sau gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. Ai nevoie de copia actului de identitate, ultima/ultimele facturi de consum și copia actului de proprietate pentru cazul în care nu ești titularul contractului existent. Astfel, poți schimba contractul de energie și pentru un loc de consum unde nu ești titular, dacă ai aceste documente.

Dacă este primul tău contract de energie, adică nu ai facturi emise la locul de consum, ia legătura cu noi prin unul din canalele de contact disponibile aici.

  • Copii/ poze ale actului de identitate
  • Ultima factură de electricitate 
  • Copie a documentului de proprietate, în cazul în care nu eşti titular de contract. 

Încarci documentele şi semnezi online contractul, iar de restul procesului ne ocupăm noi, fără costuri şi intervenţii la instalaţii sau la contor.

Conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro. Devii client în 3 paşi simpli, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Primești factura electronică chiar în ziua emiterii, în contul tău E.ON Myline. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Druid Webchat