De ce să alegi oferta E.ON Actual Duo Assist

Factură unică

Ai lună de lună o singură factură de achitat, fiindcă ai împreună electricitatea și gazul. În plus, cu factura electronică activată ai acces la ea imediat după emitere, pe e-mail și în contul tău E.ON Myline. O poți plăti cu cardul sau cash, direct de pe telefon, oricând.

24/7 asistență tehnică

Ai asistenţă tehnică 24/7 pentru intervenţii rapide în locuinţă în caz de defecţiuni ale centralei termice/boilerului electric sau instalaţiilor electrice. Pachetul include 2 intervenţii pe parcursul unui an contractual, în limita sumei de 600 lei/intervenţie (TVA inclus).

Preț plafonat

Ai un preț de furnizare variabil și plafonat la energie electrică în funcție de categoria de beneficiari în care te încadrezi și de consumul tău lunar, iar la gaz un preț plafonat indiferent de consumul realizat, conform schemei de sprijin stabilite prin OUG 27/2022 cu modificările și completările ulterioare.

În plus ai

Achiziție 100% online

La E.ON achiziționezi oferta preferată de energie online, fără să ieși din casă, cu minimul de documente. Tu semnezi online, noi ne ocupăm apoi de tot, iar în 5 zile ai contractul pe e-mail.

24/7 ajutor de la E.ON

Devii client și ai acces imediat, gratuit la o gamă extinsă de soluții rapide, disponibile chiar și 7 zile din 7 pentru rezolvarea solicitărilor tale.

Ce mai trebuie să știi?

Cu doar 0,69 lei/zi (fără tva) ai inclus în pachetul tău servicii de asitență 24/7 și intervenții rapide în locuinţă în caz de defecţiuni ale centralei termice/boilerului electric sau instalaţiilor electrice (cabluri, tablou electric, siguranţe, prize, doze, întrerupătoare). Ai din oficiu un număr de maxim 2 intervenţii pe parcursul unui an contractual, în limita sumei de 600 lei/intervenţie (TVA inclus).

La noi, poți încheia un contract de furnizare 100% online:

  1. Odată ce ai ales una dintre oferte, simulează un cost pentru locul tău de consum, apoi apasă butonul „Alege oferta”
  2. Alege situația în care te încadrezi
  3. Completează datele tale și ale locului de consum
  4. Încarcă documentele și semnează cu mouseul/degetul pe ecran contractul
  5. Așteaptă e-mailul nostru cu noul tău contract de furnizare.

Procesarea datelor și transmiterea contractului pe e-mail poate dura până la 5 zile lucrătoare. Dacă apare ceva neprevăzut, îți dăm oricum de veste pe adresa de e-mail ce ai folosit-o la contractare. 

 
Pentru a încheia un contract de furnizare în magazinul E.ON, ai nevoie de:
  • Cererea de încheiere contract – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Actul de identitate
  • Declarația pe proprie răspundere cu privire la spațiu – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Nota de informare cu privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal – formular tipizat pe care îl regăsești aici
  • Anexa 1 – notificarea privind schimbarea furnizorului în cazul solicitantului care are încheiat contract de furnizare cu un alt furnizor – formular disponibil aici

Formularele tipizate le primești la fața locului. În cazul contractării online, din cele de mai sus ai nevoie doar de actul de identitate.

Pentru o soluționare cât mai rapidă, te sfătuim să ai la tine, în timpul procesului de contractare online:

  • cea mai recentă valoare a indexului autocitit sau o poză a contorului, care să surprindă clar valorile de pe acesta, precum și
  • seria contorului de măsură
  • codul punctului unic de măsurare (POD) pentru energie electrică și/sau codul locului de consum pentru gaze naturale (CLC). Codurile se regăsesc pe factura de energie electrică/gaze naturale, în certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare emis de Operatorul de Distribuție, aferente locului de consum de interes
  • număr contract de furnizare existent (după caz).

În cazul în care contractarea se face online, încarcă documentele în format jpg, .jpeg, .png sau .pdf., cu o dimensiunea maximă de 10 MB/fișier. Asigură-te că acestea surprind informațiile complete, clare și lizibile.

Contractul de furnizare se încheie pentru o perioadă de 3 luni, cu posibilitate de prelungire în mod automat și tacit, dacă niciuna din părți nu notifică cu 30 zile înainte de expirarea contractului că nu dorește prelungirea acestuia, sau prin act adițional.

Contractul poate înceta la termen, îl poți denunța (în alte situații decât schimbarea de furnizor) printr-o notificare transmisă cu 21 de zile înainte de data dorită pentru încetarea contractului sau poate fi reziliat în caz de neplată a facturilor și în alte cazuri detaliate în contract, pe care avem rugămintea să-l citești cu atenție înainte de a-l accepta Dacă închei contractul la distanță sau în afara spațiilor comerciale E.ON, atunci ai dreptul să te retragi din contract în primele 14 zile calendaristice după încheiere, fără să îți justifici decizia, anunțându-ne în acest sens .

