Poți încheia online un contract pentru acest produs doar dacă ai deja un contract de gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. Ai nevoie de copia actului de identitate, ultima factură de consum și declarația pe proprie răspundere care este disponibilă aici

 
Vrei să afli din ce este format prețul facturii tale și ce îl influențează?

De ce să alegi E.ON Cost Control Gas

Predictibilitatea facturilor

Plătești aceeași sumă lunar indiferent de consum, pentru un control excelent al bugetului tău. Ești protejat astfel împotriva valorilor de plată mai mari, din timpul lunilor reci. 

Preț fix 12 luni

În plus, ai garantat un preț fix de furnizare, pe toată durata contractului. Știi exact cât vei plăti tot anul la gaze naturale.

O singură regularizare

Dacă consumul real din timpul anului este mai mare sau mai mic decât valoarea estimată, va fi evidențiat pe factura de regularizare emisă în luna a 12-a de contract.

În plus ai

Servicii online gratuite

Contul de client E.ON Myline, creat automat, îți oferă acces nelimitat și gratuit la informații despre contractul tău de energie: vezi și descarci facturi, transmiți autocitirea, vezi istoricul de consum, plătești factura din cont etc.

Factură lunară, electronică

Ai factura electronică activată automat și o primești lunar, în cont și pe e-mail, în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și o ai cu tine pe telefon, să o plătești oricând și de oriunde.

Află tot, fără efort!

Ce înseamnă liberalizare? Ce se schimbă și ce rămâne la fel? Ce alegi și cum? La ce trebuie să fii atent?

Ne străduim să-ți fie bine, de aceea, am grupat informațiile ca să fie clare, pe înțelesul tuturor. Simplu ca ABC!

Descoperă ABC-ul liberalizării

Ce spun clienții noștri?

Nu eram mulţumit de vechiul furnizor de energie, dar nici nu ştiam ce presupune schimbarea lui. Am crezut că o să fie un proces greu, cu stat la cozi, cu o mulţime de nervi. Când am aflat că nu trebuie să fac nimic şi că nu trebuie să mă plimb cu 1000 de hârtii pe la ghişee, am ales să schimb furnizorul şi aşa am venit la E.ON.

Vali, Cluj-Napoca

Sunt foarte mulțumit că pot realiza procesul de contractare 100% online, fără să mă mai deplasez la sediu şi că mai departe am posibilitatea de a plăti facturile direct din contul Myline, fără a pierde timp cu statul la cozi.

Mircea, București

Procesul de schimbare de furnizor a fost extrem de simplu, deşi la început mi se părea totul foarte complicat. Am crezut că trebuie să îmi schimb contorul şi că voi rămâne o perioadă fără energie, dar nu a fost deloc aşa.

Cosmin, Constanța

Am comparat preţurile la energie de la mai mulţi furnizori şi într-un final am ales Duo. Nu am crezut că vor fi diferenţe de preţ, dar la factura totală, da, se văd diferenţele.

Mircea, Brașov

Am schimbat furnizorul foarte uşor, practic eu nu am făcut nimic. E.ON s-a ocupat de tot procesul. Când am schimbat furnizorul am ales produsul Duo pentru că am un preţ mai bun la electricitate şi gaz şi doar o singură factură pentru ambele utilităţi.

Petre, Cluj-Napoca

 
Factură lunară, electronică

Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar pe e-mail și în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu.

Ce mai trebuie să știi?

Valoarea de plată lunară se calculează înmulțind consumul de gaze naturale din ultimele 12 luni și prețul gazelor naturale, rezultat care se împarte ulterior la 12. Numărul 12 este folosit ca un exemplu pentru câte luni cu consum luăm în considerare.

  • Dacă esti deja client E.ON și ai 10 facturi cu consum emise până la momentul semnării contractului, va fi luat în calcul consumul mediu de gaze naturale pe cele 10 luni. În cazul în care ai mai puțin de 10 facturi emise, va fi luat în calcul consumul mediu de gaze conform convenției tale de consum.
  • Dacă ești client nou E.ON, îți vom propune o valoare medie lunară a facturii, în funcție de consumul estimat de tine la configurarea produsului. 