Codurile POD și CLC desemnează un cod unic pentru fiecare punct de măsurare al energiei. Aceste coduri sunt generate automat la activarea unui nou punct de măsurare, în baza avizului tehnic de racordare (ATR) de către Operatorul de Rețea/Distribuție (OR/OD) din zona locului de consum.

Codul POD este specific energiei electrice, iar CLC este dedicat gazelor naturale și au ca scop identificarea locului de consum în relația cu OR/OD.

Codurile sunt alfanumerice, se regăsesc pe facturi (de obicei pe pagina 2 sau 3 a facturii de consum), pe ATR și CR (certificat de racordare) și diferă de la un OR/OD la altul, de la un loc de consum la altul.

De exemplu, pentru un loc de consum situat în zona de distribuție Delgaz Grid, codul POD are forma: EMO9999999, iar CLC este de forma: DEG9999999.

Odată cu liberalizarea completă a pieței de energie, orice consumator are libertatea de a-și alege furnizorul de energie. Schimbarea de furnizor este gratuită și nu implică modificări la instalație, ale contorului sau alte intervenții de ordin tehnic la tine acasă. 

Dacă vii de la un alt furnizor, conform ordinelor ANRE, este nevoie de minimum 21 de zile pentru ca procedura de schimbare a furnizorului să fie finalizată. Noi notificăm furnizorul tău actual despre dorinţa ta de încetare a contractului, iar cele 21 de zile se calculează din momentul înregistrării notificării de către acesta. În acest interval ne ocupăm de toate demersurile necesare pentru încheierea contractului de distribuție pentru ca la finalul celor 21 de zile să primești gaze naturale şi/sau electricitate de la noi.

Poți contracta un produs de energie în orice magazin E.ON, dar cel mai rapid şi simplu este online, pe eon.ro, de pe mobil, tabletă sau laptop, fără stat la cozi, fără hârtii trimise prin poştă. Încarci un minimum de documente necesare şi semnezi online contractul, iar noi ne ocupăm de restul procedurilor. 

Procesarea datelor și transmiterea contractului pe e-mail poate dura până la 5 zile lucrătoare. Dacă apare ceva neprevăzut, îți dăm oricum de veste pe adresa de e-mail ce ai folosit-o la contractare. 

  • Dacă ai deja un cont de client E.ON Myline

După procesarea datelor transmise, între 5-15 zile lucrătoare vei regăsi noul contract și datele actualizate direct în contul tău, fără să ai de făcut nimic. Tot aici vei primi și facturile de consum, în format electronic.

Dacă la contractare ai folosit o adresă de e-mail diferită de cea alocată contului tău E.ON Myline, nu se schimbă nimic. Pentru acces în cont folosește datele de autentificare ca și până acum.

  • Dacă nu ai cont de client E.ON Myline

E bine să știi că imediat după încheierea unui contract, îți creem și un cont de client E.ON Myline, pentru gestionarea mai ușoară și sigură a facturilor și plăților. E necesar să îl activezi folosind linkul din e-mailul pe care ți-l transmitem. Apoi, odată ce vei primi și contractul de furnizare prin e-mail, vei regăsi în contul tău modificările gata efectuate, fără ca tu să ai ceva de făcut. Tot aici vei primi și facturile de consum, în format electronic.

În plus, vei regăsi oricând în contul tău E.ON Myline un exemplar din contractul tău, alături de informațiile cele mai importante. Accesează oricând secțiunea „Contractele mele” din E.ON Myline!

Din grijă pentru mediu și pentru o gestionare mai rapidă a contractului tău, toate produsele noastre achiziționate online vin cu factura electronică activată automat. O primești lunar pe e-mail și în contul tău de client, chiar în ziua emiterii. Astfel, ai mai mult control asupra cheltuielilor cu utilitățile și salvezi anual 2 copaci, adică mai mult oxigen pentru mediu. Ai acces la ea pe telefon, laptop sau tabletă, oricând și de oriunde. Scapi de așteptarea ei în cutia poștală, nu mai poți să o pierzi ori să o uiți acasă.

Factura electronică are aceeași formă și conținut cu factura tipărită primită în plic. Găsești toate informațiile legate de consumul tău, valoarea de plată, coduri de identificare client și locurile tale de consum. Aceleași informații, fără hârtie.

O poți plăti rapid cu un card bancar direct din contul tău sau poți să o achiți în magazinul preferat prin scanarea codului de bare disponibil în aplicația pentru mobil E.ON Myline.

Găsești aici mai multe detalii despre factura electronică, avantaje și oferte speciale.

Ai nevoie de ajutor?