Factura lunară de consum va conține valoarea consumui tău și valorea de plată lunară agreată. În vederea plății, vei regăsi pe factură valoarea de plată lunară agreată timp de 11 luni contractuale, indiferent de consumul tău. În luna a 12-a urmează regularizarea financiară.

Vom aduna toate valorile de plată lunare și valoarea consumui tău și vom face o regularizare financiară, ținand cont de următoarele principii:

  • dacă ne-ai plătit mai mult decât valoarea consumui tău anual, îți vom returna diferența
  • dacă valoarea consumui tău anual depășește ce ai achitat deja, îți vom factura diferența.

Transmiterea indexului autocitit nu are nicio influență asupra valorii de plată lunare, deoarece conform contractului, tu vei plăti în fiecare lună aceași sumă, indiferent de consumul înregistrat. Totuși, noi vom monitoriza consumul tău real și plățile tale lunare pentru a ne asigura că nu ajungi să datorezi o sumă prea mare în luna a 12-a. Astfel, dacă ne vei transmite indexul, ne vei ajuta pentru o facturare cât mai exactă.

Poți cumpăra online acest produs doar dacă ai deja un contract de gaze naturale cu noi ori cu un alt furnizor. 

Vezi în secțiunile de mai jos lista actelor necesare în vederea încheierii unui nou contract de furnizare energie, în funcție de situația în care te regăsești.

Dacă este primul tău contract de energie, adică nu ai facturi emise la locul de consum, ia legătura cu noi prin unul din canalele de contact disponibile aici.

Contractul este încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea prelungirii, conform clauzelor contractuale. 

  • Actul de identitate (copie) 
  • Ultima factură de electricitate sau gaze naturale (după caz)

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare, cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta.

Dacă contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

Introduci datele, încarci documentele şi semnezi online contractul, iar de restul procesului ne ocupăm noi, fără costuri şi intervenţii la instalaţii sau la contor.

  • Actul de identitate (copie) 
  • Ultima factură de electricitate sau gaze naturale (după caz)
  • În cazul locurilor de consum noi, pentru care nu a mai fost încheiat un contract de furnizare, sau în cazul locurilor de consum unde s-a desființat instalația de racordare la rețeaua de distribuție a energiei electrice avem nevoie de codul punctului unic de măsurare (POD). Informația este cuprinsă în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de operatorul de distribuție
  • Declarația pe proprie răspundere, disponibilă aici
  • Dacă obiectul contractului dorit cuprinde și furnizarea de gaze naturale, atunci vom avea nevoie suplimentar și de o dovadă a folosirii spațiului unde este locul de consum, în sensul de: act de proprietate sau orice alt document care să ateste dreptul de folosință asupra spaţiului reprezentând locul de consum. De exemplu, dar fără a ne limita la:
    • contract de vânzare-cumpărare
    • act de moştenire (în lipsa unui document privind succesiunea, dacă sunt mai mulți moștenitori, este necesar acordul în scris al celorlalți moștenitori pentru încheierea contractului de furnizare)
    • act de donaţie
    • act de închiriere
    • act de comodat
    • act de concesiune
    • act privind adjudecarea
    • extras de carte funciară (nu mai vechi de 30 de zile)
    • în cazul în care nudul proprietar solicită încheierea contractului este necesar acordul în scris al uzufructuarului

În cazul în care nu se deţine un document care să ateste dreptul de proprietate sau de folosinţă asupra acestui spaţiu sau documentul respectiv nu are caracter definitiv:

  • adeverinţă eliberată de primărie din care rezultă că solicitantul este cunoscut că deţine imobilul sub nume de proprietar.

Dacă nu ai niciunul din documentele de mai sus, atunci este suficientă completarea, semnarea și transmiterea declarației pe proprie răspundere, disponibilă mai sus.

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare, cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta.

Dacă contractarea se face online, poți încărca și fotografii ale documentelor. Asigură-te că acestea surprind documentul în întregime, iar informațiile sunt clare și lizibile.

Introduci datele, încarci documentele şi semnezi online contractul, iar de restul procesului ne ocupăm noi, fără costuri şi intervenţii la instalaţii sau la contor.

Conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro. Devii client în 3 paşi simpli, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Primești factura electronică chiar în ziua emiterii, în contul tău E.ON Myline, pe care ți-l vom crea automat, după contractare. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Află mai multe despre piața liberă de energie
Ai nevoie de ajutor?